Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar mensen die mijn vragen kunnen beantwoorden m.b.t. mijn medicijn gebruik en kunnen adviseren. Ik heb een enorm zware tijd gehad en in 2016 resulteerde dat in slapeloosheid. Mijn lijf was zo gespannen, ik kon geen rust vinden. In die tijd schreef de huisarts oxacepam voor indien nodig. Sindsdien gebruik ik oxacepam. De ene periode meer dan de andere periode. Ik krijg er geen prettig gevoel van ofzo alleen als ik het een tijd niet slik dan kan ik er een beetje relaxt van worden maar ook minimaal. Ik neem het zodat ik goed slaap en niet vaak wakker wordt. Ik slik max 20mg per keer. In 2017 werd ik behoorlijk ziek. De arts schreef tramadol voor (50mg). Ik werd hier licht van in mijn hoofd... Ik voelde mij euforisch en heerlijk. Ik heb het pakje met 30 pillen dus bewaard. Later toen ik weer ziek werd in 2019 heb ik weer 40 stuks tramadol gekregen. Er ligt dus nog een voorraadje in de kast. Zojuist ben ik geopereerd begin februari. N.a.v. deze operatie kreeg ik oxycodon mee. Langwerkend en kortwerkend. Ik ben nu met de laatste paar oxocodon bezig. Ik heb eigenlijk geen pijn meer maar ik neem het omdat ik het wel lekker vind elke avond rond 21u en daarna vaak nog om 00.30. Beide 5 mg. Nu lees ik op dit forum veel over de geVaren van het combineren van deze medicatie. En dat vind ik zo raar wabt de apotheek gaf het af en ziet dat ik gebruiker van van zowel oxacepam als tramadol en oxocodon en geeft geen waarschuwing. Kan dus gewoon met elkaar gebruikt worden zeggen ze. Maar op internet en op dit forum lees ik dat dit niet kan. Niet dat ik dit van plan was.... maar toch. Kan iemand dit toelichten? De laatste weken voor mijn operatie gebruikte ik oxacepam met tramadol afwisselend zodat ik niet snel immuum wordt. Neem ik dag 1 tramadol werkt het goed. Dag 2 ook. Dag 3 al minder enz. Mijn tactiek was om en om en soms 1 dag niet. Dus als voorbeeld: Maandag oxacepam 10 mg Dinsdag tramadol 50 mg Woensdag niets Donderdag oxacepam 10 nu Vrijdag tramadol 50 mg Zaterdag niets Zondag oxacepam. Dit is even als voorbeeld. Ik doe dit zodat het elke keer weer "inslaat" . Waarom? Omdat ik het lekker vind, mij relaxt wil voelen en dol ben op het eiforische gevoel dat tramadol met zich meebrengt. Voelt als een lekker dekentje en ik wordt er enorm vrolijk en liefvan. Ik vind de wereld dan echt een stuk mooier. Met oxycodon heb ik dit eigenlijk iets minder dus ik wil deze strip afmaken en dan verder gaan met tramadol. Vragen die ik heb zijn: - zijn er mensen die zich herkennen in mijn verhaal? Ben benieuwd naar andere ervaringen. - Als ik morgen avond voor het laatst oxycodon neem kan ik dan binnen 24 uur over gaan op tramadol of oxacepam of is dat gevaarlijk en mlet er meer tijd tussen zitten? - het dagelijks afwisselingen tussen oxacepam en tramadol is dit gevaarlijk? - welke drugs geven hetzelfde euforische gevoel als tramadol bij mij doet? Zijn er tips? - zoals je kan lezen ben ik echt fan van dingen die ontspannen werken. Ik zoek geen uppers als Xtc ofzo. in het verleden heb ik ook geblowd. Vond ik ook prettig. Ben ermee gestopt omdat ik helemaal niet meer rook en dit ook niet meer wil ivm keel problemen. - meningen mag je hebben maar daar ben ik niet naar opzoek. Iedereen die wil meedenken en ervaringen wil delen alvast heel erg bedankt!"
"MDMAZING zei: Oxycodon is goddelijk Klik om te vergroten... Mag ik vragen hoeveel jij daar dan van slikt om je "roesje" te krijgen?"
"Purplext zei: Als ik niet lekker in m'n vel zit, valt keta ook niet zo lekker. Oxycodon is voor mij de ultieme demper. Klik om te vergroten... Hoeveel mg neem je dan?"