Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: Ik zou zeggen niet tegelijk, dat heeft naar mijn idee weinig nut. Als de 4-fmp begint te zakkken de x innemen Klik om te vergroten... Na hoelang is bij jou meestal de dosis 4-FMP "gezakt"? En in watvoor dosissen adviseer jij te nemen? Zeg even in halve, hele, driekwart enz. Gewoon gebaseerd op jouw eigen gewicht en tolerantie (of weet ik wat meer?)"
"Binnenkort wil ik 4-FMP gaan proberen met een vriend. Had al wat rond gezocht op dit forum en op het internet maar ben nog niet heel veel wijzer geworden. Wil wel goed voorbereid zijn dus daarom dacht ik, laat ik het hier even vragen Ik wou dit gaan doen met een vriend van mij genaamd D. Hij is 1,90 en 90kg, ik ben maar 1,70 en 60kg. Beide zijn we alleen ervaren met XTC en wiet. Wou ik eerst vragen over de dosis. Had gelezen dat normale goeie dosis tussen 120 en 130 mg zal liggen, ook lees ik op veel sites dat de dosis niet samenhangt met bijv. je gewicht, wat bij veel andere drugs wel zo is. Moeten D en ik dus ondanks het giga verschil in gewicht een zelfde dosis nemen? En is het slimmer om in één keer de volle dosis (120mg?) te nemen of om het te splitsten in bijv. twee keer 60mg?(tweede dosis 2uurtjes na de eerste?) Op naar de volgende vragen We zijn gewend om er gewoon een pil in te gooien, heb nu alleen 4-FMP hier als los poeder liggen (1gram). Staan dus nogal voor wat raadsels. Hoe gaan we dat doseren? Snuiven lijkt ons niet zo fijn, dus we wouden er een bommetje van maken. Kan je gewoon een bommetje maken met vloei of heb je daar speciaal papier nodig? We hebben niet zo'n weegschaaltje thuis liggen, kan je nog op een andere manier zorgen voor een juiste dosis of moeten we toch zo'n weegschaaltje gaan aanschaffen? Nu heb ik al een paar tripreports gelezen van 4-FMP, maar die vinden telkens plaats op feestjes. Zijn bij ons binnenkort geen feestjes in de buurt en hadden ook niet echt zin om helemaal te gaan reizen. Hebben dus nog 2 andere opties 1. In het park. Picknick kleedje mee om lekker op te chillen, wat muziek en lekker wat te eten. In dat park moeten we ons namelijk wel een beetje inhouden, kan dan namelijk niet gaan hakken of losgaan middenin dat park. 2. Bij D thuis. Probleem is dat D zijn vriendin het niet zo waardeert. Daarom dachten we avondje uitzoeken wanneer D zijn vriendin weg is. Maar dan zitten we wel met het gevoel in ons achterhoofd dat zij ieder moment kan thuis komen wat ook niet zo fijn is. Welke optie lijkt jullie het beste? Feestje opzoeken is wel mogelijk, maar liever één van die twee andere opties. Laatste vraag: Wat zijn de uiterlijke kenmerken van 4-FMP en hoelang houden de grote pupillen aan bij gebruik van 4-FMP? Sorry dat het zo'n lange post is, maar wou goed voorbereid zijn. Hoop dat ik niet teveel vragen stel die ergens anders al gesteld zijn. Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal erna ook een mooi tripreport proberen te maken"
"Pandan zei: Een weegschaaltje is het beste. Ook kan je het beste capsules aanschaffen. Ik heb daar in ieder geval een goede ervaring mee gehad. Klik om te vergroten... Weegschaaltje (100 x 0,01 gram) en gelatine capsules net online besteld. Zijn onderweg Pandan zei: Ook had ik totaal geen behoefte aan eten toen ik in mijn space zat, maar dat kan verschillen van persoon tot persoon. Klik om te vergroten... Bij XTC krijg ik ook geen hap door mijn keel, maar wist niet of dit bij 4-FMP hetzelfde is. Aan jouw reactie te zien wel :P Heel erg bedankt voor je reactie Pandan!!! Ben een stuk wijzer geworden. Denk dat ik binnen twee weekjes een mooi tripreport kan uploaden"
"En als je dan TOCH beide wil gaan nemen: Niet tegelijk doen. Beide middelen werken op een andere manier op je in waardoor je echt een vage space krijgt. Gewoon eerst 6-APB en wachten tot die zijn rush heeft gehad (2/3uurjtes?) en daarna licht bij pakken met X. Wat je eerste keer ook al deed dus :P. Goud waard deze combo Maar ook ik moet even zeuren: Vergeet de risico's niet! Een keer in het jaar is leuk, maar je bent nu al je tweede keer aan het plannen. Zou als ik jou was wat rustiger aan doen"
"Mart94 zei: Ik raad je aan om gewoon iets later te pakken op een lang feest. Heb een tijdje geleden op een feest al om 21:30u gepakt terwijl het feest pas om 7u afgelopen was en de laatste 2 uur vond ik gewoon niet meer chill. Klik om te vergroten... Hoeveel en wat nam je dan precies om 21:30?"
"Mantra zei: In theorie zou 1e dag iets als coke wel geschikt lijken en 3e xtc .. Klik om te vergroten... low1tjeh zei: Wat je misschien kan doen, is de eerste en tweede dag coke Zal niet helemaal goed zijn, maar als je goede coke hebt is het zeker lekker. Ik zat ook te denken aan eerste dag coke, tweede dag misschien iets van 2cb (kleine hoeveelheid), en derde dag dan X. Klik om te vergroten... Fool zei: Als je de tweede dag dan een beetje rustig aan doen, dan kun je de derde dag wel redelijk uitgerust aan XTC beginnen. Klik om te vergroten... SmartieAndMe zei: Nadeel is wel dat je dan natuurlijk al flink moe bent als je aan de xtc op dag 3 begint. Klik om te vergroten... Is het niet beter om 1e dag XTC en 3e dag coke te doen? 3e dag ben je best moe lijkt me en kan je zo'n energieboost van coke wel gebruiken toch? Of is dit schadelijker voor je hersenen ofzo?"
"Ik heb wel is veel te veel XTC gebruikt en dan krijg ik een soort van dromerige hallucinaties (weet niet hoe ik het anders moet noemen?) Lag dan in bed nog iets te hard te spacen (omdat ik dan met m'n domme kop te veel had genomen op het voorafgaande feestje) Langzaam viel ik dan een beetje weg. Ogen vielen dan dicht maar in mijn droom zie ik nog dezelfde ruimte. Dan gebeurde er opeens hele rare dingen. Deur ging open, vrienden kwamen binnen en gingen om me heen staan. Voor mijn gevoel was dit levensecht. Komt ineens een vriend binnen lopen met een bom in zijn handen, dus ik schreeuwen dat hij die bom moet uitdoen en toen poef was het weg. Vriendin keek me een beetje raar aan want ik was willekeurige dingen aan het schreeuwen Ik ervoer dit meer als een hallucinatie omdat ik nog dezelfde ruimte zag, of was dit meer een lucide droom?"
"Hallo, Ik ben nu dit goedje aan het testen, alleen mijn uiterlijke kenmerken kloppen niet Mijn pupillen lijken kleiner en ik ben aan het kauwen Voor de rest staan mijn spieren niet strak ofzo Had gelezen dat ik best grote kijkers zou moeten hebben en geen last van kauwen."
"Wil deze combi over paar maandjes ook gaan proberen. Welke volgorde en wat voor dosissen levert volgens jullie het beste resultaat op? Ik dacht zelf aan deze volgorde: hele dosis 4-FMP, halve dosis 4-FMP, halve pil (80mg) Als je verder nog wat kwijt wil over deze combi, meldt het hier Je hoeft mij niet te vertellen dat deze combi heel slecht voor je is. Dat weet ik namelijk al En sorry als dit een repost is, had beetje op het forum gezocht, maar geen specifiek topic gevonden."