Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"decibel, defqon, mysteryland en mss ground zero ofzo nog"
"10 uur voor de free record shop!"
"entree is al geregeld :P"
"is idd commercieel maar blijft een vet feest. Uiteindelijk is Decibel niet ietsje minder commercieel maar veel beter. Wil ze allebei niet missen. Ben wss VIP op Defqon"
"blijft gewoon lache... zo buiten op het strand in de zon (of regen :P ) Heel veel bekenden die mee gaan omdat er juist voor iedereen wat is. Zal zelf overdag ook voornamelijk in black en silver zitten, maar vanaf een uurtje of 7-8 toch gewoon main, vanwege show en die vette sfeer."
"Lauu zei: en zo'n hondje mag maar 20min snuffelen en dan moet ie pauze nemen Klik om te vergroten... En net als een ambtenaar... meer pauze dan werk maja defqon is simpel, qlimax hebben ze wel hondjes... maja die kan lang niet iedereen eruit halen. De boxer/string/weetikveelwatjedaardraagt is de beste optie. Schijnt dat de bh tegenwoordig wel eens een klein stukje naar voren word getrokken waardoor je zooi kan valllen??? Ook maar gehoord enz. draag zelf geen BH"
"SperSIZEboon zei: kaartje net gehaald Klik om te vergroten..."
"ok :P had het van een vriendin gehoord die ook wel van een feestje houd"
"GEWELDIG!!!! alles sfeer, de mensen, muziek en geluid!"
"Feesten en muziek voor mij toch Zonder feest ook vrijwel geen drugs dusja"