Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisterenavond eea toch zelf onderzocht: eerst allebei een 220mg 4M genomen en een aflevering van โeuphoriaโ gekeken, wat erg apart is als je zelf aan de drugs zit. Toen hebben we elkaar maar eens wat nauwkeurig lichamelijk onderzocht en dat was een waar genoegen. Behoorlijk euforisch, toch wel redelijk clear-headed en energie genoeg. Alleen mijn Willie liet het totaal afweten, ondanks een 20mg cialis als voorzorg. (Een cardioloog gaat hier vast iets van vinden.) Dat mocht de pret niet drukken, maar na zoโn twee-en-half uur wilde ik het experiment toch aan gaan en de hulp van een pure amnesia haze ingeroepen. Blijft boeiend wat een extra laag genot dat toevoegt: alle aanrakingen worden nog meer versterkt als ze al waren, wat wellicht ook de oorzaak is dat Willie spontaan wakker werd en fier zijn werk kon doen, geholpen door een berg extra energie. Verder geen redose , want ik had sowieso maar twee oude ( maar dus nog prima werkende) 4M pilletjes. Toch zeker zes uur, in verschillende waves, geweldig van elkaar kunnen genieten. Mijn vrouw sliep inmiddels al een half uurtje op de bank terwijl ik nog heerlijk van muziek zat te genieten. Toen zijn we maar naar bed gegaan. Ik zal het geen plafond dienst noemen maar was de rest van de nacht ergens tussen slaap en waak in, maar zeker niet onprettig. Vandaag zitten we nog altijd in een positieve flow. Geen idee of er nog een Tuesday blues aan komt; meestal hebben we daar niet zoโn last van. Kortom: uitermate geslaagd. Of we het nog eens doen ligt er aan of ik nog ergens ooit 4M vind. Een andere vraag is of het uiteindelijk leuker was dan xtc en wiet, wat nog altijd mijn favoriet was. We moesten maar eens een vergelijkend warenonderzoek gaan doen"
"Bedankt, nuttig. Waarom overigens het zout. Lost het dan beter op?"
"Hallo, Nadat we een aantal keren een geslaagde avond hebben gehad met XTC , kreeg mijn vriendin het de laatste keer echt enorm koud. Ik heb al meer gelezen over even koud en dan weer warm krijgen/zweten (heb ik zelf ook wel), maar zij was echt zo koud dat ik haar de rest van de avond alleen maar trillend heb vastgehouden, en dat heb ik op dit forum verder nog niet gevonden. Gelukkig volgende morgen alles weer goed, maar ben nu een beetje voorzichtig om het nog eens te proberen. We hadden beide een dosis van ca 100mg, en dat was voorheen nooit een probleem. Iemand soortgelijke ervaring?"
"Nee hoor, zo bijzonder ben je niet ๐. Ik had een zelfde soort vraag. Die post kun je ook wel lezen. Mdma stuurt je lichaamstemperatuur knap in de war. In de zomer met meer dan 40'C buiten toch zitten te klappertanden. Lekker dekentje erbij pakken. Omgekeerd heb ik vaak zweet buien als ik daarna ga slapen. Echt liters ๐ "
"Neo-Shulginist zei: Als het 40 graden buiten is dan lijkt het me om dezelfde reden verstandig om op zijn minst te wachten tot het donker is (en afkoelt) voordat je MDMA neemt. Zulke temperaturen en MDMA zijn echt levensgevaarlijk. Klik om te vergroten... Ja, absoluut. Sindsdien ook geen echt leuke mdma ervaring meer gehad, dus toch iets niet goed gegaan. ๐"
"Jullie stellen nooit teleur ๐! Dank, ik ga eens proberen."
"Eens in de zoveel tijd hebben wij een wilde romantische avond met een pijpje pure wiet, meestal super silver Haze of een andere sativa dominante variant. Helemaal geweldig, want in tien minuten tijd zijn we helemaal samen in een andere wereld en gaan lekker in elkaar op. De high duurt een uurtje tot anderhalf en dan volgt de stoned periode, waarbij we vaak bewegingloos in elkaars armen muziek clips zitten te luisteren en te kijken (ongelofelijk hoeveel meer je hoort en opvalt in songs die je al vaker hebt gehoord). Daarna vallen we al snel in slaap. Helemaal perfect, maar ik zou de high periode wat langer willen laten doorgaan. Nu heb ik nog een zakje 3mmc (al een paar jaar oud, maar nog nooit gebruikt) en zit te denken om die op รฉรฉn of andere manier in de mix te gooien. Iemand ervaring met 3mmc en sterke sativa wiet? Ik dacht misschien een kleine hoeveelheid 3mmc (70 mg) in een bommetje slikken tegelijk met het pijpje roken. De 3mmc duurt wel een uurtje voordat het wat gaat doen dus dan net als de high van de wiet is uitgewerkt. Ik weet dat experimenteren met combiโs nooit slim is, vandaar dat ik het aan jullie experts vraag ๐."
"Bedankt voor de snelle reactie. Gezond eten was wellicht een ding; op festivals ga je al vlug voor een frietje, maar daar zitten vast niet veel vitaminen in ๐. Focus verleggen is ook te proberen, al was het nu wat extreem. Beetje beter voorbereiden lijkt dus het advies"
"Ja, buiten, inderdaad, al was het niet koud. Maar zoals @ljuv al opmerkte: we kunnen beter ook maar een stapel truien meenemen de volgende keer"
"Precies wat ik weten wilde. Geweldig forum is dit toch. ๐"