#1
Heb rond 17.00 1.5 gr ingenomen maar heb het redelijk zwaar.. Voel me erg down en heb een vreselijk kut gevoel in mn buik en rusteloze benen. Neigt naar een paniekaanval toe..
Zoveel spijt dat ik het zo ver heb laten komen.. maarja spijt komt altijd later hè.
Ik hoop dat het niet erger wordt..
Zoveel spijt dat ik het zo ver heb laten komen.. maarja spijt komt altijd later hè.
Ik hoop dat het niet erger wordt..