Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit?? (Tijdens gebruik van 3-mmc)

Wat is dit?? (Tijdens gebruik van 3-mmc)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KhaleesiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Laatste tijd vallen mij deze plekken op mijn armen en benen op tijdens gebruik van 3-mmc... iemand enig idee wat dit is?

En zijn er meerdere mensen die hier last van hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vasoconstrictie .
Gebruik je regelmatig en veel?
Beter neem je een pauze.
K
KhaleesiLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Vasoconstrictie .
Gebruik je regelmatig en veel?
Beter neem je een pauze.
Klik om te vergroten...
Niet meer een jaar geleden wel echt elk weekend maar nu misschien 1x per 2 a 3 maanden maar dan wel gelijk 2 gram ofzo ja
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Khaleesi zei:
Niet meer een jaar geleden wel echt elk weekend maar nu misschien 1x per 2 a 3 maanden maar dan wel gelijk 2 gram ofzo ja
Klik om te vergroten...

Daar heb je het antwoord al.
De hoeveelheid ligt te hoog.
K
KhaleesiLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekz zei:
Daar heb je het antwoord al.
De hoeveelheid ligt te hoog.
Klik om te vergroten...
Het gebeurt al na het eerste lijntje tho..

Is het gevaarlijk? Heb verder niet echt last ervan behalve dat me benen en armen koud zijn
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Khaleesi zei:
Het gebeurt al na het eerste lijntje tho..

Is het gevaarlijk? Heb verder niet echt last ervan behalve dat me benen en armen koud zijn
Klik om te vergroten...

Heb je het spul laten testen?

Ik zou toch stoppen met gebruiken als ik in jou plaats was.
Zit je ook continue stil of beweeg je wat?
Koude armen en benen zijn het symptoom van vernauwde bloedvaten.
Warm dekentje, lauw badje, genoeg drinken,...
M
MagischeDagenMooieAvondenLid
01-01-2024, 00:00
#7
yoow, heb zelf nu vaak genoeg 3m 2m en andere meuk wat ze als cathitonen verkopen gedaan. het is leuk spul maar ik schrok echt enorm van je hoeveelheid. ik begrijp dat tolerantie en ervaring bij jou een rol speelt maar pas goed op jezelf man ook al voel je er niks van het doet zeker wat met je lichaam. houd er ook rekening mee dat 2 a 3 maanden echt niks is. je lichaam kan net zijn begonnen met herstellen (met die hoeveelheden zal het zeker wel even duren voordat alles uit je systeem is). en dan vernauw je bijvoorbeeld je bloedvaten weer.. wss niet het advies wat je hoopte maargoed het is best logisch en ik kan begrijpen dat het lastig is er echt serieus over na te denken als je nou eenmaal zover bent gekomen dat je ik zeg t nog een keer WTF 2G op een avond doet.

je moet niet uitgaan op basis van wat anderen doen, 1g op een avond is redelijk "normaal" hier op dit forum en op feesten etc. maar begrijp dat dit echt niet normaal is. pas op je zelf

gebruik met mate en met je maten!

veel geluk toegewenst

magischedagenmooieavonden

p.s snap dat dit een beetje vaag kan overkomen maar hey eerlijkheid duurt het langst!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."