Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zie jij als voldoende tijd?"
"Geweldig om alles zo bij te houden, top report voor mij! Jij beschrijft het eig precies zoals ik het ook voel, alleen duurt het effect voor mijn gevoel wel wat langer"
"Neo-Shulginist zei: Dus wordt de vraag een beetje: waarom ben je zo geïnteresseerd geraakt in hexen? Onthoud goed dat er een hele industrie is die constant nieuwe middelen uitvindt die ze aan jou willen verkopen. Het is gewoon keiharde business om hedonistische jongeren geïnteresseerd te maken in totaal onbekende 'research chemicals'. Ik vind zelf RC's ook wel leuk op zijn tijd. Maar ik vraag me altijd hard af 'waarom wil je dit toch?' Want volgens mij wil je liever niet het proefkonijn van een perverse farmacoloog zijn. Klik om te vergroten... De vraag waarom ik er in geïnteresseerd ben is omdat mijn vriendin en ik af en toe een avondje cocaïne doen. Zoals jullie weten is dat spul aardig aan de prijs. M'n vriendin kwam opeens met hex (niet dat we t fysiek hadden maar via internet). Dus daarom wil ik eerst goed research doen voordat ik aan een nieuw goedje begin. Aangezien hex een stuk goedkoper is en aardig kwa werking op cocaïne lijkt, trok het mijn interesse. 4-fa is m'n enige kennismaking met een RC en daar heb ik ook eerst goed ingelezen voordat ik eraan begon."
"Aangezien 4-FA nu verboden (en nu bij mijn vendors niet meer verkrijgbaar is), zoek ik een opvolger voor dit mooie goedje. Op het web kom ik nu de 4-mph variant tegen. Hebben mensen hier al ervaring mee?"
"Psychedelibee zei: Hoe kom je erop maiskolf om te denken dat dit een alternatief voor 4-FA zou zijn? Klik om te vergroten... Was een beetje op internet op zoek gegaan naar wat vervangends van 4-FA voor in de toekomst. En was die 4F-MPH tegen gekomen en werd gesuggereerd dat die een redelijke vervanger voor zou zijn. Omdat hier veel info te vergaren is door mede mensen hier, dacht ik maar om het hier te vragen. Psychedelibee zei: Echt een perfect alternatief vinden gaat je sowieso niet lukken, elke stof is immers anders. Wat voor effecten of eigenschappen ben je precies naar opzoek? Dan kan ik wellicht nog wat andere opties voor je bedenken. Klik om te vergroten... Ik ging er ook al vanuit dat er geen perfect alternatief is, maar eigenlijk de eigenschappen van 4-fa bevallen mij zeer goed. Ik kan er gewoon 8 uur lang plezier van hebben en dat vrolijke en soms wazig gevoel maar toch over het algemeen lekker helder in je koppie vind ik heerlijk."
"Ik wil binnenkort weer gaan bestellen bij SA, totdat ik dit hier lees. Ik heb ook geen mail ofzo gekregen dat SA ging verhuizen naar SI. Heeft iemand nog gerecente ervaringen met SA?"
"[/quote] Heel herkenbaar dat plassen erna. Ik drink normaal, niet teveel, als ik het niet doe, krijg ik die uitdroog hoofdpijn. De eerste uren dat ik ga slapen, moet ik ieder half uur plassen, heel storend. Geen idee hoe dat te voorkomen. [/quote] Vroeger ook veel gehad, wat helpt is dat ik mn drinken altijd deel met mn vriendin. Meestal als je het alleen op drinkt gaat t in sneltreinvaart omdat je weer door wil dansen . Dus bespaart dus geld en onnodig plassen"
"Psychedelibee zei: Alleen had ik 12 uur na inname nog steeds moeite met slapen, vind ik persoonlijk wel echt een nadeel. Maargoed een slaappil doet dan wonderen. Klik om te vergroten... Wat voor slaappil gebruik jij dan als ik mag vragen? Ik gebruik zelf melatonine, laatste keer 2,5 mg gebruikt, maar eig nog steeds hetzelfde effect als voorgaande keren, moeilijk slapen (denken dat je niet hebt geslapen, terwijl je soms nog wel eventjes weg bent, zeeeer irritant!)."
"Volgensmij mijn eerste reactie/vraag hier, Ik wil op Qlimax 4fa en daarna een kwartje van een 120mg pil doen. Feest duurt van 22:00 tot 07:00. Wss word om 21:30/22:00 de 4fa gebruikt. Welke tijd raden jullie aan om de pil te nemen?"
"Is het schadelijker door er meer tijd tussen te laten zitten tussen de inname van 4fa en xtc?"