Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicot- en dexedrine"
"xtaz zei: xtaz zei: xtaz zei: xtaz zei: xtaz zei: Dzy zei: xtaz zei: xtaz zei: Nicotine. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... & ^_^ zei: Solidius zei: deamonique zei: Solidius zei: Spiet. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"heb er ook wel s last van. dan heb ik mn mp3 in en dan denk ik de hele tijd dat ik geroepen word(als k buiten ben) echt zwaar irritant"
"Hillbilly bastard zei: Ik heb de gewoonte om na speedgebruik (en ook na cokebruik) een snuifje water te nemen om alle restjes weg te spoelen en in je keel te krijgen. Zijn er nog mensen die dat doen? Weet iemand of dat kwaad kan? Bedankt! Klik om te vergroten... is niet schadelijk voor je gezondheid ofzo, maar wel slechter voor je neus. Je kan dan beter met een wattenstaafje met water 't voorzichtig schoonmaken. op de 1 of andere manier maakt water namelijk je neus nog droger. Dus dan voelt het meaby ff fijn maar daarna is je neus nog erger uitgedroogt en pijnlijker, maar op jouw manier word ie ook schoon, t kan wel gewoon"
"Goanaut zei: Gewoon een aantal keer keihard doorsnuiven zodat alles goed erin zit. Ik ben te Nederlands om vervolgens m'n neus te gaan snuiten.. zonde van de speed die ik daarmee weer uit m'n nuis snuit. :P Klik om te vergroten... haha dan valt 't er vanzelf wel een x uit :P (bovendien is alle werkzame stof er dan toch al wel uit )"
"dan had je aan mij net zo goed kunnen vragen:"slapend of wakker het jaar doorkomen?" :P"
"GewoonVOL zei: Pepje Klik om te vergroten..."
"Safire zei: Mara zei: Safire zei: Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi.. Klik om te vergroten... wattan?? Klik om te vergroten... Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer. Klik om te vergroten... Goed van je, dat je zo eerlijk bent tegen jezelf!! (Y) veel mensen ontkennen hun problemen (of die van anderen) tegenover zichzelf. srry btw dat k nu pas reageer --- zelfde als anders (<--Hint )"
"wazig van de mdma kristallen"
"en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat en na niet zo veel tijd weer trug is Klik om te vergroten... citaat<-- komt uit origineel verhaal (van Berbe) hoi, ik ben de vriendin van meth666 en ben dus net zo lang verslaafd als hij. Ik vroeg me af of je weet dat alle stoffen pas echt uit je lichaam zijn na anderhalve maand. (het duurt 72uur voordat het uit je bloed is) De reden waarom ik dit zeg, is omdat veel mensen t niet weten en t wel belangrijk is om te weten (waarschijnlijk ook in jouw geval)(als je t nog niet wist dan..) Ten tweede zeg je (in een reactie) dat je het best vind om 30 te worden. Het klinkt misschien heel hard maar ik denk dat je dat op deze manier niet eens haalt. Ik ga nu niet zeggen dat je moet stoppen ofzo, want dat heb je (vast en zeker) al genoeg aangehoord + dat ik zelf ook verslaafd ben dus dat zal ook wel een beetje dubbelzinnig zijn .De reden waarom ik dit denk is (afgezien van het vele gebruik-->hartinfarct) Omdat je niet bij mij de indruk wekt in je verhaal, ook echt je best te doen goed voor jezelf te zorgen. Zoals je weet ontrekt speed vocht, dus drink veel! ten tweede zou je eigenlijk elke dag een vitamine-tablet moeten nemen, omdat je lichaam veel meer vitamines verbruikt. Als je zulke dingen dus niet doet gaat je lichaam 2/3x zo snel naar de k*nker, terwijl het niet eens zo'n grote moeite is . Zoals ik net al zei, weet ik niet zeker of je dat ook daadwerkelijk niet doet, maar ik denk door je verhaal te lezen van niet. In ieder geval is dit als een tip bedoelt en niet als kritiek, je moet zelf weten wat je er mee doet/of je er wat mee doet. Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe en ik hoop dat je aan mn reactie wat hebt"