Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSporenprinten uitwisselen?

Sporenprinten uitwisselen?

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha van flippo's en pokemon kaarten naar paddosporen :tearsofjoy:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet in hoe verre zoiets legaal is...

Maar iemand goesting om wat uit te ruilen?
Heb hier paar sporenprints van Equadors.
Komt nog Cambodian en cubensis pf classic bij.

Die hawaiiaanse moet ik denk ik opnieuw bestellen. Want op het eerste zicht ziet dat er wat gedoemd uit.

Ik zoek de Psilocybe subaerigunosa
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb alleen nog mexicaanse
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sporen zijn legaal :) . Er bestaat trouwens al een heel netwerk om (gratis) sporen uit te wisselen: www.fsre.nl.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zoek de Psilocybe subaerigunosa
Klik om te vergroten...

En voor 1 euro heb je hem :) : http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=57
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euhm sjeik,

Dus voor nen euro heb ik dat?
Ik zie nergens "add to cart" ?
Hmmmzzzz moet ik er nog eentje drinken of staat het er echt niet bij?:grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mayan zei:
Euhm sjeik,

Dus voor nen euro heb ik dat?
Ik zie nergens "add to cart" ?
Hmmmzzzz moet ik er nog eentje drinken of staat het er echt niet bij?:grin:
Klik om te vergroten...

Klik op het kopje ''Order'' bovenaan. Daar word uitgelegd hoe je een print aanvraagt. Wat je doet is een enveloppe met 1 euro opsturen + de soort die je wilt en je krijgt 'm :) Ik ga er ook maar eentje aanvragen!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor één euro maar??? muahahah steek ik er gelijk een briefje van 20 euro in :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha zou ik ook graag doen ja :P Maar helaas is het volgens mij één aanvraag = één print. Ik denk dat je wel een paar brieven achter elkaar kunt sturen, maar niet tegelijkertijd.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van kweken van paddo's vanaf de sporen heb ik weinig verstand moet ik zeggen. Is dit heel moeilijk? En hoe werkt het principe is 1 spoor 1 paddo of komen daar meerdere paddo's uit?

Anders bestel ik voor die prijs ook wat sporen :P
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, maar zijn die wel for real?
Iemand daar al besteld?

Een euro is toch goedkoop he? Allez ja, aangezien het maar een sporenprint op een blaadje is niet.
Maar via Azarius ofzo betaal je een print toch al gauw 9 tot 15 euro?
Ik vind het toch verdacht, maar ik ga het proberen. Morgen verstuur ik hen mijn "kerstkaartje" lol
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat het wel betrouwbaar is. Naast de euro vragen ze ook of je eventueel wat printjes terug kan sturen nadat je geoogst hebt, om zo de sporen verder te kunnen verspreiden naar anderen..da's een beetje het principe. En mocht het oplichterij zijn, ben je die hele euro kwijt, een groot risico natuurlijk :P
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarvoor dienen de Naald , Alcohol en Het papier ? Ik vind dit een geweldig idée van het sporen uit te wisselen . verzenden ze ook naar belgië ? Ben binnenkort van plan om zelf ook paddo's te gaan kweken en na het paddoverbod ziet dit er DE ideale oplossing uit :wave:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mayan zei:
Ja, maar zijn die wel for real?
Iemand daar al besteld?
Klik om te vergroten...

Ja hoor, fsre is zeker for real. Het bestaat al jaren. Het is zo goedkoop omdat het geen commercieel bedrijf is maar gewoon een netwerk van liefhebbers. Kwekers sturen prints die ze over hebben op (is een kleine moeite), en die worden dan weer doorgestuurd aan wie maar wil. Natuurlijk wordt wel een beetje verwacht dat je dan als je zelf een keer goeie prints over hebt, ook wat opstuurt.

TrippyShit: met 1 sporenprint kun je tientallen (of nog veel meer) kilo's paddo's kweken :wink: . Er zitten miljoenen sporen op. Maar verdiep je eerst goed in hoe je moet kweken voordat je meteen een sporenprint bestelt. Ook is het voor beginners over het algemeen handiger om te beginnen met een kant en klare sporenspuit, ipv een print te bestellen en daar dan zelf een sporenspuit van te maken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
10tallen kilo's :openmouth: :P

Heb je misschien een goede bron voor me betreffend het kweken vanaf sporen?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel handig: http://www.mushplanet.com/nl/kweekmethoden.php
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dankjewel :wink: Zal eens even lezen. Want 1euro is natuurlijk helemaal geen reet :P Zie ik best wel zitten :grin:
s
stoeprandLid
01-01-2024, 00:00
#18
oud bericht maar dacht probeer het toch nog even ik heb nog wat sporen prints van Stropharia Cubensis als je nog interessen hebt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."