Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met ghb

Stoppen met ghb

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb rond 17.00 1.5 gr ingenomen maar heb het redelijk zwaar.. Voel me erg down en heb een vreselijk kut gevoel in mn buik en rusteloze benen. Neigt naar een paniekaanval toe..

Zoveel spijt dat ik het zo ver heb laten komen.. maarja spijt komt altijd later hè.

Ik hoop dat het niet erger wordt..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
@Spyro je bent echt een topper. Zo fijn om te zien wat een deskundige en goede steun je bent voor @Robin1712.
Ik krijg er een goed gevoel bij, dank je 😍
Klik om te vergroten...
Wat een mooi compliment 🥰💜🤗
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Komt goed. Ga een lekkere douche nemen, wees niet te hard voor jezelf. Je klachten klinken niet ernstig. Even doorzetten en je bent er zo vanaf. You can do it
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je support!! Doet me echt goed.. paniek is weer minder..

Je bent inderdaad een topper ❤
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Het nadeel van het zwaar hebben met een afkick is vlgs mij, dat wanneer je er doorheen bent gekomen, (en dat gaat jou lukken!) Je wel 4 x goed na zult denken, als je cravings hebt en je opnieuw zou willen nemen.
Je realiseert je dan ongetwijfeld waar je later opnieuw doorheen moet, en dat wil je niet.
Deze gedachte en de gedachte dat het zoooo zonde is om na een tijd alsnog toe te willen geven aan cravings, maakt bij mij, dat ik op moeilijke momenten toch van hergebruik af kan zien...
Misschien helpt deze gedachte gang je een beetje?
Houd vol! Sterkte!
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Elk nadeel heb z'n voordeel.
Het nadeel van het zwaar hebben met een afkick is vlgs mij, dat wanneer je er doorheen bent gekomen, (en dat gaat jou lukken!) Je wel 4 x goed na zult denken, als je cravings hebt en je opnieuw zou willen nemen.
Je realiseert je dan ongetwijfeld waar je later opnieuw doorheen moet, en dat wil je niet.
Deze gedachte en de gedachte dat het zoooo zonde is om na een tijd alsnog toe te willen geven aan cravings, maakt bij mij, dat ik op moeilijke momenten toch van hergebruik af kan zien...
Misschien helpt deze gedachte gang je een beetje?
Houd vol! Sterkte!
Klik om te vergroten...
Precies! Ervaring leert recreatief gebruiken. Ik heb t ook op de harde manier moeten leren. Tip van mij... Ghb op? Geen gaba binders? Geen phenibut? Bel je arts, ga aan de diazepam, eet vtiaminepreparaten, geen suiker, geen koffie, geen vet, geen snelle koolhydraten en geen tabak. Als je je aan dat dieet houdt, gaat t afkicken veel makkelijker.
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heey!

Sinds kerstavond ben ik blijven hangen in ghb gebruik. Om de paar uur 3 ml. Vannacht heb ik geprobeerd om niet te nemen maar kan dan totaal niet slapen, heel onrustig, paniekerig, koude handen en licht versnelde hartslag dus vanochtend toch weer wat genomen.

Dat was ongeveer rond 11.00 en ervaar nu weer diezelfde klachten. Is het gevaarlijk om in 1 x te stoppen? Ik heb eventueel phenibut in huis, al weet ik dat dat ook niet ideaal is.

Als ik nu phenibut zou nemen, zou ik me dan wat beter voelen en hoeveel zou ik dan moeten nemen?

Thanks alvast..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe lang zit je nu in die 24/7 cyclus? En hoe lang gebruik je nu al de GHB?
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit al 2 weken in de 24/7 cyclus. Gebruik al langer g maar niet zoals afgelopen paar weken..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Robin1712 zei:
Zit al 2 weken in de 24/7 cyclus. Gebruik al langer g maar niet zoals afgelopen paar weken..
Klik om te vergroten...
Zijn je enige symptomen koude ledematen, lichtjes zweten, versnelde hartslag na een paar uur stoppen?

Dan zou je 1.5 tot 2 gram Phenibut kunnen nemen. Dit herhaal je nog een keer na 24 uur en dit neemt je klachten weg.

Daarna even een goede break houden van de GHB voordat het echt uit de hand loopt.
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaa en heel erg paniek. Echt een hel.

Kan dat ongeveer na 1 uur nadat ik een dosis ghb heb ingenomen? Heb nu net weer g genomen omdat die paniek echt verschrikkelijk is.

En ja je hebt helemaal gelijk!! Moet er echt mee stoppen. Wil er echt mee stoppen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robin1712 zei:
Jaaa en heel erg paniek. Echt een hel.

Kan dat ongeveer na 1 uur nadat ik een dosis ghb heb ingenomen? Heb nu net weer g genomen omdat die paniek echt verschrikkelijk is.

En ja je hebt helemaal gelijk!! Moet er echt mee stoppen. Wil er echt mee stoppen
Klik om te vergroten...
I know the feeling… Ik zou na je laatste dosis G een kleine 3 kwartier wachten en dan innemen.

Persoonlijk vind ik het altijd fijn om dat voor het slapen te doen. Daardoor kon ik altijd meteen een nachtje slapen en werd ik zonder verschijnselen wakker.

Zet ‘m op!
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaaa dat heb ik inderdaad gelezen alleen mn g is nu op dus ik zal wel moeten.. Neem het liever voor het slapen gaan maargoed. Is even niet anders.

Thanks voor je advies!! En je snelle antwoorden 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Robin1712 zei:
Jaaa dat heb ik inderdaad gelezen alleen mn g is nu op dus ik zal wel moeten.. Neem het liever voor het slapen gaan maargoed. Is even niet anders.

Thanks voor je advies!! En je snelle antwoorden 😁
Klik om te vergroten...
Geen probleem! Dan zou ik het inderdaad gewoon nu nemen! Wie weet slaap je straks alsnog als je gewoon gaat liggen.

Laat je even weten hoe het gaat straks?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robin1712 zei:
Zeker weten!

Ga het zo innemen en schrijf later op de avond hoe het gaat!
Klik om te vergroten...
Toppie. Gaat goed komen!!
P
PientjeDopamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeker weten!

Ga het zo innemen en schrijf later op de avond hoe het gaat!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Robin1712 zei:
Heb rond 17.00 1.5 gr ingenomen maar heb het redelijk zwaar.. Voel me erg down en heb een vreselijk kut gevoel in mn buik en rusteloze benen. Neigt naar een paniekaanval toe..

Zoveel spijt dat ik het zo ver heb laten komen.. maarja spijt komt altijd later hè.

Ik hoop dat het niet erger wordt..
Klik om te vergroten...
Komt goed. Ga een lekkere douche nemen, wees niet te hard voor jezelf. Je klachten klinken niet ernstig. Even doorzetten en je bent er zo vanaf. You can do it
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Spyro je bent echt een topper. Zo fijn om te zien wat een deskundige en goede steun je bent voor @Robin1712.
Ik krijg er een goed gevoel bij, dank je 😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."