Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDodelijke combinaties

Dodelijke combinaties

7 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#1
mickboskamp zei:
Ik ben Mick Boskamp en ik ben nieuw hier. Van mij is niets te vrezen, want ik ben een 'watje'. Ik gebruik slechts Efexor/fenlafaxine, ritalin en nicotine...:)

Ik was een beetje op onderzoek gegaan naar dodelijke drugscombinaties van de afgelopen tijd en kwam toen uiteraard op met name Michael Jackson en acteur Heath Ledger.

Michael Jackson gebruikte (als we de media moeten geloven wat overigens steeds moeilijker wordt):
Demerol (ongeveer zelfde effect als morfine)
Dilaudid and Vicodin, pijnbestrijders.
Xanax (10 pillen per nacht). Angststoornissen.
Zoloft.
Paxil.
Prilosec.
'
Maar je weet het: Propofol is hem uiteindelijke fataal geworden... :wave:

Heath Ledger gebruikte:
2 soorten pijnbestrijders (Percodan en Percocet)
2 soorten pillen tegen angststoornissen (Valium en Xanax).
2 soorten zware slaapmiddelen. :wave:

Op dokter's recept combineer ik ook. En wat ik hier lees combineren jullie ook naar hartelust. Mijn vraag is: spelen we met vuur?
Klik om te vergroten...

Paxil (paroxetine) en Zoloft (Sertraline) zijn beide anti-depressive,meer bepaald SSRI's (selectieve serotonine heropname-remmers),deze mogen niet tesamen met MAO-remmes (andere klasse anti-depressiva) gecombineerd word en andere stoffen met serotinerge werking bv. (MDMA) ,kans op serotonine-syndroom,dat fataal/dodelijk kan zijn.

Dilaudid(hydromorfon) en Demerol(meperidine) zijn zware narcotische analgetica en icm grote hoeveelheden benzodiazepines (xanax?las 10, wss wel van 2 mg= extreem hoog) zijn ze mogelijk fataal,zeker als je er nog propofol(anestheticum) en Prilosec (omeprazol) kan de concentraties van alprazolam nog doen stijgen.


Percodan en Percocet bevatten beiden oxycodone(sterk opiaat) icm met paracetamol en t andere met acetylsalicylzuur. Ook deze middelen kunnen als ze dagelijks en veel gebruik worden icm benzodiazepines (valium,xanax) en zeker bij hoge doseringen fataal zijn,ook in combinatie met alcohol.Tevens kan een teveel aan paracetamol op zich al vanaf een paar(6-10) gram dodelijk zijn op zich,nierdisfunctie.


Maar ik weet dat veel mensen alcohol en benzo's en soms opiaten samen gebruiken,maar het is persoonsgebonden. Bij de ene kan wat valium en 4 pilsjes dodelijk zijn, bij de ander versterkt het het effect,maar is er geen respiratoire depressie etc.,zelfs niet icm met opiaten.Toch zijn deze combo's vaak heel risicovol en moet je zelf weten wat je kan verdragen.

Benzo's in se kan je in principe geen od van nemen
alcohol moet je ook al heeeel ver gaan
opiaten alleen moet je ook ver gaan

maar combo's zijn tricky', omdat het downers zijn en je bij een bepaalde dosis,ook al verdraag je wat, toch verrast kan worden en je ademhaling stopt.

Jouw combinatie venlafaxine en methylphenidaat acht ik niet risicovol, want een middel tegen ADHD wordt wel vaker gecombineerd met een SSRI,voor zover ik weet is de kans op een serotoninevergiftiging heel klein itt ssri met mao's of xtc (mdma). En nicotine erbij lijkt me geen probleem,alleen vermindert het de biologische beschikbaarheid van je meds wel,wat resulteert in minder effect,maar dit is met veel meds zo en niet zo erg.

Ik denk dat als je combo's doet je zeker al moet weten wat je combineert. Bv LSD icm MDMA is een fijne combi of wat benzo's na pepgebruik, of GHB met pep,of ketamine met pep/mdma/lsd,dit lijkt me minder risicovol dan benzo's en alcohol met ghb/heroine te combineren (downers),dat is gewoon risicovol,zeker in hoge doseringen en als je weinig tolerantie hebt.

SSRI's of SSNRI's (venlafaxine,duloxetine,fluoxetine,sertraline,enz.) icm ecstacy (mdma) is gewoon nutteloos/dom,want je zal immers niks van je x voelen.

Pep icm anti-depressiva gaat wel,want pep verhoogt de afgifte van dopamine en dus is dit wel met een SS(N)RI te combineren.

Cocaine en alcohol is trouwens een leuke combo , dan heb je coca-ethyleen in je lichaam wat toch een anders/beter zelfs gevoel geeft dan coca alleen.

Barbituraten (phenobarbital) zou ik nooit gebruiken bv. na pep gebruik,of sommige neuroleptica (clotiapine-etumine),want dan neem je al snel te veel en barbituraten heb je snel een OD en etumine of nozinan(levomepromazine),heel hoog gedoseerd,kan zorgen voor gevaarlijke extrapirimidale bijwerkingen,complete verkramping,en als je geen antidotum krijgt (bv biperideen) dan zou je er weleens aan kunnen bezwijken.
m
mickboskampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben Mick Boskamp en ik ben nieuw hier. Van mij is niets te vrezen, want ik ben een 'watje'. Ik gebruik slechts Efexor/fenlafaxine, ritalin en nicotine...:)

Ik was een beetje op onderzoek gegaan naar dodelijke drugscombinaties van de afgelopen tijd en kwam toen uiteraard op met name Michael Jackson en acteur Heath Ledger.

Michael Jackson gebruikte (als we de media moeten geloven wat overigens steeds moeilijker wordt):
Demerol (ongeveer zelfde effect als morfine)
Dilaudid and Vicodin, pijnbestrijders.
Xanax (10 pillen per nacht). Angststoornissen.
Zoloft.
Paxil.
Prilosec.

Maar je weet het: Propofol is hem uiteindelijke fataal geworden... :wave:

Heath Ledger gebruikte:
2 soorten pijnbestrijders (Percodan en Percocet)
2 soorten pillen tegen angststoornissen (Valium en Xanax).
2 soorten zware slaapmiddelen. :wave:

Op dokter's recept combineer ik ook. En wat ik hier lees combineren jullie ook naar hartelust. Mijn vraag is: spelen we met vuur?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is en zal als je zelf de dokter speelt snel met vuur spelen ja. Ik let op de tolerantie, of ik het uberhaupt nodig zou hebben. En hoe ik me voel mja eerlijk gezegd ben paar x bijna in coma of erger maar ging goed na vele uren. Daarna ben ik gaan stoppen/afbouwen. Wou nog langer leven.
Uitkijken inderdaad nu er zo goed als alles te krijgen is.. :(
Bijsluiter lezen en je eraan houden carefull!
Wees voorzichtig allen!
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had een kennis die spoot coke en heroine in een mixje. Volgens mij is dat op zich al dodelijk, ik wil niet weten wat voor een mindfuck dat geeft.

Maar helaas contact verloren. ik zie m nog wel eens lopen. en niet te geloven dat ie zo kan functioneren.
m
mickboskampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super, mensen, bedankt!
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#6
ShakE_iT zei:
Paxil (paroxetine) en Zoloft (Sertraline) zijn beide anti-depressive,meer bepaald SSRI's (selectieve serotonine heropname-remmers),deze mogen niet tesamen met MAO-remmes (andere klasse anti-depressiva) gecombineerd word en andere stoffen met serotinerge werking bv. (MDMA) ,kans op serotonine-syndroom,dat fataal/dodelijk kan zijn.

Dilaudid(hydromorfon) en Demerol(meperidine) zijn zware narcotische analgetica en icm grote hoeveelheden benzodiazepines (xanax?las 10, wss wel van 2 mg= extreem hoog) zijn ze mogelijk fataal,zeker als je er nog propofol(anestheticum) en Prilosec (omeprazol) kan de concentraties van alprazolam nog doen stijgen.


Percodan en Percocet bevatten beiden oxycodone(sterk opiaat) icm met paracetamol en t andere met acetylsalicylzuur. Ook deze middelen kunnen als ze dagelijks en veel gebruik worden icm benzodiazepines (valium,xanax) en zeker bij hoge doseringen fataal zijn,ook in combinatie met alcohol.Tevens kan een teveel aan paracetamol op zich al vanaf een paar(6-10) gram dodelijk zijn op zich,nierdisfunctie.


Maar ik weet dat veel mensen alcohol en benzo's en soms opiaten samen gebruiken,maar het is persoonsgebonden. Bij de ene kan wat valium en 4 pilsjes dodelijk zijn, bij de ander versterkt het het effect,maar is er geen respiratoire depressie etc.,zelfs niet icm met opiaten.Toch zijn deze combo's vaak heel risicovol en moet je zelf weten wat je kan verdragen.

Benzo's in se kan je in principe geen od van nemen
alcohol moet je ook al heeeel ver gaan
opiaten alleen moet je ook ver gaan

maar combo's zijn tricky', omdat het downers zijn en je bij een bepaalde dosis,ook al verdraag je wat, toch verrast kan worden en je ademhaling stopt.

Jouw combinatie venlafaxine en methylphenidaat acht ik niet risicovol, want een middel tegen ADHD wordt wel vaker gecombineerd met een SSRI,voor zover ik weet is de kans op een serotoninevergiftiging heel klein itt ssri met mao's of xtc (mdma). En nicotine erbij lijkt me geen probleem,alleen vermindert het de biologische beschikbaarheid van je meds wel,wat resulteert in minder effect,maar dit is met veel meds zo en niet zo erg.

Ik denk dat als je combo's doet je zeker al moet weten wat je combineert. Bv LSD icm MDMA is een fijne combi of wat benzo's na pepgebruik, of GHB met pep,of ketamine met pep/mdma/lsd,dit lijkt me minder risicovol dan benzo's en alcohol met ghb/heroine te combineren (downers),dat is gewoon risicovol,zeker in hoge doseringen en als je weinig tolerantie hebt.

SSRI's of SSNRI's (venlafaxine,duloxetine,fluoxetine,sertraline,enz.) icm ecstacy (mdma) is gewoon nutteloos/dom,want je zal immers niks van je x voelen.

Pep icm anti-depressiva gaat wel,want pep verhoogt de afgifte van dopamine en dus is dit wel met een SS(N)RI te combineren.

Cocaine en alcohol is trouwens een leuke combo , dan heb je coca-ethyleen in je lichaam wat toch een anders/beter zelfs gevoel geeft dan coca alleen.

Barbituraten (phenobarbital) zou ik nooit gebruiken bv. na pep gebruik,of sommige neuroleptica (clotiapine-etumine),want dan neem je al snel te veel en barbituraten heb je snel een OD en etumine of nozinan(levomepromazine),heel hoog gedoseerd,kan zorgen voor gevaarlijke extrapirimidale bijwerkingen,complete verkramping,en als je geen antidotum krijgt (bv biperideen) dan zou je er weleens aan kunnen bezwijken.
Klik om te vergroten...

Geachte, wanneer ie een bvb dosis 250mg diazepam wel dodelijk?
En opiaten niet zo dodelijk of je moet er veel van pakken... als jij driehonderd Mg oxycodon snelle afgifte pakt ben je er geweest me dunkt.
Als je het met tabletjes van vijf Mg doet met verlengde afgifte en je gaat niet boven 160, moet je wel wat gewend zijn om ook niet in de problemen te komen toch?

Kunt u die aub wat onderbouwen? Niet dat ik ubfoutief inschat maar uit nieuwsgierigheid:upsidedown:

En oh ja, of je dat ook wil doen met datgene wat je zei over coke en alcohol... je hebt gelijk wat je zegt, totdat je begint dat dat een beter gevoel geeft.
Wat ik heb geleerd is dat cocaethyleen juist voor agressie en gejaagdheid Zorgt—-> dus naar meer gebruik van coke en vervolgens weer drank....
dat is juist geen goede combo(ook al weet ik dat ik nu van velen de wind van voor ga krijgen :’)

Omdat ik het ook goed vind als je dronken bent een lijntje coke te pakken en me niet meer dronken voelen... alleen dan momentje niet doorgaan met drinken :innocent:

Gegroet,
Peter Pam
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Peter Pam . Dit is een bericht uit 2011, weinig kans op een reactie.
Member Shake - it is ook al sinds 2014 niet meer online geweest.
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
@Peter Pam . Dit is een bericht uit 2011, weinig kans op een reactie.
Member Shake - it is ook al sinds 2014 niet meer online geweest.
Klik om te vergroten...
Oh moet je daar voortaan ook al opletten:sweatsmile:

Euhm dan kijk ik even naar recentere en overeenkomende topics... suggesties?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."