Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oranje met de ''Heineken'' ster, volgens pillreports 120/140mg http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30495 Ging lekker mellow maar naar mijn idee iets te weinig gehad om lekker te trippen maar goed, beter zo dan te veel pakken."
"Heb ik ook gehad ja, zag mensen door bars heenlopen en wat andere gekke dingen, zolang je je keer op keer blijft relativeren is het gewoon genieten :P Viel bij mij reuze mee maar had ook veeels te slappe pillen."
"Zuivel schijnt te werken maar gaat ook de mdma weer tegen geloof ik, gewoon lekker kauwgom kauwen en wat drinken betreft, kleinere slokjes en veel vaker, evenveel drinken dus alleen de frequentie verhogen, dan heb je ook minder kans op kotsen, mocht je daar last van hebben. Ik zou het overigens lekker bij water houden, al de rest gaat aan je xtc klooien :P"
"Tja, sowieso super jammer want je gunt iedereen toch dat gevoel Er komen bij mij 2 dingen bovendrijven als evt. oorzaak 1 slechte pillen, ik snap niet waarom mensen dit verkopen maar goed... 2 als ze al niet lekker in haar vel zat kan dat flink oplopen op xtc... iig veel succes en geluk mocht ze het weer een keer willen proberen."
"Hey Mathilda, ik sluit me bij je verhaal aan hoor, het is idd heel erg lastig een dealer te vinden. Bij mij in de buurt zitten er 3 waar ik van weet maar geen van alle zijn mij kosher genoeg om van te kopen. Het is wel heel verstandig om een vaste dealer te hebben, dan kun je tenminste de kwaliteit achterhalen --> testen In ieder geval veel plezier als jullie samen aan de pillen gaan, heerlijk"
"Hey allemaal, bij deze even een vraagje over bovenstaand onderwerp, het gebruiken van X terwijl je medicijnen gebruikt tegen hoge bloeddruk. Ik hoor erg gemixte geluiden, de één zegt het gaat prima, de ander zeg no way! Nu heb ik afgelopen weekend mn gewone medicatie niet genomen (ze waren op/laksheid), en daarna x gebruikt, dit heb ik geweten ook, kon de woensdag naar het ziekenhuis omdat ik me toch wel zorgen begon te maken over mn hartslag, normaal als ik me medicatie niet pak merk ik niets maar omdat X wel alle sluizen opengooit... Anywayz, dat is mijn verhaal, heeft iemand van jullie hier meer ervaring mee, het gebruiken van stimulerende middelen naast gewone bloeddruk medicatie? Groeten, McKintyre"
"SmartieAndMe zei: Het werkt mekaar volledig tegen, dat kan ik je wel vertellen. Het is natuurlijk wel een beetje onzin. Je gebruikt de meds niet voor niets, ik neem aan dat je er last van hebt. Om dat dan weer tegen te gaan werken met XTC lijkt me een beetje onhandig. Ik zou zeggen probeer te accepteren dat het voor jou gewoon even niet is weggelegd momenteel. http://www.jellinek.nl/informatie-over- ... nsiva-xtc/ Er zijn met Lisinopril geen interacties bekend. Lees bovenstaand in ieder geval even door. Klik om te vergroten... Hey bedankt SmartieAndMe, altijd handig zulke info, last is een groot woord, de enige keer dat ik ooit last heb gehad was afgelopen week, maar toen zat ik al een paar dagen zonder. Ik weet zo goed als zeker dat het probleem bij mij kwam omdat ik een paar dagen mn meds al niet gepakt had, na even zoeken had ik nog een interessant stukje gevond, gaat voornamelijk over beta blockers maar toch zeer interessant en aan het einde staat nog wat over ace remmers. http://www.bluelight.ru/vb/threads/5041 ... s-and-MDMA Ik denk dat zolang ik mn medicijnen gewoon knap bijhoud, wat ik dus nu extra goed van plan ben, het gewoon zonder problemen gaat, en mocht ik me nog een keer zo funny voelen dan zal ik het moeten accepteren vrees ik, lijkt me eeuwig zonde"
"Ga zo door mannen! Vind het echt interessant de wetenschappelijke kant een beetje mee te krijgen, al weet ik er persoonlijk nog niet veel van af, wel leuk om te lezen En altijd handig om alvast te lezen over andere drugs, mocht ik ze ooit nog eens willen proberen."
"XTC doe ik al, refereerde meer naar dat 5htp enzo, maar ik ga zeker even speuren. Ik ben idd ook iemand die wel wil weten wat er allemaal bij komt kijken ipv er zomaar aan beginnen"
"Hey mensen, ik heb een probleem, mijn beste vriend en tevens ''drugsmaat'' gebruikt te veel en te vaak. Ik heb het er met hem over gehad, zelf geeft hij toe te veel te gebruiken, naar eigen zeggen heeft hij het onder controle maar elke keer spreken we af niet eerder te gebruiken dan dat we weer samen gaan feesten maar hij kan zich er absoluut niet aan houden. Hij is ook heel verslavingsgevoelig, als ik hem bij wijze van zijn coca cola of sigaretten afneem ben ik er redelijk van overtuigd dat ie dood zou gaan Hij gebruikt voornamelijk XTC, GHB, af en toe speed/coke. zijn gebruik ligt momenteel van 1x per week zowel X (2 á 3 pillen 200mg+) als GHB. Ik maak me echt zorgen om me maat en wil hem helpen maar ik ben ook zn moeder weer niet... Iemand ideeën/tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken? McKintyre"