Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het was zaterdagavond en ik en 2 vrienden van mij wouden gaan wausen. we waren hard op zoek naar pillen maar we konden niemand regelen die iets had. 1 vriend van mij had al 1 x eerder speed gesnoven, zei tegen mij dat we dat misschien wel een x zouden kunnen doen. toen hij mij van top tot teen had uitgelegd hoe je het moest innemen en wat je er van zou voelen was ik ervan overtuigd dat dit een leuke avond zou worden. we haalden 2 gram pep en we namen ons eerste lijntje. ik begon langzamerhand wat meer energie te krijgen en had zin om dingen te doen. ik begon met me kamer opruimen wat ik eigenlijk nooit doe. op een gegeven moment gingen we met z'n 3e naar buiten en ik genoot volop. we besloten nog maar een dikke lijn neer te leggen en op een gegeven moment wist ik niet wat me overkwam. Dat heerlijke gevoel en die praatkick en die super gezellige gesprekken over hoe mooi het leven wel niet is. Toen deze dag achter de rug was stond ik op met een kutgevoel. ik zou en moest me weer zo voelen als dat ik gister had gevoelt, dus ik belde dezelfde vrienden weer op, en ja hoor: we namen maar weer een lijntje van wat we gister over hadden gehouden. deze dag was ook weer zo fijn en zo leuk dat ik de volgende dag weer nam. ( we hadden tog vakantie en niemand kon ons wat maken ) en zo hebben we bijna elke dag van de vakantie met z'n 3e gesnoven. na een week of 2 deed ik het elke dag, maar werden we ook steeds meer gek in onze kop. Om dit weg te krijgen namen we er nog maar weer een. we hebben uiteindelijk anderhalve maand elke dag gesnoven totdat ik zo gek in me kop werd dat ik dacht: en nu moet het stoppen!!!!!! ik heb het toen 3 weken niet gedaan en toen heb ik er weer een genomen. ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen. ik doe het nou 1/2 x in de maand. Zou het de eerste x zijn geweest die mij gelijk verslaafd maakte?"
"Deranged zei: Toch blijf ik erbij dat speed in wezen niet verslavend is en een beetje discipline altijd voldoende is om niet over te gaan tot destructief gebruik. Klik om te vergroten... Ik ben het hier totaal mee oneens. ik heb er 1,5 maand aan gezeten elke dag en ik kon gewoon niet meer zonder. Ik kan dit niet anders noemen dan een verslaving."
"[/quote]Hoe bedoel je je kón niet zonder? Zuurstof, daarvan kun je niet zonder.[/quote] Daar heb je gelijk in. Ik dacht in mezelf dat als ik niet meer het gevoel zou hebben van speed dat ik de wereld gewoon niet meer aan kon. ik dacht dat als ik geen speed meer zou snuiven dat ik helemaal naar de klote zou gaan terwijl het juist andersom is. ik heb in die anderhalve maand super weinig geslapen en thuis in bed nog zitten snuiven omdat ik gek werd in mezelf! en omdat ik gek werd, wou ik nog meer en nog meer."
"Exceptional Insight zei: Mathys_NRD zei: Daar heb je gelijk in. Ik dacht in mezelf dat als ik niet meer het gevoel zou hebben van speed dat ik de wereld gewoon niet meer aan kon. Klik om te vergroten... En als je dit zo terug leest, wat vind je dan van jezelf? Klik om te vergroten... Ik vind dat van mezelf dat ik veel te ver ben gegaan in me gedachte en mezelf helemaal gek heb gemaakt om helemaal niks. ik vind dat ik een vette speedjunk ben geweest en mezelf helemaal naar de klote heb geholpen. maar ik ben blij dat ik nu weet wanneer ik het wel en niet moet doen!! EN DAT VIND IK AL EEN HELE GROTE STAP VOORUIT!"
"Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit"
"Exceptional Insight zei: Zei ik dat speed niet verslavend is? Klik om te vergroten... nee maar iemand anders zei tegen mij dat ik mezelf een speedjunk kan noemen als ik er minimaal een jaar aan zit. waarom dat mijn reactie was"
"Andrew zei: Mathys_NRD zei: Ik ben van mening dat als je aan de speed zit, dan ben je een speedjunk. als andere mensen er anders over denken maakt mij niet uit Klik om te vergroten... Dus als je voor het eerst speed gebruikt ben je meteen een junk??????? Klik om te vergroten... nee als je eraan zit bedoel ik mee als je verslaafd bent. dus als je verslaafd bent aan de speed dan vind ik diegene een speedjunk. en dat vond ik mezelf dus ook!"
"okee okee, dan had ik het woordje 'Vette' uit die zin moeten laten. maar jullie snappen tog wel wat ik er mee bedoel?"
"Ik heb dit weekend speed gesnoven. Ik heb dit al vaak zat gedaan en er is nog nooit echt iets mis gegaan. Ik zat met een vriend van mij in de auto en toen hadden we al wel een paar lijntjes op. op een gegeven moment waren wij elkaar aan het vragen waarom hij dacht wat hij dacht!! en dat ging 5u door! we konden het ook echt niet ergens anders over hebben als alleen maar onze gedachten. We wouden er ook allebei mee stoppen om ergens anders aan te denken maar het kon gewoon niet! we zaten serieus vast aan 1 soort gedachten en we konden niet ergens anders over praten. ik hoop dat iemand een beetje snapt wat ik bedoel, maar zoiets raars heb ik nog nooit meegemaakt!"
"Jaa het rare is nog dat we tegen elkaar hebben gezegd dat het raar is dat je erover nadenkt wat je denkt :P dus je hebt het wel door dat je het doet, maar dan ga je daar weer over denken snap je?:P heeel raar. en we snapten elkaar ook precies!! maar misschien waren die gesprekken van ons wel zo logisch dat je wel hetzelfde moest denken! ik snap het zelf niet eens allemaal :P laat staan dat ik dat moet uitleggen! haha"