Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax en 3mmc?

Xanax en 3mmc?

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
Mag ik nu een xanax(0,25mg) nemen en 2uur later 3mmc gebruiken?
D
De DunneLid
V
Hiyou zei:
Mag ik nu een xanax(0,25mg) nemen en 2uur later 3mmc gebruiken?
Klik om te vergroten...
Van wie zou dat niet mogen? Vraag het je moeder.
Nee geintje! het zal misschien wel 3mmc werking verminderen. Ligt aan je tolerantie van Alprazolam.
G
GoldenGrowLid
ja het mag zeker. sterker nog, ik neem soms xanax en 3mmc tegelijk. vele zullen dit misschien apart vinden maar ik vind het een heerlijke combinatie.
H
HiyouLid
GoldenGrow zei:
ja het mag zeker. sterker nog, ik neem soms xanax en 3mmc tegelijk. vele zullen dit misschien apart vinden maar ik vind het een heerlijke combinatie.
Klik om te vergroten...
Het is dus niet gevaarlijk?
C
Coke SpookLid
0,25 mg xanax is geen hoge dosis dus dat is geen probleem...
G
GoldenGrowLid
Hiyou zei:
Het is dus niet gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Nee
D
De DunneLid
GoldenGrow zei:
Klik om te vergroten...
Heb het al eens eerder gemeld maar ik persoonlijk vind een benzo tegelijk met een upper zonde. Nou heb ik 0 ervaring met 3mmc. De enige uppers die ik gebruikt heb zijn speed, mdma (al is dat volgens mij geen pure upper) en coke. Wel heb ik eens een paar x een benzo (paar x alprazolam en 1x Temazepam) na speed genomen, in de comedown dus. Dat was wel echt chill! Vooral met de Alprazolam.
B
BlyatmanLid
Waarom wil je eigenlijk 3-MMC en Xanax tegelijkertijd gebruiken?
H
HiyouLid
Blyatman zei:
Waarom wil je eigenlijk 3-MMC en Xanax tegelijkertijd gebruiken?
Klik om te vergroten...
Omdat 3mmc me te onrustig maakt :tongueout: haha
D
De DunneLid
Hiyou zei:
Klik om te vergroten...
Dan is 3mmc waarschijnlijk geen juiste drug voor jou.
B
BlyatmanLid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...
Dat is niet perse waar wat je hier verkondigd. Veel mensen gebruiken een benzo tijdens stims om het scherpe randje er af te halen. Zodat ze geen gejaagd gevoel hebben maar wel de langdurige wakkerheid.
D
De DunneLid
Blyatman zei:
Dat is niet perse waar wat je hier verkondigd. Veel mensen gebruiken een benzo tijdens stims om het scherpe randje er af te halen. Zodat ze geen gejaagd gevoel hebben maar wel de langdurige wakkerheid.
Klik om te vergroten...
Klopt, hebben we het al vaker over gehad. Toch ben ik van mening dat als ik een benzo “nodig” zou hebben om een andere drug minder scherp of vervelend te laten voelen ik beter die drug kan laten staan. Maar zoals eerder gezegd moet iedereen dat voor zich bepalen. Ik persoonlijk zou het anders doen.
B
BlyatmanLid
De Dunne zei:
Klopt, hebben we het al vaker over gehad. Toch ben ik van mening dat als ik een benzo “nodig” zou hebben om een andere drug minder scherp of vervelend te laten voelen ik beter die drug kan laten staan. Maar zoals eerder gezegd moet iedereen dat voor zich bepalen. Ik persoonlijk zou het anders doen.
Klik om te vergroten...
Wat voor zin heeft het dan om te vertellen dat het geen juiste drug is, als persoon x wilt nemen doet die het toch wel. :)
D
De DunneLid
Blyatman zei:
Wat voor zin heeft het dan om te vertellen dat het geen juiste drug is, als persoon x wilt nemen doet die het toch wel. :)
Klik om te vergroten...
Mag toch ook? Geef alleen mijn mening. IK zou het niet doen en dus een andere drugs keuze maken. Sowieso doen mensen wel wat ze zelf willen, of het nou goed of slecht voor je is.
B
BlyatmanLid
Ja en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag. :)
H
HiyouLid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, het is gewoon moeilijk om er af te blijven als er iemand bij mij zit die het doet.
H
HiyouLid
Hiyou zei:
Klik om te vergroten...
Had het beter niet gedaan want ik heb helse hoofdpijn gekregen. Jullie een idee hoe dit komt?
D
De DunneLid
Hiyou zei:
Had het beter niet gedaan want ik heb helse hoofdpijn gekregen. Jullie een idee hoe dit komt?
Klik om te vergroten...
Vocht te kort, rust te kort, eten te kort, vaatvernauwing door de 3mmc.
Kan van alles zijn.
C
Coke SpookLid
De Dunne zei:
Mag toch ook? Geef alleen mijn mening. IK zou het niet doen en dus een andere drugs keuze maken. Sowieso doen mensen wel wat ze zelf willen, of het nou goed of slecht voor je is.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat ook, als je ergens niet lekker op gaat moet je t gewoon uitzitten en iets anders proberen een volgende keer...
Dat upper en downer gebruik is echt een stuk slechter voor je! Maarja iederen mot t lekker zelf weten! 😜
D
De DunneLid
Coke Spook zei:
Ik vind dat ook, als je ergens niet lekker op gaat moet je t gewoon uitzitten en iets anders proberen een volgende keer...
Dat upper en downer gebruik is echt een stuk slechter voor je! Maarja iederen mot t lekker zelf weten! 😜
Klik om te vergroten...
Dat laatste dacht ik ook altijd maar blijkt niet zo. Verder met je eens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."