Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIdentieke ervaring met MDMA

Identieke ervaring met MDMA

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PacolocoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb over laatst een gesprek gehad met een vriend over de eerste keer dat we onder MDMA gehallucineerd hebben.
Wat ik superfreaky vond is dat we bijna net dezelfde dingen gezien hebben.
Ik zag op mijn handen zwarte puntjes die langer werden (soort van haartjes), tafels en rolstoelen die ineens in het publiek stonden en mensen die ineens allemaal bloedrode 'monster'ogen kregen.

Lijkt me echt raar dat we net hetzelfde hebben gezien (we waren niet samen op dat moment)

Iemand die ook soortgelijke dingen gezien heeft, want heb hier nog al gezien dat mensen rolstoelen zagen? En iemand die weet hoe het zou kunnen komen dat we net die dingen zagen?
L
LemonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan zo zijn dat je gaat hallucineren op MDMA. Op een gekke manier is het zo dat vrijwel iedereen ongeveer dezelfde dingen ziet. Dranghekken, rolstoelen, statafels, beestjes, zonnebrillen, snorren etc. Het is niet per sé zo dat je al deze dingen ziet, maar mensen die regelmatig (veel) MDMA of XTC gebruiken kennen dit effect. Toevallig hebben jij en die andere persoon dezelfde hallucinaties gehad, maar als je vaker gaat gebruiken en mensen spreekt die ook vaker hebben gebruikt/gebruiken zul je er achter komen dat het overgrote deel van de MDMA/XTC hallucinaties gemeenschappelijk hetzelfde zijn. Het leukste is als jij met een andere persoon of groep bent en jullie (ongeveer) dezelfde hallucinaties gelijktijdig hebben :rockband: :grin:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toevallig hebben jij en die andere persoon dezelfde hallucinaties gehad, maar als je vaker gaat gebruiken en mensen spreekt die ook vaker hebben gebruikt/gebruiken zul je er achter komen dat het overgrote deel van de MDMA/XTC hallucinaties gemeenschappelijk hetzelfde zijn.
Klik om te vergroten...

Toevallig? Hoe groot denk je dat die kans is? Ze kennen elkaar en gebruiken beiden MDMA. Ik ken het wel dat je met elkaar bent en dezelfde hallucinaties hebt, maar niet als je niet bij elkaar bent. Als het een goede vriend is en jullie elkaar goed kennen lijkt me het helemaal niet zo gek. Dat noemt men op één lijn zitten.
r
raveolutionLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ook wel eens zoiets gehad

samen met 2 vrienden in een donkere kamer op de bank gelegen na 3 pillen van hoge dosis gehad te hebben en meerdere joints geroken hebben

we hadden een techno setje opgezet en een vriend en ik zagen precies hetzelfde, we vlogen door de ruimte heen en ontweken allemaal strepen en zagen allemaal rondjes (als een jaren 70 spel)

we hadden ook dat we de muziek konden aanraken als we met onze handen bewogen.

spacen in een donkere kamer is een zeer unieke ervaring btw! je raakt soms helemaal de weg kwijt.
M
MeepoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja dat is veelvoorkomend. Ik ben over het algemeen heel zorgvuldig met drugs en doe het niet te vaak maar laatst heb ik het 2 weekenden achter elkaar gedaan. Ik was op een feestje en was flink aan de alcohol. Ik was al dronken aan het worden en ik stond met een jongen te praten over muziek. Het onderwerp kwam op feestjes/festivals en daarna op xtc en hij zij dat hij nog 7 groene eekhoorns had liggen. Hij opeens heel veel zin had om te gaan rollen. Ik heb toen ook meegedaan ondanks dat ik de week daarvoor ook al had gebruikt.

Ik heb toen ruim 1,5 gedropt binnen het uur. 2x een halve maar die chap voor mij kon niet bijten. Ik doe normaal gesproken nooit zo veel plus ik was al dronken. Dat was de voorbode voor wat zou komen gaan. we gingen de stad in en bij de discotheek aangekomen gebeurde het raarste moment ooit op MDMA. Ik zag een gezicht wegsmelten. Zijn rechter oog zat bij zijn mond. Het moment duurde maar heel even, maar het moment staat me nog heel goed bij. Toen ik dat zag focuste ik mijn blik opnieuw en zag ik dat het slechts de uitsmijter was in plaats van een gehandicapte debiel.

Het komende 1,5 uur was ik nog redelijk gedesoriënteerd, Ik had wel een heerlijke roes. Daarna werd het weer redelijk normaal. De hele avond gedanst en heerlijk lopen spacen. Het was misschien niet het meest verantwoorde om te doen maar ik heb wel een top avond gehad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."