Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard gaan

Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard gaan

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
whimpysingerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: xtc q-dance 2e badge met strekking van 185-210 (!!!) uiteraard getest.
Waar: awakenings
Wie: Ik (18 jarig meisje, 59 kilo) en drie van mijn vriendinnen

Awakenings zou mijn eerste feest worden.( Ik heb al 4 keer geslikt, nooit meer dan een hele in totaal) Ik had er heel veel zin in, en ik kon niet wachten tot het allemaal zou beginnen. We hadden pillen netjes op tijd geregeld en namen de trein naar amsterdam.

Ik begon met een halve de Q-dance om 12 uur precies. Nic fanciulli en Joris voorn draaide rug aan rug en het was fantastisch. De pil begon in te werken, en ik voelde me heerlijk. Ik begon zelf verliefde gevoelens te krijgen voor een heel dik meisje met een soort bloemjurkje en een paarse zonnebril :grin: . Fantastich allemaal.

Na anderhalf uur besloot ik mijn 2 halve te droppen. Mijn vriendinnen kwamen nadat ik had gedropt naar mij toe met de melding dat ze ook wilden bijpakken. Ik ging met hun mee naar het toilet en heb daar toen, terwijl ik vergeten was dat ik zelf al had bijgeknabbeld, ook nog een halfje genomen. (ik geloof 40 minuten na de 2e halve),

Goed ik begon de 2e te voelen en we stonden inmiddels kei hard te beuken op lekkere duistere techno. en ineens na een half uur, (ik geloof dat toen de 3 halve in begon te werken) sloeg er ineens iets in als een bom: Ik voelde me heel erg licht, was heel duizelig, ik viel bijna om leek het, mijn orientatie was slecht, en ik had van die ontzettende walmen, een soort opvliegers die geleidelijk erger worden, waarna ze weer verdwijen en dan 10 minuten later 2 keer zo hard terugkomen.

Ik besloot te gaan zitten en even uit te spacen. In mijn hoofd doemden zich een aantal vragen op.
"Ga ik niet te hard" , "is dit wel goed", "Shit ik hoop dat ik niet dood ga" (Ik was volkomen rustig maar ik dacht iets te ver na, gewoon met een logische insteek). In ieder geval na een anderhalf uur was het voorbij, de opvliegers werden minder en verdwenen. Ikzelf stond nog retestrak. en heb de laatste 2 uur ontzettend hard gebeukt.

Mijn vraag aan jullie is of dit normaal was of niet. Had ik te snel bij gepakt? Kan mijn lichaam er niet tegen? Zat ik tegen het randje van out gaan (voelde soms zelf of ik in slaap kon vallen)? Is out gaan dan hetzelfde als dood. Of had ik gewoon te veel genomen en waren deze gevoelens gewoon toe te schrijven aan te veel MDMA.

Ik hoor graag of jullie soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Gewoon te snel bijgepakt. Had ik bij mijn eerste keer. Ik had ook dat soort gevoelens in m'n hoofd. Maar ben toen naar Unity gelopen, een drugsvoorlichtingstand en heb daar gezeten en ben toen wezen uitspacen. Na 5 uur kon ik eindelijk weer goed lopen, ik was erg gedesoriënteerd en had trillende ogen, zwaar zweten en die walmen waar je het over hebt.

Maar zolang je aanspreekbaar bent, is er niks aan de hand. Die walmen komen omdat een XTC gevoel komt met vlagen. Daarom zeggen veel mensen dat je veilig wat kan bijpakken na een ander half uur. Soms denk je van, ik voel het niet meer maar komt het daarna ineens weer opzetten..


Ik zie dat je dus 1,5 q-dance heb gepakt. Voor iemand van 59 kilo is dat redelijk veel, maar zeker niet gevaarlijk. Een overdosis MDMA komt bijna nooit voor. Zolang je genoeg drinkt en bewust bent, is er niks aan de hand. Een dextrotje kan soms ook wel eens helpen.
I
ItalianoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Beter geen Dextro Energy tabletten nemen tijdens XTC trip... instant droge mond gegarandeerd :grin:
h
herman123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Dit bericht is enigszins van een openbaring voor mij :grin: :grin: :grin:
h
herman123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Dit bericht is enigszins van een openbaring voor mij :grin: :grin: :grin:


online Nike shop
M
MeepoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Tip voor iedere tripper als je het nog niet doet en zeker voor jou. Het is heel belangrijk om bij te houden hoeveel en wanneer je hebt genomen. Maak een mental note of schrijf het desnoods in je mobiel. drugs, waaronder xtc, zorgen ervoor dat je gevoel voor tijd veranderd. Zeker op festivals waar je lange dagen maakt moet je dit doen.

Je ging waarschijnlijk te hard inderdaad. Als je teveel MDMA neemt dan kan je lichaam het niet snel genoeg omzetten en wordt MDMA omgezet in MDA. Van MDA ga je hallucineren. Je verliest je oriëntatievermogen en je ziet dingen die er niet zijn. Veel mensen zien statafels. De meeste mensen vinden dit gevoel onplezierig, maar sommige trippers zoeken dit gevoel expres op. Het is niet erg als je een half pilletje teveel hebt genomen. Het komt allemaal wel goed. dit is belangrijk om in je achterhoofd te houden.

MDMA is een amfetamine en op alle amfetamines kun je slecht gaan. Gelukkig is het heel makkelijk om uit een "bad trip" te komen. Als je zulke angstige/negatieve gedachten hebt (heb ik niet te snel of te veel genomen? heb ik wel genoeg water gedronken? Dit is heel slecht voor me en ik had het niet moeten doen? dit zijn veel voorkomende gedachtes) bedenk dan hoe lekker je voelt en dat het prima is. ga desnoods met iemand die ook tript praten en je bent er binnen 5 min uit.

Dus voor de volgende keer. Hoe bij wanneer en hoeveel je hebt genomen en mochten zulke negatieve gedachten opkomen bedenk dan dat het niet erg is. succes tripping!
w
whimpysingerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Ha meepo en deman.

Bedankt voor jullie reacties. Dit verklaart een hoop. Fijn dat jullie de moeite hebt genomen het zo samen te vatten. Heb ik veel aan.
:hearteyes:
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Geen probleem, doe er maar wat mee! :)
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard

Je ging gewoon heel hard, ik heb dat ook gehad met Q-Dance pillen, daar zit ook nog een beetje speed in waardoor je zo ongelijk hard gaat!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."