Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine friends

Cocaine friends

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ToukLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede-forumleden, ik ben een cocaine verslaafde vrouw van 40 lentes jong, die ondanks deze roofbouw, nog steeds goed kan functioneren in de realistische wereld. Coke is voor mij helaas, een soort medicament. In het verleden heb ik intensieve therapie en oxazepam gehad en dit heeft niet mogen slagen. Laat ik duidelijk zijn, ik ben alles behalve gelukkig met mijn verslaving want het kost ontzettend veel geld,is uitputtend en afhankelijk van kwaliteit, ben je of hyper met hartkloppingen op de bank, paranoide, terwijl je het andere moment een helder gevoel hebt en grootse plannen maakt! Waar vaak de volgende dag niet aan gewerkt word vanwege het day-after gevoel. Ik heb mijn onderwerp cocaine friends genoemd, omdat een ieder die zichzelf herkennen in mijn bericht, gevangen zitten in een spinnenweb. Want hoewel we ons maar al te goed realiseren dat het een heel gevaarlijke drug is die een hoog 'verslavings' gehalte heeft, toch kennen we ook de andere zijde: gezellige avonden, afterparty's, goede sex, etc. Vriendelijke groet, Touk :wave:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
40 lentes is niet jong meer hoor schat :wink: Nee sorry, das flauw :P

Je zegt dat coke voor jou een soort medicament is, maar waartegen dan? En die therapie en oxazepam die je gehad hebt, was dat dan om stoornis die je hebt(als je die hebt) tegen te gaan of was dat om af te kicken van de coke?

Zelf zal ik nooit(ik weet het, zeg nooit nooit) coke gebruiken. Voornamelijk omdat ik bang ben dat ik het gebruik niet in de hand kan houden. Ik weet hoe gevoelig ik ben voor dingen die verslavend werken en de twee verslavingen die ik nu heb vind ik al meer dan genoeg :tongueout:
s
swenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik herken me daar wel in :(

het werkt veslavend ik wau dat ik het ook kon laate .

ik ga er toch hard aan werken om proberen te stoppen nog canidaten .

samen gaat het altijd makelijker toch ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."