Het is niet levens gevaarlijk weten we dat ook weer 🙏 ik werd wel bang van alle eerste reacties maar ben blij dat ik verder onder zoek heb gedaanAls het echt nodig is bel dan 112.
Het is niet levens gevaarlijk weten we dat ook weer 🙏 ik werd wel bang van alle eerste reacties maar ben blij dat ik verder onder zoek heb gedaanAls het echt nodig is bel dan 112.
60 mg en hoe lang slik je die Benzodiazepines? Die kun je niet zomaar stopzetten als je lichaam eraan gewend is.Um 60 mg !! Dus hoop dat ik morgen wat meer energie heb en clondine ga ik ook naar 2 perdag doen
Het blijkt dat er niks gevaarlijks aan is !! Google staat vol met onzin heb inmiddels mijn arts gesproken 16 jaar geleerd en meerde mensen geholpen en je kunt gewoon stoppen en dat is natuurlijk even zwaar maar niet dodelijke je krijgt angsten dat je denkt ik kan niet meer maar dat gaat uiteindelijk weg en langzaam afbouwen kost meer moeite en uithoudingsvermogen dan cold Turkey en heb vanOmdat dit levensgevaarlijk is?
Dat hoor je mij ook niet zegge toch ?Benzodiazepines zomaar stopzetten is wel levensgevaarlijk hoor.
Benzodiazepines zomaar stopzetten is wel levensgevaarlijk hoor.Het is niet levens gevaarlijk weten we dat ook weer 🙏 ik werd wel bang van alle eerste reacties maar ben blij dat ik verder onder zoek heb gedaan
Nee, ik weet even niet precies wat je zegtDat hoor je mij ook niet zegge toch ?
Het ging om de fentanyl die ik stopte en mensen echt zeide dat kan niet ! Dus ik was behoorlijk angstig en voor zelfde geld had ik wat. Op straat gekocht en wat het helemaal fout gegaan maar ik ben blij dat er later wat mensen met ervaring zeide dat het wel kon en later de artsen ookNee, ik weet even niet precies wat je zegtIk dacht dat je periodes 60 mg diazepam per etmaal hebt geslikt en dacht dat je zonder levensbedreigende risicos de behandeling kon stoppen. Maar kan zijn dat er wat discussies door elkaar lopen op mijn netvlies 😅.
Klopt mensen lezen google en maken zich zelf bang en andere ook !! Ik heb half jaar diazepam genomen 20 mg en ben daarna gestopt is zeker jaren terug maar je hebt ook andere die veel heftiger zijnHielp het met slapen?
Met deze duur en doseringen kan je gewoon ineens stoppen.
Stoppen met benzo's wordt als het je het mij vraagt op dit forum schromelijk overdreven.
Daar gelden een aantal factoren; de duur, de sterkte en de soort benzo bv.
Maar helemaal onzin is het zeker niet; de beruchte epileptische aanvallen kunnen erg gevaarlijk zijn.
Leest u maar terug !! Maar goed het is uiteindelijk goed gekomen !! Ik denk dat er veel zijn die diep in de stof duiken maar er zijn er genoeg die echt niet verder komen dan Google eerste 3 zinnen of als je de vraag steld wat neem je vanavond ze iets op noemen puur om te kloten dat is echt jammer maar goed dat is hier niet het geval deze mensen waren echt bezorgd❤️🙏Men leest echt hier echt wel meer dan google.
Maar je ziet natuurlijk op een forum als dit de excessen bij uitstek.
Dat geeft een vertekend beeld.
Daar koos je dan zelf voor die schuld kan je niet bij mij neerleggen aangezien ik dan het advies had gegeven om een arts in te schakelen die je onder medische supervisie kan laten afbouwenging ik u geloven (scheelde niet veel ) en had ik iligaal wat gaan kopen
Ik leg zeker geen schuld bij u neer 😅 zou mooi zijn ik stop en ik geef een ander de schuld ! Nee ik zeg alleen dat ik er angstig van werd, u sprak u bezorgdheid uit ! Maar als ik google lees staat er overal indd ga naar Kliniek maar dit is natuurlijk ook gewoon businessDaar koos je dan zelf voor die schuld kan je niet bij mij neerleggen aangezien ik dan het advies had gegeven om een arts in te schakelen die je onder medische supervisie kan laten afbouwen
Klopt met dia tjes pam soorten kan het echt levens gevaarlijk zijn maar ik ben er van overtuigd dat ze in een kliniek ook nog niet zo ver zijn dat ze weten hoe af te bouwen want ik heb iemand in de familie die is betrokken geweest bij verslaving centrum in Nijmegen van het Radboudumc en ik weet dat je daar kan afbouwen van opiaten of over kan zetten naar um naloxon en brupenofine dacht ik of dat spul wat ze heroïne verslaafde vaak geven zodat je dat elke dag kan nemen en niet de heroïneIk was verslaafd onder andere aan 4 verschillende benzo's.
De afkick in een kliniek was hel. Verschrikkelijk.
5 weken van het padje geweest en doodziek.
Ondanks vervangende diazepam....
De afkick arts zei, dat er in 1 x mee stoppen levensgevaarlijk zou zijn geweest naast erg moeilijk....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."