Schadelijk om deze toch op te eten?
Misschien meer misselijkheid?
#2
''Ik was iets te laat met het plukken van de paddo's en nu zien de hele kweekset en de kleinere paddo's zwart van de sporen. Moet ik alles nu weggooien?
Nee! Pluk de rijpe paddo's meteen en laat de kleinere exemplaren doorgroeien totdat deze goed zijn om eruit te halen. Je kunt de paddo's die onder de sporen zitten gewoon eten. Het consumeren van de sporen heeft geen negatieve (of positieve) effecten op de werking van de paddo's of je gezondheid.'' http://www.magic-mushrooms-shop.com/nl/faq
#3
Ja, ik was te laat
Ik kwam van mijn werk en zag dat een grote vlezige paddenstoel al enkele sporen op onderstaande had gedropt.
Wat jammer dacht ik, maar gelukkig was het nog beperkt.
Nuja, het zal nog wel een hele tijd duren voor ik ze consumeer, want het is al eventjes geleden nu.
Ik oogst ze overigens altijd allen tezamen en soak het gelijk opnieuw.
Bedankt alvast voor uw antwoord Peptalk
#4
Volgens mij zijn de sporen (en de hoeden waar ze uit zijn gekomen) gewoon wat viezer dan de rest. Dat is mijn ervaring in ieder geval. Maar ze werken net zo goed.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.