Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BelowTheFlow zei: Mijn sweetspot (succinaat) ligt verhoudingsgewijs hoog: 185 mg (bij 71 kilo en een "gemiddelde" tolerantie). Heel soms neem ik nog een booster van 40 mg, maar eigenlijk is dat wanneer ik weet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Dan was XTC voor het effect een betere keuze geweest, afgezien van de (te) korte werkingsduur. Met booster ben ik meer high, minder sociaal. Sociaal en stabiel is nou juist het fijne aspect van 6-APB. Qua vrouw/man: ik ken ook een stel waarbij de vrouw, ondanks dat ze minder weegt, toch meer wil hebben. Klik om te vergroten... Ik herken dat wel. Booster maakt mij ook wat meer vaag/trippy/afwezig. Voel me heerlijk dan maar voor mijn omgeving wellicht iets minder gezellig. Al vind ik het zo af en toe heerlijk hem even goed aan te tikken! π"
"Afgelopen zaterdag op een feestje weer eens XTC gepland. Na een aantal keer 6apb wilde in weer eens als vanouds een XTC ervaringkje hebben. Vorige sero moment was 9 weken geleden en in de tussentijd ook geen enkele vorm van drugs gebruikt. Daarvoor ook alles behalve overmatig. Ik had 2x 124mg geteste pillen mee. Eerste dosis was ietsjes minder dan 3/4 pil. Behalve warme voeten zette het niet door. Na 2 en een half uur een halfje erbij gepakt, ook niet veel bijzonders behalve lichte kaakspanning. Toch nog een halfje, (ja ik weet het maar je probeert het toch). Ietsjes vager werd ik maar daar hield het echt mee op. Helaas, deze keer was het niet voor mij. Toch zou ik graag horen wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Of dat het wellicht bij mijzelf ligt. Pillen zijn overigens echt goed hard gedrukt en heb weleens gehoord dat dat ook een verminderd goede werking zou kunnen veroorzaken. Ik wacht gewoon weer netjes op mijn volgende moment (ik heb pauze) en beschouw deze als verloren. Thanks alvast voor het meedenken."
"Eik zei: Kan van alles zijn. Ik vind 9 weken sinds je laatst keer 6 of MDMA al best aan de korte kant eigenlijk. Dus dat kan hebben meegespeeld. Kan ook gewoon pech zijn. Soms βvaltβ iets gewoon beter dan een andere keer. Ik weet niet wat je lichaamsgewicht is. Maar bij mdma of 6 geloof ik wel dat het belangrijk is om de startdosis niet te laag te maken. Ik neem meestal 2/3 of zelfs drie kwart van wat ik die keer wil gebruiken in 1 keer en neem daarna maar heel weinig (bij 6 vaak helemaal niet) bij. Klik om te vergroten... Misrekening, was 10 weken maar evengoed zou dat wat kort kunnen zijn inderdaad. Heb het al een keer eerder gehad met XTC terwijl de 6apb de keer erna als de beste werkte. Als de X niet werkt lijkt me het gemis in "Love" gevoel maar ook de andere effecten bleven nagenoeg uit, dat vind ik juist zo gek. Ik weeg overigens rond de 83kg, give or take."
"Het zou natuurlijk ook nog kunnen zijn dat de MDMA gewoon van slechte kwaliteit is, dat testen ze natuurlijk niet. Alleen de hoeveelheid werkzame stof in mg maar niet hoe puur die werkzame tof is."
"Ik denk dat het aan de set/setting heeft gelegen, misschien toch een keer te veel verwacht. Heb het me niet laten "overkomen", ik wilde denk ik te graag. Vwb de sterke bedoelde ik eigenlijk hoe puur de gebruikte MDMA was. Als je een pil weg brengt komt er een aantal mg"s uit, in mijn geval 124mg. Maar.... hoe sterk/puur is die 124mg MDMA? Is die 50% puur of 84%, dat is toch wel een wezenlijk verschil. Ach, volgende keer beter. Denk dat ik tot in juni wat drankjes doe op een feestje en dan weer een nieuwe poging doe. 5mnd pauze moet goed zijn. Of misschien toch 6apb in juni, die doet het bij mij ook altijd erg goed."
"Dank jullie allen voor de antwoorden, het is me nu duidelijk hoe de uitslag te interpreteren. Toch tof dat we dit allemaal met en voor elkaar kunnen betekenen!"
"Als je niet laat testen kun je onmogelijk goed doseren, daar ging het in het begin al fout naar mijn idee. (was het wel 250mg of was het misschien toch stiekem 120mg)π€ Testen, 1-1.5 mg/kg, hou het bij 1x bijnemen (ong de helft van de eerste dosis) en wat ook al eerder is gezegd, laat het los. Het komt hoe het komt. Set, setting, mentale staat, maaginhoud, alles heeft invloed op de uitwerking."
"Ikzelf ga toch wel aardig goed op een combi van 6APB met MDMA. Goed getimed dek je daar gewoon wel een 9-urig feestje mee. Ik pak een capsule 6APB (160mg) eigenlijk direct bij binnenkomst omdat het gewoon iets langer duurt voordat je iets gaat merken. Meestal na een uurtje beginnen de eerste effecten zich aan te dienen en dan kijk ik even hoe laat het is. Na een uurtje of 4 pak ik een kleine dosis MDMA, (50/60mg, niet meer). Dit valt mooi samen met de lichte afbouw van 6APB en ga je heerlijk tot de lampjes aan gaan. Als je eenmaal thuis na een warme douche in bed ligt kun je zowaar ook nog eens slapen. Heb nu alweer zin in half januari (bijna 3 maanden na de laatse keer)."
"FerdFatoehaus zei: Kanttekening: deze combinatie is niet goed voor je. Ik zou zelf alleen 6-apb nemen. Dat werkt lang genoeg van zichzelf. Bij mij werkt bijnemen van 6-apb prima. Ik neem dan zo'n 110 mg 2x. Klik om te vergroten... Drugs are bad, m-kay. Ben me ervan bewust daarom niet een overdreven startdosis 6APB en een relatief kleine nadosering MDMA. Vind die kleine verandering van space wel lekker. Indien je een reguliere dosis MDMA bijpakt gaat het toch wat te hard en te vaag."
"Die ervaring heb ik ook maar dan wel echt tot 12 uur na inname niet kunnen slapen. Sweet spot 160mg succinaat in een capsule. Na een uurtje begint het feestje, bouwt in een uurtje tijd helemaal op, piek wel echt 2 a 3 uur en ebt daarna langzaam weg. Soms klopt hij nog eventjes aan en golven we weer wat mee. Lange fijne afterglow. Mertj vaak thuis onder de douche dat het nog wel een intensere douche is dan een normale douche dus weet dan al dat ik de plafonddienst in ga maarja, dat heb ik er wel voor over."