Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3daags festival

3daags festival

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MantraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ik ben al een paar jaar aan het loeren op deze pagina, nu toch zelf eens iets melden/vragen.

Ik ben een occasionele gebruiker (xtc 6x in mijn leven gebruikt), en plan van deze zomer 't nog n paar keer te doen.

Misschien 1 à 2 dagen Dour..

3 dagen Pukkelpop sowieso. Nu lees ik dat je kans op schade groter is bij xtc zo kort op mekaar te gebruiken (iets wat we laatste jaren deden).
Ik heb alles wel doorlezen , maar ik vind niet echt een alternatief voor als ik graag zou willen "gaan" de eerste dag, maar zonder xtc.. Die xtc hou ik dan voor de laatste dag.
De tweede dag zouden we het gewoon naturel houden.

Met tripmiddelen begin ik niet, ben nogal "tripgevoelig", ene keer Lsd genomen en daar blijft het bij. Snuive nog nooit gedaan, maar dat wil ik precies niet, omdat het me een rappere verslaving lijkt.
In theorie zou 1e dag iets als coke wel geschikt lijken en 3e xtc ..
Maar moest er een alternatief zijn in pilvorm (voor mij is de handeling van snuiven nu nog een barrière die ik liever niet over ga) weet ik het graag..

Het mag natuurlijk ook iets "lichters" zijn...

Bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt graag iets wilt gebruiken kun je denken aan een bommetje speed. Dan hoef je niet te snuiven maar heb je zeker wel stimulatie. Nadeel is wel dat je dan natuurlijk al flink moe bent als je aan de xtc op dag 3 begint.

Het best is natuurlijk slechts één dag gebruiken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, je kunt de eerste dag een bommetje speed draaien, dan hoef je ook niet te snuiven. Als je de tweede dag dan een beetje rustig aan doen, dan kun je de derde dag wel redelijk uitgerust aan XTC beginnen.

Let wel op dat de combinatie speed & XTC extra neurotoxisch is, ik weet alleen niet hoe dat zit als er al twee dagen tussen zit. Ik durf te betwijfelen of het dan minder schadelijk is dan je originele plan van meerdere malen XTC achter elkaar.

Veel plezier! :)
M
MantraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok bedankt.
Zo'n bommetje speed.. ga ik toch niet nemen denk ik. Dus zal het allicht bier worden eerste avond.
l
low1tjehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat je misschien kan doen, is de eerste en tweede dag coke :) Zal niet helemaal goed zijn, maar als je goede coke hebt is het zeker lekker.

Ik zat ook te denken aan eerste dag coke, tweede dag misschien iets van 2cb (kleine hoeveelheid), en derde dag dan X. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar hoor van veel mensen dat een kleine hoeveelheid 2cb een soort xtc gevoel geeft. Heb ook geen idee of het je serotonine aantast, gewoon een ideetje :)

Veel plezier iig :)
M
Maltbie-DLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mantra zei:
In theorie zou 1e dag iets als coke wel geschikt lijken en 3e xtc ..
Klik om te vergroten...

low1tjeh zei:
Wat je misschien kan doen, is de eerste en tweede dag coke :) Zal niet helemaal goed zijn, maar als je goede coke hebt is het zeker lekker.

Ik zat ook te denken aan eerste dag coke, tweede dag misschien iets van 2cb (kleine hoeveelheid), en derde dag dan X.
Klik om te vergroten...

Fool zei:
Als je de tweede dag dan een beetje rustig aan doen, dan kun je de derde dag wel redelijk uitgerust aan XTC beginnen.
Klik om te vergroten...

SmartieAndMe zei:
Nadeel is wel dat je dan natuurlijk al flink moe bent als je aan de xtc op dag 3 begint.
Klik om te vergroten...

Is het niet beter om 1e dag XTC en 3e dag coke te doen? 3e dag ben je best moe lijkt me en kan je zo'n energieboost van coke wel gebruiken toch? Of is dit schadelijker voor je hersenen ofzo?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsja, ik zou zeggen best for last maar het is wel prettig om uitgerust aan XTC te beginnen.

Het probleem is dat je lichaam gewoon niet gemaakt is om meerdere dagen achter elkaar aan de drugs te zitten. Het kan dus wel maar het heeft zowel voordelen als nadelen.

Met Lowlands heb ik wel duidelijk gemerkt dat 3 dagen drugs te veel is. Ik doe voortaan 2 dagen op een paar biertjes en één dag drugs. Meer niet... Bevalt toch het beste!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
low1tjeh zei:
Wat je misschien kan doen, is de eerste en tweede dag coke :) Zal niet helemaal goed zijn, maar als je goede coke hebt is het zeker lekker.

Ik zat ook te denken aan eerste dag coke, tweede dag misschien iets van 2cb (kleine hoeveelheid), en derde dag dan X. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar hoor van veel mensen dat een kleine hoeveelheid 2cb een soort xtc gevoel geeft. Heb ook geen idee of het je serotonine aantast, gewoon een ideetje :)

Veel plezier iig :)
Klik om te vergroten...
zou ook voor deze gaan.. zowel van coke en 2cb heb je geen afkik. 2c-b kan wel zeer heftig zijn als je poeder neemt of veel pillen, dus hier wel mee oppassen als je niet van zwaar trippen houdt. 2c-b vind ik wel helderder dan xtc, je wordt er meestal niet zo wazig van, wel trippy, ander soort gedachtegang.

Ik heb nu toevallig drie dagen berlijn die combinatie gedaan. 1ste dag bier en xtc, 2 halfjes, waren straffe en zat ook wazig, heb me wel geamuseerd. mss wa te veel bij gedronken, want mijn ogen begonnen meer en meer weg te draaien (kan natuurlijk ook gewoon die xtc zijn, maar had er int begin minder last van dacht ik).
2de dag anderhalf en paar lijnen coke, veel drank weer en 1 lijn slechte speed (was mss zelfs niets).

laatste dag gin tonic ontbijt, dan echt ontbijt en aan 2c-b gegaan..

maar 3 dagen drugs (en veel alcohol) is eigenlijk niet zo gezond en da voel je wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."