Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DhrBKJN zei: Ik zal vast beginnen Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt ~BKJN Klik om te vergroten... Ik lig nog op bed ,kijk tv en ga zo mijn restje heroïne van gisteren oproken....m'n methadon al gehad en werk inmiddels"
"Methadon is erg verslavend! Gebruik het al 30 jr. en verwacht er ook niet meer vanaf te komen...."
"Chris Pontius zei: heb nergens moeite mee (rook ook niet btw) alleen coke blijft af en toe een witte duivel die iets te veel aanwezig blijft.. Klik om te vergroten... Is ook té lekker!"