#1
Het meest psychedelische eraan vind ik dat je heel associatief ervan gaat denken. Alsof je letterlijk passagier bent op de 'train of thought'. En die trein slingert behoorlijk door het gedachtenlandschap!
Alleen meestal komt er niks intelligents uit. Enkel heel veel plezier om de gekke wereld waarin we leven.
Alleen meestal komt er niks intelligents uit. Enkel heel veel plezier om de gekke wereld waarin we leven.