Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Afgelopen weekend (zaterdag nacht) hebben ik en mijn vriendin 15 gram Atlantis truffels genomen, wat geresulteerd heeft in een goede trip. Nu willen we vanavond een halve pil XTC nemen (hele pil 300mg, dus ~150mg p.p.). Alleen vroegen we ons af of dit wel verstandig/mogelijk is na onze truffel-trip van afgelopen weekend (aldus 3 dagen terug). Op het internet lees ik erg gemixte verhaal, vandaar dat ik ook dit topic aan maak om jullie meningen te horen. Alvast ontzettend bedankt"
"Klopt, dat dachten we dus zelf ook. Gelukkig gisteravond dus ook niet gedaan, we wachten er nog even een weekje mee. Dat zal dan genoeg tijd zijn, toch?"
"Purplext zei: Vraag 1 kan ik niet beantwoorden... 2: Je kan de zegel eerst diagonaal doorknippen, van punt tot punt, en daarna nog een keer vanaf het puntje doormidden knippen. Dan heb je 4 driehoekjes. Vaak net wat makkelijker dan de zegel precies doormidden knippen. Je kan ook zegels oplossen in demi-water of wodka (24 uur laten staan voor gebruik). Bijv. 1 zegel in 100 ml. Dan kan je met een doseerspuitje precies opzuigen wat je wilt, 75ml dus als je 75 ug binnen wilt krijgen. 75 ug is een mooie kennismaking inderdaad, maar ik vind zelf de bodyload dan te overheersend voor wat ik ervoor terugkrijg. 100 ug vind ik dan al prettiger, maar dit verschilt volgens mij heel erg per persoon. 3. Makkelijk eten (fruit), vloeibaar eten (als je net als ik niet kan eten) en lekker eten (de meeste mensen vinden eten een ervaring) voor tijdens de trip. Muziekplaylists klaarzetten. Comfortabele kleding/dekentjes, juiste verlichting (sommigen vinden zo weinig mogelijk juist chill) Telefoon op vliegtuigstand, deurbel uit! Tripsitter (op afstand) in ieder geval iemand die op de hoogte is en kan helpen indien nodig. Papier voor je aantekeningen/kunstwerken. En ga douchen tijdens je trip, echt! 4. Ik vind de vibe van truffels heel anders dan van lsd. Lsd is voor mij veel energieker, makkelijker stuurbaar, maar vooral een langere trip. Het kan vermoeiend zijn met al die indrukken, gedachten/gevoelens en dan zie je dat je pas op de helft bent. Als je het beu bent, ben je met truffels sneller klaar. De visuals zijn ook anders van karakter, maar op een dosis van 75 ug heb ik geen visuals. Rest me nog jullie veel plezier te wensen. Als stelletje samen aan de acid is geweldig! Krijgen we nog te horen hoe het is bevallen? Klik om te vergroten... Heel erg bedankt voor je bericht! We zitten nog een beetje te twijfelen tussen 75 en 100ug. Maar zoals jij het zegt is de body load dus minder of in ieder geval minder merkbaar als je voor 100ug zou gaan? We gaan nog even goed "researchen" tot aan zaterdag maar dat zal nog wel goed komen . Ik ga zeker nog even een trip reportje schrijven als het allemaal achter de rug is."
"Heeft verder nog iemand aanbevelingen?"
"Eik zei: Ik heb vroeger (jaren '90) wel eens met een groepje buiten in het bos paddo's gedaan. Dat was echt magisch. Maar ik zou het verhogen van je dosis eerder in wat veiligere omgeving doen dan buiten. Als je dan helemaal relaxt bent met die nieuwe dosering kun je het natuurlijk ook buiten proberen... Klik om te vergroten... Helemaal mee eens, bedankt @Eik !"
"SneeuwStorm zei: Top topic! Binnenkort kort ook samen met partner LSD-en. Dank voor alle tips en het verslag. Klik om te vergroten... Fijn dat je er iets aan hebt! Ben ook erg benieuwd naar hoe jullie de eerste keer LSD gaan ervaren."
"Ik vind persoonlijk XTC naar een combinatie van drop en paracetamol smaken. Ik vind de smaak niet erg, waarschijnlijk ben ik enige haha.. >< En ja, de pillen die ik gebruik hebt waren altijd getest."
"Ik vind het lastig, ben zelf atheïst maar vind het aan de andere kant ook weer lastig om te geloven dat er helemaal niks na de dood is."
"Vooral thuis of buiten. Mocht het uitgaansleven ooit weer bestaan, dan waarschijnlijk ook weer daar.."
"Cruelti. zei: Ja vond het niet veel aan. Beetje draaierig gevoel en je voelt gebonk in je handen enzo. Het is erg kort. Klik om te vergroten... Het is inderdaad erg kort, misschien 30 seconden dat je even wazig bent. Je kunt het effect wel stimuleren als je daarnaast blowt (en zullen nog veel meer andere middelen zijn die het stimuleren) maar uiteindelijk blijft het kort.."