Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tekzor668 zei: Weet nu niet of het over heel belgie hetzelfde is maar zeker in de streek west vlaanderen waar ik woon, op straat word hier verzwaarde bewerkte wiet verkocht met hopen. Zijn er mensen die weten met wat voor chemische of natuurlijke goedjes bewerkt word? En in welke mate is het schadelijk voor het mensenlijk lichaam? No offense tegen nederland maar gisteren bij ons op het nieuws, nederland kweekt massaal in belgie voor coffeeshops terwijl de wiet die hier gekweekt word, eerst terug naar nederland gaat en dan terug komt bij de belgische grote afnemers, BEWERKT...?? Heb dit al vernomen uit verschillende bronnen. Belgen/Nederlanders die hier meer weet over te vertellen, mening is vrij Bestaat er nog onbewerkte goeie wiet buiten de enkele soortjes die ik vind in een coffeeshop ver in nederland? Klik om te vergroten... Hoer weet je dat de weed bewerkt is?"
"je hebt ook bongs met een houten kop."
"Re: Zorgen in nuchtere staat en in stonede staat | Wat is ec Heb ook een iq-test laten afnemen ik had een score van 123 terwijl het gemiddelde 100 is ik ben dus hoogbegaafd.Als ik blow vergeet ik mijn zorgen juist ik zou gewoon niet blowen als je er van gaat piekeren."
"Re: Zorgen in nuchtere staat en in stonede staat | Wat is ec yellow2020 zei: Marcko zei: Heb ook een iq-test laten afnemen ik had een score van 123 terwijl het gemiddelde 100 is ik ben dus hoogbegaafd.Als ik blow vergeet ik mijn zorgen juist ik zou gewoon niet blowen als je er van gaat piekeren. Klik om te vergroten... Hoogbegaafd ben je vanaf een IQ van 130. Klik om te vergroten... okee okee 130 dan toen ik die iq-test maakte was ik in de war gaf alleen sociaal wenselijke antwoorden."
"Re: Zorgen in nuchtere staat en in stonede staat | Wat is ec Alle 3!"
"Re: Zorgen in nuchtere staat en in stonede staat | Wat is ec jij zegt het!!!"
"Nooit van gehoord ken wel waterhash dat verkopen ze ook bij de tweede kamer kost 40 euro per gram"
"Er zijn oneindig veel hashpijpjes chillums bv ikzelf heb zo een pijp"
"Nee dat is mij te duur. Kon het trouwens niet vinden in de volkskrant alleen een artikel over legale weedkwekerijen."
""