Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet het, oud topic, maar voor diegene die dit leest, probeer deze! [youtube]ypFY-lSyq_o[/youtube]"
"Ja ik kwam hem vandaag tegen terwijl ik apestoned was. Kan niet wachten om deze zondag te luisteren met wat truffeltjes in mijn smoel. Maar ik denk dat hij het bij LSD ook wel goed zal doen (ook al heb ik hier geen ervaring mee)"
"Dit was denk ik de leukste LSD tripreport die ik ooit heb gelezen, goed gedaan man"
"Ik bump hem ook nog een keertje. Ik vind dat hier echt nuttige informatie in staat (en wil het topic terug kunnen vinden voor als ik de eerste keer LSD neem, m'n maat met wie ik dat wil doen twijfelt nogal maar vond truffels geweldig)"
"Ik lees al heel lang dingen op DF maar hiervoor moest ik toch echt een account aanmaken. ben zelf 5 jaar verslaafd geweest aan WoW, van mijn 14e tot mijn 19e. Het kwam voornamelijk door een verhuizing, ik kende niemand in de omgeving en al mijn vrienden speelden het spel ook. Zo bleef ik in contact met ze. Afijn, het was bij mij letterlijk elke dag opstaan, naar school gaan, naar huis en gamen tot 1 uur 's nachts. Ben hierdoor van VWO naar Havo gezakt. Als mijn moeder mij iets vroeg, zoals de hond uitlaten, dan begon ik te schreeuwen en was er weer een dikke ruzie thuis. Het was echt erg. Ik ben er eigenlijk heel makkelijk vanaf gekomen. Ongeveer 4 maanden geleden (was al wel heel erg geminderd op dit moment) besloot ik om het op te geven, ALLE games. Ik verkocht al mijn consoles, had al mijn characters op WoW verwijderd, het spel van mijn PC af gegooid en klaar. Had trouwens wel een mooi extra zakcentje hierdoor hehe. In het begin was het vaak vervelen, dit heb ik opgelost door te gaan sporten (goed heh ), mijn gitaar spelen weer op te pakken etc. Ik begin me weer mijn "oude" zelf te voelen, zelfs mijn muziek smaak is weer terug gegaan van toen ik 14 was (ROCK!! geen metal meer, geen drum n bass afijn het zal wel). De eerste paar weken had ik nog wel neigingen om terug te gaan naar het spel maar dat kon gelukkig niet meer. Wordt nu regelmatig nog gevraagd om weer te beginnen, maar heb hier totaal geen behoefte meer aan. Het heeft mijn leven (ondanks al het plezier) behoorlijk verziekt. Geen games meer voor mij . (Oké, natuurlijk wel wat party games/race games als ik bij maten ben)"
"Weedle (zo noemen wij wiet altijd al haha) { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } als je er teveel van rookt raak je gebeedrilled"