Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marc29 zei: Wat ShitHEppens zegt kan ik onderschrijven. Ik ben iemand die al een tijdje GHB gebruikt. Vooral mijn alcohol verslaving was de reden om GHB te proberen. Het allermooiste van GHB (tegelijkertijd ook het gevaarlijke) is dat je het absoluut niet met alcohol kunt gebruiken. Ik ben me ervan bewust dat GHB gevaarlijk kan zijn maar heb er toch veel profijt van gehad. Ben van de alcohol af en ben een stuk minder vaak depressief. Het is een groot geheim voor mijn omgeving en wil dit ook zo houden. Ik gebruik het meerdere keren per week maar heb een heel belangrijke regel die ik in acht houdt. Gebruik nooit onafgebroken en gebruik t niet om in slaap te vallen. Laat altijd tussenpozen van minimaal 18u tussen je gebruik zitten en gebruik nooit langer dan 6uur achter elkaar. Het werkt voor mij aangezien ik op deze manier geen enkel afkickverschijnsel heb wanneer ik enkele weken niet gebruik. Ik hoop dat mensen er iets aan hebben. Ik wil eigenlijk duidelijk maken dat een depressie slopend kan zijn en er echt nog geen medicijn is wat dat kan verhelpen. GHB is het enige wat mij door t leven helpt te slaan en geloof me ik heb alles al geprobeerd. Maar, blijf voorzichtig is wat ik idereen kan aanraden. Klik om te vergroten... Jouw reactie is precies zoals het zit! Ik heb ghb onderschat, en ben er de eerste 2 maanden van mijn gebruik regelmatig van out gegaan. Ik ben zelfs een keer tegen een lantaarnpaal aan gereden terwijl ik mijn best deed om scherp te blijven. Het middel is levensgevaarlijk als je het verkeerd gebruikt, en ghb wordt heel snel verkeerd gebruikt, pas nadat je na schaad en schand wijs bent geworden, ga je het op de juiste manier gebruiken. Ghb heeft door verkeerd gebruik veel kapot gemaakt. Meer dan alcohol, en ik vind ghb ook veel gevaarlijker voor je leven dan drank. Als je het systematisch neemt, verandert je gedragspatroon zodanig dat het iedereen die je goed kent gaat opvallen. Mensen hebben mij aangesproken op mijn actieve en overdreven vrolijke en sociale gedrag. Ik was namelijk altijd depressief en onbereid om verplichtingen op te pakken. Door ghb gebruik, werk ik harder en effectiever. Ik heb mijn schulden geregeld en mijn vrouw krijgt eindelijk de sex die ze verdient. Jij geeft precies de grenzen aan waarbinnen je veilig ghb kan gebruikt voor iedereen is die grens anders, maar bij iets te veel dosering kan je leven een zeer negatieve wenteling maken waar je veel spijt van krijgt en uiteindelijk je depressies alleen maar verergert in plaats van verbetert. Je neemt die ghb tenslotte om uit je depressie te komen, lijkt mij. Maar goed, jij bent duidelijk een ervaren en verstandige gebruiker omdat je ook van je ervaringen hebt geleerd, en ik ben blij voor je dat er geen blijvende negatieve gevolgen zijn voor je. Ik heb mijn gezin diep teleurgesteld door mijn gebruik, maar ik heb het leren doseren, maar ik weet ook hoe verraderlijk het is voor mensen die zich teveel laten gaan in de ghb ik gebruik zelf nog steeds ghb. Ik doe 3 maanden met een halve liter en ik controleer iedere batch altijd met mijn eigen gekochte ph strips om te weten of de ghb niet schadelijk is voor je maag en darm systeem, want ik heb een paar keer meegemaakt dat de ghb te zuur is en ik werd wakker met een gigantisch grote k tstoken huis door snurken en uitdroging. Blijf daarom tijden welke drugsgebruik dan ook te allen tijde je vochthuishouding op peil houden dit is bepalend voor evt blijvende schade door gebruik. Ik vind het belangrijk dat ik mijn ervaring deel, omdat hoe meer gedeelde ervaringen er zijn gepost, hoe beter een googlaar informatie kan vinden.. En hoe betrouwbaarder die info is. Ik vind het belangrijk voor de veiligheid van de gebruiker en iedereen in diens omgeving, weet hoe gevaarlijk ghb kan zijn bij te weinig kennis hoe ermee om te gaan. Voor iedereen die dit leest en van plan is dit middel te gaan gebruiken tegen depressies, of een feestje wil vieren op ghb, zou ik willen adviseren het te doen zoals bovenstaande quote heeft aangegeven. Het wiel is al uitgevonden, zorg dat je dit verstandig gebruikt en hou je verwachtingen neutraal. Het is geen xtc!"
"Lijkt wel of je ghb is gemixt met cafeïne. PH van 6 is redelijk zuur. Je moet echt tussen de 7 en 7.6 zitten, moet geurloos zijn! Tijd voor een andere dealer."
"JohnnyDoe zei: @Talim Klopt gebruik het eigenlijk ook best vaak in combi en merk idd dat het meer van bepaalde ket en speed is. En @Revolutionair ook helemaal gelijk. Huid van de keta, scheel door de g, stinkende pis met g van bepaalde dealers enz. Qua tanden zie en hoor ik toch iedereen wel stiekem ergens klagen, maar las laatst in de bijsluiter dat gbl je enamel/tanden oplost dus mysterie opgelost @Mikel kun je ons daar meer over vertellen? Klik om te vergroten... Ik kan uiteraard niet met zekerheid zeggen dat het met cafeiine gemixt is. Caf is namelijk erg zuur, met een zuurtegraad van tussen 1pH=5,5 Ã 6,5. voor zover ik weet. Deze poeder koken ze in vloeistof om de ghb dikker te doen lijken als het gemixt wordt met water. Cafeiine stoppen ze vaak in 1,4-butaandiol (hierna te noemen BDO) omdat BDO een organische stof is waar je gbl van kan maken op een heel lastige manier.. Daarom gebruiken ze vaak BDO omdat het net als GBL werkt. Dit kun je daardoor beter verdunnen, en als verdikking gooien ze er caffeiine doorheen met als positief neven effect dat je er wat actiever bij blijft, want BDO in 98.9% pure vorm is al bij 3 ml dodelijk. Gedestilleerd water 50% met cafeiine en BDO lijkt dus sprekend op GHB en daarom wordt het ook als zodanig verkocht. je kan het merken aan klachten zoals een pijnlijke onderrug en stinkende troebele urine. Dit duidt op slechte nieren. Bij langdurig gebruik van BDO krijg je hier snel last van, dan heb ik het over ongeveer een week! Bij GHB zelf, krijg je niet zo snel last van je nieren, tenzij je jezelf niet goed verzorgt (eten, drinken (niet teveel) vitaminepreparaten en beweging). Krijg je bultjes en gaat het jeuken, vooral op je armen en je hoofd, dan ga er maar vanuit dat je je zogenaamde GHb moet testen. GBL is gewoonweg niet meer te krijgen. Er is geen enkele webshop waar je nog GBL kan kopen. mensen die anders claimen (graag pb ). BDO kan je zelf maken van suikersoorten en is gewoon online te bestellen. het is vrij prijzig, maar ja.. de winstmarge is 50% als je het goed verdunt en mengt met cafeiine of pep. Dus nu GBL steeds moeilijker te krijgen is, adviseer ik ook iedereen de GHB te laten testen. Als je namelijk blootgesteld wordt aan 1,4-butaandiol (BDO) dan kan je op langere termijn levensbedreigende klachten eraan overhouden, en dan praat ik niet over je afkick. Onderstaand een stukje uit Bron: "St Trimbos Nethjerlands institute of mental health and addiction vertaald door google translate" dat 1,4-BD een langere duur van effecten heeft dan GHB [56, 57]. Net als GHB wordt het snel geabsorbeerd met een piekconcentratie van GHB na 25 minuten bij gezonde menselijke vrijwilligers [54]. In bavianen, allebei GBL en 1,4-BD bleken een hogere maximale concentratie van GHB te geven en een kortere tijd om deze concentratie te bereiken dan GHB zelf [58]. Farmacokinetische verschillen kunnen impliceren dat gebruikers van GBL of 1,4-BD lopen verschillende risico's op overdosering dan gebruikers van GHB omdat de snelheid van werking van deze stoffen anders is. Bovendien is GBL lipofieler dan GHB en het enzym lactonase kan genetisch verschillen tussen individuen, wat betekent dat GBL kan zelfs meer onvoorspelbare resultaten weergeven, vooral in nieuwe gebruikers [59]."
"Karentje zei: Ok bovenstaand stukje vind ik best wel beangstigend aangezien ik zelf nog wel eens ghb wil proberen. Maar als je ghb een ph waarde van 7 heeft is het toch safe he en niet dat BDO spul.. ? Klik om te vergroten... Zowiezo altijd van een betrouwbaar adres halen. Raak ajb niet verslaafd aan ghb, je loopt het op zonder dat je het weet. Eens per week alleen in de avond kan je niks gebeuren. Vaak is een dealer wel eerlijk of het getest is. Is of niet. Je kan 't laten testen want tegenwoordig sinds gbl niet meer verkrijgbaar is, proberen ze alternatieve "over de toonbank" chems uit om gbl en ghb mee te maken zoals BDO. Koop gewoon een teststripje en test je ghb op zuurtegraad. Dan zit je in elk geval met een goed gevoel. Of begin er niet aan, het is te lekker."
"Wat als je verslaafd bent aan ghb, geopereerd moet worden en na de operatie tramadol krijgt... Ben je dan afgekickt?"
"Augustis zei: Hallo beste mannen, Ben nu enkele maanden GHB verslaafd en ik gebruik elke 2 uur 3.5ml. Laatste tijd is mij opgemerkt dat het laatste half uur, wanneer het effect dus helemaal is uitgewerkt, ik zenuwpijnen heb. Een soort van irritante speldenprikjes met name op de handen. Niet relaxt dus! Komt dit vaker voor? ik heb over 2 weken mijn eerste gesprek met mijn verslavingsarts van Novadic, maar ik wil absoluut niet nog meer afglijden (om de 1,5 uur nemen).. Ik ben hier heel erg onbekend mee dus elk advies of andere hulp is zeer welkom! Klik om te vergroten... Dit heb ik ook, gestopt met g en vervangen met zopiclon en lorazepam. Nog steeds die prikkels van de afkick. Word er wakker van. Wie o wie heeft 't antwoord?"
"Oké dus het lijkt mij dat de anesthesist rekening houdt met je ghb gebruik. Altijd melden dus als je een weekje aan de G hebt gezeten... Of langer of verslaafd bent."
"Kan het uberhaupt wel met de medicatie dat ik heb? Zopiclon, mirtazipine en temazepam? Ik krijg van mijn hulpverlening te horen dat ik moet afbouwen met ghb en naar mijn dealer moet gaan om het te blijven kopen tot ik ben afgebouwd. Ik geloof dat er een andere mogelijkheid moet zijn. ik krijg dus geen diazepam omdat ik moet afbouwen. Het gevaar in het afbouwen zit 'm in het gemak dat je terug valt. Als er een gezellig avondje is, dan neem ik al snel wat meer en daar heb ik de volgende dag last van als ik mijn afbouw schema aanhoud. Mensen kunnen wel zeggen dat je een ijzersterk karakter nodig hebt om niet terug te vallen, maar als je geen alcohol drinkt en je vrienden zijn bij je, dan gaat dat hoe-dan-ook vanzelf. Kan je zeggen dat t niet zo is, maar toch werkt dat zo. Ik gebruik nu 3 ml per 2.5 uur. Ik word 's nachts wakker voordat de 2.5 uur voorbij is, maar ik hou mij aan die 2.5 uur. Ik bouw 10 procent per dag af. Dus niet 10 procent van het totaal, maar 10 procent per dag bekeken. Ik heb veel last van zenuwprikkels, visuele trillingen, schimmen zien, wakker worden met een zware bruis in mijn hoofd (als ik zo'n avondje teveel heb gehad 3 ml per uur), en trillingen in mijn ledematen en eigenlijk wel over 't hele lijf."
"Ja ik vraag me inderdaad echt af of die speldenprikjes op de huid en het prikkelgevoel in het hoofd valt onder ernstige afkickverschijnselen. Na mijn laatste dosis, 2ml per 2.5 uur, slaap ik zo'n beetje 6 uur. Ik word wakker van die zenuwpijntjes. Mijn hartslag is goed, mijn bloeddruk is beter dan wanneer ik de hele dag heb lopen afbouwen..dus na 6 uur slapen gaat alles beter, behalve die prikkels. Ik zou ook wel graag willen weten wat dit nou precies is. Als het niets is om bang voor te zijn dan stel ik mijn dosis uit tot er andere klachten optreden waar ik nog geen weet van heb."
"Ja gbl is een oplosmiddel zonder ph. Wordt door je nieren omgezet in ghb. Is dus schadelijk en 't vreet aan je slokdarm. Hou het ph neutraal door 't te laten reageren met water. Pas op met de verhouding. Ghb zelf is niet schadelijk. Wel zeer verslavend"