Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBubblelicious kwalitijdswiet????

Bubblelicious kwalitijdswiet????

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand uit me straat had die ook, word je wel goed stoned van.

Zou t wel bij een betrouwbare shop kopen zodat je geen rotzooi krijgt.

Succes met kweken!
j
johanelsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
is dit goede wiet
Bubblelicious zaden?


dit is beschrijving: BUBBLELICIOUS
Voor het eerst gemaakt in het mid-westen van de USA, toen naar Holland gebracht voor verdere ontwikkeling.
Bubbelicious heeft een krachtige groei en kan geoogst worden rond de 8 weken bloeitijd.
Bubbelicous heeft een hoog thc gehalte en is lekker zoet van geur en smaak. Soms kan zij de smaak van kauwgom achterlaten als men haar rookt.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
johanelsie zei:
Soms kan zij de smaak van kauwgom achterlaten als men haar rookt.
Klik om te vergroten...

Uuuh....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het 1x gehad en 't was erg zoet, iets te eigenlijk...Maar het smaakte zeker niet naar kauwgom :confused:
't Smaakte hetzelfde als de bubble gum wiet die ik wel eens rookte.

Maar werd van beide goed stoned.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
De wietsoort zelf is best goed ja. Maar of je zaden ook goed zijn, hangt af van de distributeur. Je hebt goede namen, zoals Sensi Seeds, en kwalitatief slechtere merken, veel te vinden in toeristenwinkeltjes en zo. Als je zaden hebt gekocht van een crappy merk dan is er grote kans dat je niet eens de soort krijgt die op het pakje staat, en in mijn geval ontkiemden ze niet eens.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is kwaliteit, ass
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
De wietsoort zelf is best goed ja. Maar of je zaden ook goed zijn, hangt af van de distributeur. Je hebt goede namen, zoals Sensi Seeds, en kwalitatief slechtere merken, veel te vinden in toeristenwinkeltjes en zo. Als je zaden hebt gekocht van een crappy merk dan is er grote kans dat je niet eens de soort krijgt die op het pakje staat, en in mijn geval ontkiemden ze niet eens.
Klik om te vergroten...
gewoon via queen seeds bestellen is beter, en dan heb je alleen vrouwelijke zaden en ben je zeker van de kwaliteit.
lijkt idd een beetje op bubblegum, ook op blueberry vind ik wel
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
over de een-na laatste poster voor mij,
gefeminiseerde zaden zijn volgens kenners doorgaans iets minder stabiel ( hermafrodieten).

Zet desnoods een stek van elke plant in de groei - na het wortelen gelijk 3 dagen int donker en een week 12/12, dan zie je het geslacht precies op het moment dat je wilt verpotten, en kan je je ruimte efficient indelen ( al dan wel of niet toppen om de oppervlakte te vullen)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah zo, dat kan mss wel. Maar ik bedoelde eerder als je zaadjes in de shop koopt dat je dan mannelijke en vrouwelijke doorheen krijgt tenzij anders aangegeven en dus zoiezo minder rendement hebt. (maar zoveel ken ik er nu ook niet van)
Dit moet ik maar eens onderzoeken voor als ik er zet
j
jemoedersvaderLid
01-01-2024, 00:00
#10
van nirvana? want die heb ik ook gekweekt, die heeft kk compacte toppen en een heerlijk geurtje, maar de smaak is niet echt bubblegum ofzo maar het is wel uberfijne wieries want je wordt er retestoned van.


Jemoedersvader.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#11
goeie smaak wiet , maar niet echt een liefhebber van pk13/14

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."