Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben nog heel nieuw met drugs, heb eigenlijk nog nooit gebruikt lol. Maar voor nu zou ik heel graag wiet (en hasj), mdma en GHB willen doen"
"acht.zes zei: @Mindless Misschien komt het doordat ik niet om ga met mensen die pesten? Wat @Matty420 betreft, hij suggereert dat iedereen zich lichamelijk/geestelijk beter/fitter en weet ik allemaal nog meer voelt als die eenmaal vegetarier zijn en dat klopt gewoonweg niet. ''Vlees en vis eten, ik kan het iedereen aanraden! Je voelt je zoo veel beter dan waneer je je daar van onthoudt bla bla bla'' Dat zeggen mensen die geen vegetarier zijn echt nooit. Die niet nee. En dat bedoel ik dus. Klik om te vergroten... excuse you, ik ben een zij. En omnivoren zeggen dat nooit omdat het niet klopt )"
"acht.zes zei: @Matty420 Excuzes moi madam! Maar de wetenschap is het toch echt met me eens hoor. En ik neem aan dat ook jij de tekorten die je krijgt door dat eenzijdig voedingspatroon weer aanvult met enkele supplementen (en zo niet zou ik daar maar eens snel mee beginnen!) Klik om te vergroten... Nah, ik ga naar een diëtist en die helpt me met evenwichtige, veganistisch voeding. Ik slik niet echt supplementen omdat je alles behalve B12 in planten kunt vinden (tenzij je modder lekker vindt) maar ik eet nog steeds veel verwerkt eten (brood, ontbijtgranen, soya melk ...) en daar zit meestal b12 bij toegevoegd."
"acht.zes zei: @Matty420 Maar meid wat hebben ze jou nou wijsgemaakt? Er wordt geen b12 toegevoegd aan brood, ik kan er niks over vinden in ieder geval. Karnemelk vaak dan weer wel, daar heb je een punt. Ontbijtgranen zou ik maar mijden als ik jou was, daar doen ze onder andere metaalschroot in, zodat ze op de verpakking kunnen zetten dat het gezond is omdat die ontbijtgranen boordevol ijzer zitten! (ik lul dit echt niet hoor, google maar eens op 'ijzer door de cornflakes keuringsdienst van waarde'). Ontbijtgranen zijn trouwens al ongezond op zichzelf. Klik om te vergroten... Jongen who gives a shit over gezondheid, we zitten op een drugsforum remember? trouwens ben ook niet zo bezig met gezondheid, ben aant herstellen van een eetstoornis en dit kan ik niet gebruiken."
"Het maakt me niet zo veel uit dat ik ooit ga dood gaan. Het leven is best zwaar en ik zou het ook niet zo lang kunnen volhouden... Maar ik vind het langs de ene kant ook wel jammer, ik ben bang dat ik allemaal leuke dingen ga missen :/"
"Hou er helemaal van! Voel me zo veel beter sinds dat ik vegan ben ♡ Ik heb een betere connectie met dieren en de natuur nu en mijn relatie met eten is echt verbeterd. Raad het zeker aan, voor jezelf, de dieren en het milieu"