Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DreamWeaver zei: [SF] Safiertje zei: esth0r, je zou een perfect stel vormen met jcutter! Klik om te vergroten... Foei Ruth, straks krijgen die 2 nog kindertjes en dan komen die het forum ook vervuilen Klik om te vergroten... En dan heb je massa's stont aan de knikker, dat kunnen we niet hebben natuurlijk."
"Ik zou de spacecake met het recejpt van BMB maken, en inderdaad de appel als laatste toevoegen. En qua hoeveelheid wiet, dat hangt er vanaf in hoeveel stukken je die cake wilt opeten x hoeveel wiet jij zelf nodig hebt om een rustige space van te krijgen. Zelf heb ik de choco-wiettruffels van BMB gemaakt, ook een aanrader!"
"Nee je kan het verschil niet ruiken denk ik. Ik neem aan dat die planten gewoon wat sneller dan de rest gaan.. En anders maak je er een experiment van, markeer de planten die nu het sterkst ruiken en wacht het af.. Succes met je teelt!"
"Prachtig report! Ik was even helemaal verzonken in je verhaal. Over +- een weekje ga ik mijn eerste paddotripje meemaken, en ik kan niet wachten ! smoke on"
"Toen ik nog een vriendin had 3 á 4 keer per dag, nu zo'n 2x per week."
"Nick de Neger zei: Al..... 1 jaar en 6 maanden niet meer Er zitten vast allemaal spinnen webben in Klik om te vergroten... Hoe hou je het vol??"
"Flugeltje zei: Waar is de optie: bezet, maar ik wil terug single zijn ? Klik om te vergroten... Die is alleen voor slappe drollen. Als je weer single wilt zijn, dan maak je het uit, tenzij je daar de ballen niet voor hebt.. ot: Ik ben nu zo'n 2 maanden weer vrijgezel, en heb alweer iemand gevonden, dus consider bezet."
"Ik heb een heleboel vriendinnen waarmee ik gewoon goed bevriend ben zonder een relatie met deze te hebben, en ook nu ik geen relatie heb. Mijn beste tripmaatje is ook een meisje, en met haar kon ik ook gewoon rustig alleen zijn zonder dat m'n (nu) ex daar moeite mee had.. Ik vind het zo'n onzin dat mensen denken dat een man en vrouw niet gewoon goede vrienden kunnen zijn zonder seks. En ja, ik ben 100% hetero."
"Als je wiet puur rookt dan kom je sneller in een high dan wanneer je het met tabak rookt. Tabak verminderd de werking van de THC, dus als het te hard gaat, doe er wat tabak bij!"
"KetaNr1 zei: Drientje zei: KetaNr1 zei: Het is een geintje pikketrekker... elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is Klik om te vergroten... Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!! Klik om te vergroten... heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :P Klik om te vergroten... Het klopt dat je geen roze olifantjes gaat zien van THC, maar het kan je beeld wel vervormen. Nu verder met mn pitje."