#1
Erg bedankt, zal het even laten weten hoe het is gegaan als ik het gebruikt heb!Voor een gebruikelijke nasale dosis wordt tussen de 50mg en 200mg aangegeven dus gedeeld door 10 bij een 10x extract is dat tussen de 5 en 20mg. Zoals je ziet komt dit niet zo precies, en je kan ook prima bijnemen als je te weinig effect hebt.
Hoe ik het deed was in het begin een klein beetje in het dopje doen en dat opbouwen tot je het gewenste effect hebt.
Ter referentie: begin met een goede sleutelpunthoeveelheid en bouw het dan op als je meer effect wil (je kan het ook met een sleutel doen uiteraard; ik deed het op een festival van een week op de wat rustige dagen en daar had ik geen sleutel bij me).
Te veel nemen is naar en bijnemen is makkelijk dus ik zou rustig beginnen en langzaam opbouwen.