Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"waanbeelden toch best leuke cocaine zo te lezen :P"
"blowen vink niks meer aan"
"wat voor de 1 als muziek klinkt is voor de ander herrie. vind het slecht van je als je je eigen muziek de hemel in prijst en het andere is muziekaal niks omdat jij het niet leuk vind. ik zelf luister niks anders dan hardcore. ik kan ook echt wel andere muziek waarderen. maar hardcore is muziek die mij vrolijk maakt en energie geeft."
"Deranged zei: Hardcore is rotzooi die elke idioot kan maken en heeft niks met muziek te maken, het zijn 'geluiden' of 'noise' FEIT. Klik om te vergroten... haha stumperd ik daag je uit maak wat dan. laat maar eens zien of je het kan"
"Deranged zei: Ik kan wel betere muziek maken dan hardcore hoor. Klik om te vergroten... ik heb het gevoel dat je niet eens weet wat het nu is. jij denkt aan een constante dreun en dat is het dan. het is veel meer dan dat. de breaks ertussen soms zelfs afkomstig van stukjes uit jouw pink floyd jah zeker dat komt ook voor in hardcore. en het gekke is nog die mensen vinden de breaks geweldig om daarna weer heerlijk te horen dat de bass er weer in knalt en heerlijk uit hun dak gaan."
"bouw maar eens een lekker nummer op met een lekkere break erin. juiste tempo opbouw etc."
"rauwe hiphop"
"heidrun zei: niet doen! je kan serotenine vergiftiging krijgen Klik om te vergroten... hoe dat dan?"
"*** Mod-EDIT: Ook dit soort posts zijn niet de bedoeling."
"xtc valt echt wel op. dat valt toch niet te verbergen met ogen die bijna uit je kop vallen :P"