Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hai Paddosofty Wat betreft het dromen en gapen , als nasleep van een afkick. kan ik je 1 werkend advies geven. Ga sporten , en ga op regelamatige tijden naar bed maar ook uit bed ( ook in het weekend) Maak hier een strak regime van op zo'n manier dat het iets vanzelfsprekends wordt!!! ECHT, DIT IS 1 VAN DE WEINIGE DINGEN CQ ACTIES DIE JE DOOR ZO,N PERIODE HEEN HELPEN."
"oi Ik lees ook vaak dat mensen het hebben ibt de emiliehoeve over afbreken en dan wordt je weer opgebouwd Euhhhhhhhhhhhh nou ik heb er meer als 16 maanden gezeten en ben altijd het zelfde piraatje gebleven hoor . Wat wel wordt geprobeert is door middel van van verleden probes het stuk junk in je afscheid van te nemen cq af te breken , en daar weer iets voor in de plaats te zoeken. je moet niet denken dat ik geen kritiek op de hoeve heb . Die heb ik wel! maar die is juist gestoelt op een nogal lange tijd als bewoner en daarna als staflid( vrijwillig) Maar ik zeg het nog 1 keer ik laat ieder programma in zijn waarde , elk programma heeft voor en tegens en als je er voor je zelf achter komt dat je niet op de goede plek zit dan moet je wat anders zoeken. Trouwens ik weet nogwel van jou vertrek R@R@ dat er best wel wat mensen het jammer vonden dat je ging , maar jij had je zelf helemaal afgesloten. Mars (je )"
"wittenindeneuze zei: Dikke shot bruin zetten en een grammetje snuiven en je bent er weer bovenop! Kijk maar naar Tom Boonen! Recht naar de witte lijn! Klik om te vergroten... Doe jij dat maar , ik heb het na 25 jaar gebruik wel gezien. Maaaaaaaaaaaaaaar als jij dat wil moet je vooral doen"
"Hallo Allemaal Ik ben na een best wel lange detox , vorige week weer thuis gekomen. Ik heb op de detox een overstap gemaakt van 40mg ( 8 symeron) naar 16 mg subuxone , en dat dan ook weer wat afgebouwd. Persoonlijk vind ik dit een aanradertje , en het is dan ook niet meer te vergelijken met de wekenlange lijdensweg die je vroeger van je methadon afkick had. Het enige wat ik nu nog slik is 5 tabletjes temgesic per dag , dit heb ik als pijn medicatie ivm verscheidene botkanker operaties. Ik voel me goed. grtz mars"
"labradoor zei: goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen. het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval. ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he. Klik om te vergroten... hai labrador het gaat nog steeds prima allemaal. Maar ik besef dat ik ook best wel mazzel heb met de mensen om me heen. Kijk ik heb een terugval van een maand of drie gehad en daarvoor 6 jaar clean, dus wat dat betreft heb ik nog m'n hobbys ( fitness en high end audio) en daar heb ik ook weer groepen kennisen aan over gehouden. Hahaha als ik nu terug denk was die terugval van mij echt heel berekend. Want ik ging bijvoorbeeld nooit in mijn eigen huis gebruiken ( 1 x gebeurt) met de achterliggende gedachte van; als ik dadelijk weer clean ben , dan wil ik in mijn huis geen associaties. Enfin ik heb ook nog een paar vrienden van de hoeve overgehouden en we hebben al die tijd dat we buiten zijn contact ( ja behalve toen ik terugviel want toen was ik van de aardbodem gepleurt ) Maar ja joh nu gaat het weer goed en ik zeg altijd; ben 6 jaar clean geweest , nu ga ik de komende 66 ( euhhhhhhhhhhhhhh moet lukken ik ben 47 jaar oud) Thanks voor je reactie labrador , maar hoe gaat het met jou? grtz mars"
"oi @ Rara en de rest hoe is tie met jullie? Met mij gaat het goed , al weer een paar maanden clean nu . En ik zit in mijn hoofd weer op het niveau zoals ik een jaar geleden was ( voor m'n terug val dus) Financieen weer op orde. Mijn zaak ( samen met iemand eigenaar) weer zeggenschap. Huis ook prima ( archipelbuurt den haag) maar veeeeeeeeeeeeel belangrijker; weer contact met me moeder en broer, ook weer met cleane vrienden. en ik heb me vriendin nog ( die heeft nog nooit gebruikt) Maar ik ben niet meer zo zeker als vroeger , en krijg de stuipen als ik door een dealer van vroeger wordt gebeld. Maar ja....voor de rest; still going strong grtz Mars"
"Xblister zei: Belgen zijn dom! Klik om te vergroten... ?????? snap ik niet????? ben ik dan ook dom ( hagenees ik)"
"r@r@ zei: Fijn dat je weer terug bent, Mars! Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.? Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt! Heb je geen contact meer met gebruikers? En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven? Groetjes, R@ Klik om te vergroten... oi Rara Ja hoor alles oke nog steeds. Maar je kent me idd goed , dan blijf ik zomaar 5 of 6 jaar clean en komt er iets in me dat alles kapot moet . Maar ja joh , ik weet dat ik me minder dan vroeger kan permiteren. Ik heb idd nog wel eens af en toe gesprekken met Ahmida Sadek van Re-entry , maar dat is tegelijk vriendschappelijk. Ook heb ik de ABC groep van Adrie de geus ff gedaan maar dan vind ik maar zo zo. Overdag houd ik me bezig met mijn werk, ik 2 bedrijv''jes'' 1 voor het echt geld te verdienen , een schoonmaak en facelitair dienstverlening zaak en ik 6 auto'tjes rijden. Maar ik zit ook in de high end audio, dit is mijn hobby ook en vind ik veel leuker. Ik wordt wel ziek van die dealertjes die je gewoon lopen te pushen. maar fijn om te horen dat het goed gaat. kom een keer een bakkie bij me doen?? grtz Mars"
"oi @labrador en R@R@, Hoe is het met jullie? Met mij alles nog steeds ;''still going strong'' Ik heb alleen laatst iets gedaan wat voor mij compleet nieuw gedrag is. Namelijk zoals ik in eerder posting al zei, ik wordt nog steeds op gebeld door dealertjes . En ondanks dat ik op een heleboel manieren heb geprobeerd uit te leggen dat ze met rust moet laten . Omdat ik met moeite weer clean en wil blijven. Enfin dat maakt die gastjes dus niks uit , die kennen ook Mars de gebruiker ( en voor hun was ik interessant) of Mars de grootverbruiker. Ik ben boos op ze geweest , ik heb het aardig geprobeerd uit te leggen enz enz , maar een paar van die dealertjes kwamen gewoon bij me aan bellen en zeiden ijskoud; EEEEEy Mars als je deze wit en bruin geproefd hebt dan ga je me weer elke dag bellen.....WHALLA . Wat ik nu heb gedaan en ik vond dat fuckin moeilijk , maaaaaaaaaaaaar ik heb de nummers aan de KIT gegeven. Ben clean hebben dat soort miesgazzertjes gewoon schijt aan, nou dan heb ik ook schijt aan hun!!!!!! Maar voor de rest gaat alles goed hoor. grtz Mars,"
"Ninanina zei: Hoi allemaal, Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe. Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)! In alle geval sterkte voor jullie allemaal! Liefs, Nina @Mars, Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ? Klik om te vergroten... Oi Nina Sorry voor dit late antwoord, Maar om je vraag te beantwoorden. Ik gebruik idd nog 8mg subuxone, en dit dient bij mij 2 doelen , namelijk het is een goede trek remmer , en ik heb het ook als pijn medicatie. Maar Nina als jij op 2mg metheadon staat kan jij prima en zinder problemen overstappen op subuxone. Echt dit is zoveel beter dan methadon , je wordt uberhelder, het sigmatiseert niet enz enz . als je vragen hebt , ik kijk nu wat vaker op het forum grtz mars"