hey,
ik ben er 23 en ik neem sinds juni methadonsiroop. Ik krijg deze voorgeschreven voor chronische buikpijn. Ik ben begonnen met een lage dosis terwijl ik mijn morfine-pleisters en morfine derivaren afbouwde, moest ik de Methadon opbouwen. Verliep gelukkig vrij vlotjes
nadat ik op de juiste dosis zat heb ik de siroop ongeveer twee maanden op de hoogste dosis genomen. Uiteindelijk bleek dat de siroop niet tegen mijn pijn hielp. Spijtig genoeg.
Ondertussen wil ik zo snel mogelijk van de methadon af
1. Omdat het écht niet verstandig lijkt om ziets te blijven nemen!
2. als je zulke pijnstiller neemt, nemen weinige artsen je serieus, ook al heb je belachelijk veel pijn en helpt niets... dan krijg je de -ah-jij-bent-een-junkie-blik en is de arts er van overtuigd dat zelfs als hij het pijnlijke stuk zou wegsnijden, je pijn nog niet weg zou zijn.
3.omdat je erbij loopt als een zombie!!!!!
Dus elke tip over hoe je van die rommel kan afkicken zijn welkom. Ik zou er heel graag gewoon mee willen stoppen, mag dat? Of is het gevaarlijk? En vooral wat brengt het met zich mee????
alle reactie zijn welkom!!!! en tips over wat je kan doen tegen abdominale intercostenale neuralgie zijn ook welkom!
groetjes,
Hanne