Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe gaat het ondertussen met het microdoseren?"
"Naar buiten zou ik persoonlijk niet doen als er niemand bij is die nuchter is. Voor het geval je zo een drukke weg op loopt of zo. Voor de rest moet je het vooral over je laten heen komen. Maak het gezellig, zorg dat je lekkere muziek aan hebt en wat rustgevende beelden op tv, neem een alcoholvrij drankje en als je er dan zin in hebt dan kun je denk ik wel 10g innemen. Je moet toch een beetje over een drempel heen met de dosis. Goed en lang kauwen en dan komt alles goed"
"Beste mede-psychonauten, Eergisteren heb ik voor het eerst truffels genomen. 15g Atlantis, op een lege maag en solo. Ik kon vroeger enorm genieten van MDMA, helaas kan ik er niet meer aan komen dus was ik van plan (na onderzoek) om truffels te proberen... Ook lijkt het me een stuk minder schadelijk voor je hersenen wat zeker een pluspunt is. Ik kan absoluut geen hersencapaciteit missen haha Ik verwachtte van te voren mooie visuals, intensere muziekbeleving en een euforisch gevoel maar ik wilde het liefste tot nieuwe inzichten komen. Ik weet nog van de 1e keer MDMA dat het me als mens positief heeft veranderd, ik ben een stuk socialer geworden, zoiets verwachtte ik ook van truffels. Helaas heeft mijn 1e trip mij dit niet gebracht. Op de piek had ik milde visuals, de muziek kwam wat meer binnen en ik voelde me wat zelfverzekerder maar dat was het wel. Het lijkt me sterk dat dit alles is wat truffels te bieden hebben. Wat zou ik de volgende keer anders kunnen doen? Zit te twijfelen om nog een keer 15g Atlantis te doen, of de dosis verhogen naar 20g. De truffels waren trouwens gekocht in een betrouwbare smartshop op dezelfde dag dat ik ze innam. Ik heb ze heel goed gekauwd en doorgeslikt. Verder ging ik er met een goed gevoel in en had ik trippy muziek opgezet. Exit: Nu ik het teruglees lijkt het net of ik het niks vond, ik had er weldegelijk plezier in maar had er gewoon meer van verwacht. Vooral de filosofische kant heb ik niet ervaren."
"acht.zes zei: Mindere kwaliteit of tegen de datum of zo. misschien toch niet in de koelkast bewaard of in de zon gelegen of zo. Kan gebeuren hoor ik heb het ook wel eens gehad, weinig of zelfs een enkele keer helemaal geen effect. Klik om te vergroten... Ah Ok. Dus volgende keer maar gewoon weer zelfde dosis?"
"Persoonlijk lijkt mij 10g toch wel de drempel dosis."
"Succes met de reis Ben benieuwd hoe het uitpakt, zal vast een hele ervaring worden."
"Ik ben ook niet van plan om het binnen een week weer te doen hoor. Ik wil het alleen op momenten doen dat ik er echt zin in heb. En dat is lang niet altijd. Zo heb ik het met MDMA ook gedaan en er heeft wel eens 1.5 jaar tussen gezeten. Al ben ik dat niet van plan met de truffels Het blijft toch ontzettend interessant spul wat je er allemaal over leest. De één heeft hele andere verhalen dan de ander en sommige mensen heeft het gewoon hun leven veranderd (meestal positief), terwijl de ander zich vooral de visuals herrinert. Ieder brein steekt anders in elkaar en reageert er weer anders op. Hoe een stofje uit een schimmel gewoon je complete brein anders kan laten denken is zo gaaf."
"acht.zes zei: @Roze olifant Ooh, dat wil ik ook! Echt hallucineren heb ik zo goed als nooit. Wel kan ik uren staren naar (vooral organische) objecten/voorwerpen die enorm mooi zijn dan (of juist niet als ze verschrompelen, maar dat is ook een gaaf gezicht) en dan zit ik meestal toch al op een dubbele portie van zo'n 30 gram. Misschien moet ik er nog een stapje bij doen? ik denk dat ik dat best kan hebben. Klik om te vergroten... Welke truffels gebruik je?"
"Wow, heftige reactie op "maar" wiet."
"Goedendag dames en heren, Donderdagavond had ik afgesproken met wat vrienden om een biertje te doen. Op dat moment wist ik nog niet dat de avond zo uit de hand zou lopen. Rond 10 uur kwam ik aan bij T en hebben we bijgekletst, een biertje gedronken, en daarna wat wiet gerookt. We waren met een man of vijf en sommigen rookten wiet, anderen deden speed, en weer anderen lieten het bij een biertje. Rond half 12 was ik aardig knetter van de wiet en de 2 shotjes vodka zullen ook wel meegeholpen hebben Rond 12 uur kwam iemand opeens aanzetten met een zakje vol pillen. Dit waren groene Heineken, omdat het al minstens 2 jaar geleden is dat ik MDMA heb genomen twijfelde ik nog. Uiteindelijk toch maar een halfje genomen omdat ik gewoon lekker in mijn vel zat en wel een verzetje kon gebruiken na een stressvolle periode. Het was nu half 1 en we hadden lekkere techno opstaan, en ik heb wat gedanst. Ik begon de XTC nu lekker te voelen in mijn bol. Heerlijke headspace Typisch MDMA, lekker opgaan in de muziek, je kent het wel. Na nog wat meer gedanst te hebben heb ik nog een kwartje bijgenomen. Het is 1 uur en ik ga heerlijk op de XTC, de muziek klinkt zo heerlijk helder. De avond kan echt niet meer stuk en ik neem nog een kwartje bij. Zit nu dus op 1 pil van volgens de dealer 220mg. Maar ik kan je verzekeren, er zat wel minder in dan dat. Zal rond de 180mg zitten als ik moet gokken. Rond 2 uur waren de pillen op maar ik had nog wel zin in wat meer. Ik vroeg aan een van mijn maten of ze nog pillen hadden en dat hadden ze. "Ik kan ook wel een zegeltje regelen" grapte een vriend van mij nog. Ik had nog nooit LSD gedaan en wou het altijd al eens proberen. Ik heb verder alleen ervaring met truffels en mdma. Ik had niet verwacht dat dit de avond was waarop ik voor het eerst aan de acid ging. Toen zijn we naar de buren gegaan om daar een zegeltje op te halen voor mij en een vriend. Het was ook zijn 1e keer acid en candyflip. Rond 3 uur heb ik het zegeltje van 150ug onder mijn tong gelegd. Mijn maat nam een half zegeltje. Rond 4 uur begon ik mij heel anders te voelen. Een uurtje geleden was ik nog lekker aan het dansen, maar nu werd ik echt te vaag. Ik besloot ff op de bank te chillen. Rond half 5 begon al het licht in de kamer te vervormen tot een soort kaleidoscope achtige vormen. Ik voelde me gedragen door de muziek en op een gegeven moment wist ik niet meer of ik mijn ogen dicht of open had. Closed eye visuals of niet? Ik wist het allemaal niet meer. Ik ging nu echt verdomd hard op de acid. Rond 5 uur belandde ik echt op een compleet andere planeet. Ik probeerde nog te praten maar dat ging bijna niet. Ik kon het niet onder woorden brengen wat ik op dit moment doormaakte. Het enige wat ik wist was dat ik me nog nooit zo heerlijk heb gevoeld. De rest van de avond is me echt te vaag voor woorden. Ik lag te chillen op de bank en voelde me een met de muziek. Af en toe kon ik nog contact maken met de "normale" wereld door te praten met anderen maar dit kostte me erg veel moeite en was niet altijd even fijn. Ik voelde mijn geest leegstromen in de ruimte. Ik was de speelbal van de muziek. Ik was de muziek. Ik was een met mijn omgeving. Als ik af en toe de kamer inkeek kon ik alle personen in de ruimte niet meer herkennen. Alles was een grote blur. Iedereen vervaagde in de omgeving en ik maakte een diepe reis in mijn eigen hoofd. Met de muziek als reisleider. Ik dacht na over mijn eigen identiteit, heb ik wel een eigen wil of ben ik louter het gevolg van mijn omgeving? De rest van de avond was ik met vlagen zo space dat ik niet meer wist wie ik was. Ik kan me nog een moment herinneren dat ik het verschil tussen man en vrouw niet meer begreep. Is er wel een verschil? Ik keek de kamer in en daar zat een meisje. Ik keek haar aan en fascineerde me over het feit dat ik geen verschil kon zien tussen haar en de omgeving. De trip heeft zeker nog wel tot een uur of 11 geduurd. Daarna zat ik echt lekker mellow in de afterspace en besloot nog een jointje te roken. Al met al was het zeker een geslaagde avond en ik zal nog wel wat tijd nodig hebben om allemaal te beseffen wat ik die avond had meegemaakt. Ik heb zo veel moois meegemaakt die avond, ik kan het gewoon niet onder woorden brengen. Misschien komt dit met de tijd en dan schrijf ik het er wel bij."