Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zou dhe thee kunnen indampen en het droogrest in capsules kunnen doen. maar dan is de sodering lastig. je hebt dan de thujon ervaring. maar die schijnt "hard" te zijn(niet zo hevig als bij lsd of dmt) , bij paddo's en zo heb je nog een beetje dat dromerige stoned gevoel. (meer bodyload) vandaar de mix met alcohol denk ik. het kruid puuur is zo erg bitter. Alsem werd vroeger gebruikt tegen darm parasieten(wormpjes). en bij diaree of maagpijn. (heb t geprobeerd en t werkte )"
"Ik heb in een dorp gewoond waar ze gewoon auto's hadden zonder nummerbord, van de sloop af. die parkeerde ze voor de kroeg, en als ze werden aangehouden. zetten ze de auto aan de kant en liepen ze er bij weg. zat de politie met een barrel dat moest worden afgevoerd, en de eigenaar niet te vinden, want die rent dan het land in, geen steek licht enzo."
"Ik heb altijd pijn in de schenen, vooral als ik lig, als ik ga staan is het over."
"de frande pernod is een milde versie ervan. maar word je wel erg dronken van"
"Riesling of lambrusco. ik vind die moelijke smaken van gerijpte wijnen net iets te ingewikkeld om echt van te kunnen genieten. En dan zit ik weer bijna inn de slappe lach als mensen het gaan hebben over "fruitige, bosbessen, gember, eikenhout, zwaluwtabak, met een vleugje van de zeelucht waar de druiven zijn gerijpt, met een flintertje gedroogde druif" . hun neus in het glas steken, en dan 10minuten over twee slokken wijn doen terwijl het een glas oude druivensap is."
"Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Er zijn "bewaarwijnen" die ik lekker vind. maar ik wil er niet te moeilijk bij doen. muskaatwijn is ook goed te drinken, bijna port. rode port lust ik dan wel weer, met blokje kaas erbij. Ik proef gewoon een lekker wijntje, die bij het eten past. niet een hele waslijst met vruchten of specerijen."
"Ik heb wel eens een rustig avondje gepland.om een uur of 1900 de kroeg in, één of twee biertjes pakken, en dan naar huis. maar om t uur kwam er wel weer een bekende bij. Ja niet echt naar de tieves gezopen. maar hij hing er erg goed in. ik liep naar huis, plaste in mijn eigen struiken, lopende. kon de deur niet openkrijgen, liep een beetje te mopperen, en had ik gelukking net de goede sleutel om naar binnen te vluchten, omdat de buurman naar buiten kwam. eerst liep ik nog een beetje. nog wat cola gedronken. pyama aan, en gaan liggen. en toe ik wilde opstaan om wat water te drinken, deden mijn benen het even niet meer. en knalde op de grond. kruipens naar de plee. voor 10 euro aan bier door de goot. naar beneden gekropen, en op de gemakkelijke stoel gaan zitten. ik dacht een half sjekkie wat er nog lag te roken, maar t was dus een halve joint. Ik proefde de smaak eventjes in mijn mond, en toen ging t licht uit. tot de volgende ochtend"
"Geen koppijn, maar alles draaide de richting uit die ik bewoog . De rest van de dag niet veel gegeten. broodje kaas , met 2 paracetamol en een aspirine. een groot glas koude tomatensap met 10 druppels tabasco, beetje ketchup , zwarte peper en suiker. (mijn favotiete anti kater medicijn). Dat gaat er zo lekker in op één of andere manier. normaal gaat die combi wel goed, maar met te veel bier, en en half gerookt jointje. heb je een 1 + 1 = 3 effect. Het weekend erna, een halve fles whiskey(JW Black label.) en ik dacht maar niet dronken te worden. en ik gaf t op. En ging naar bed. tv aan... Jaren geleden had ik genoeg aan twee glazen bier en een stuk of 3 shotjes(alcohol mixje) en ik was klaar voor de rest van de avond."
"Hertog Jan voor in de kroeg, lekker doortanken. Kornbacher of Warsteiner bij t eten. Heineken bij de bekende stadsfeesten, met kermis. live muziek en ranzige lekkere hamburges en duitse braadworsten."
"De Absitnhe van 80% word je eerder dronken van dan dat je echt gaat hallucineren(of je zuipt je een delerium tremens) De zelfgemaakte absint met 37% baccardi rum was erg goed te drinken. maar dan had ik gewoon de "Absintium" in de fles gedaan nadat ik er een glaasje heb uitgehaald. en 4 anijsblokjes erbij. dit een maand laten staan. Ik heb wel eens absintium thee gemaakt( de gedroogde bladeren in kokend water), maar dat is zo ongelooflijk bitter, suiker maakt het erger. beetje zout erbij en citroen erdoor maakt de bittere smaak wat minder. later experimenteren door de absintium fijn te malen en in lege capsules, maar het is zo erg bitter dat de smaak zelfs aan de capsules zit. niet weg te krijgen."