Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP en kleine pupillen???

4-FMP en kleine pupillen???

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Maltbie-DLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Ik ben nu dit goedje aan het testen, alleen mijn uiterlijke kenmerken kloppen niet
Mijn pupillen lijken kleiner en ik ben aan het kauwen
Voor de rest staan mijn spieren niet strak ofzo

Had gelezen dat ik best grote kijkers zou moeten hebben en geen last van kauwen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Last van kauwen kun je krijgen met alle uppers, dus dat is niet vreemd. Verder je pupillen hoeven niet perse groot te worden hoor, ik heb ook wel eens kleine pupillen gehad maar ook wel eens zulke stuiters: :openmouth:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb overdag als ik drugs doe bijna nooit grote pupillen.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maltbie-D zei:
Hallo,
Ik ben nu dit goedje aan het testen, alleen mijn uiterlijke kenmerken kloppen niet
Mijn pupillen lijken kleiner en ik ben aan het kauwen
Voor de rest staan mijn spieren niet strak ofzo

Had gelezen dat ik best grote kijkers zou moeten hebben en geen last van kauwen.
Klik om te vergroten...

Bij lage dosis soms geen grote pupillen, bij hoge dosissen wel. Kleinere pupillen zie je bij opiaten (heroine bijvoorbeeld)
t
takeshiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van 4-FA (4-FMP) krijg je uberhaupt geen grote pupillen. Zelf nooit ervaren (20+ ervaringen) en ook bij anderen nooit gezien, mits ze het alleen bij 4-FA hadden gehouden.

Als je de ene keer wel grote pupillen hebt, en de andere keer niet... lijkt het er veel op dat je dan toch een ander stofje hebt gekregen.

Bruxism (kauwen, kaakspieren verkrampen) heb je niet zo snel met doses onder de 120mg.
In tegenstelling tot grote/kleine pupillen is bruxism per persoon/ervaring verschillend.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
takeshi zei:
Van 4-FA (4-FMP) krijg je uberhaupt geen grote pupillen. Zelf nooit ervaren (20+ ervaringen) en ook bij anderen nooit gezien, mits ze het alleen bij 4-FA hadden gehouden.

Als je de ene keer wel grote pupillen hebt, en de andere keer niet... lijkt het er veel op dat je dan toch een ander stofje hebt gekregen.
Klik om te vergroten...

Van 4-FA kun je zeker ook grote pupillen krijgen hoor. Hoeft helemaal geen andere stof te zijn. Werkt met XTC hetzelfde, dan krijgt ook niet iedereen standaard grote pupillen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
takeshi zei:
Van 4-FA (4-FMP) krijg je uberhaupt geen grote pupillen. Zelf nooit ervaren (20+ ervaringen) en ook bij anderen nooit gezien, mits ze het alleen bij 4-FA hadden gehouden.
Klik om te vergroten...

Alle amfetamines kunnen grote pupillen veroorzaken, 4-FA dus ook. Dat je het nog nooit gezien hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Ik heb zelf wel grote pupillen als ik 4-FA gebruik en een maat van me ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."