Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan de ene kant totaal niet erg Kan ik in ieder geval mee met het uitje op 20 mei naar Beekse Bergen En daarnaast mag ik 600 van mijn 1000 vakantiegeld hebben van mijn curator das ook wel een lekker vooruitzicht nu hopen dat hun systeem dat vrijdag goed doet ( op vrijdag zelf werkt de curator niet , en a.s maandag ook niet ivm feestdag) Dus anders wordt het "dan" pas"
"Ik en alle hulpverleners om me heen konden er gewoon niet mee omgaan dat ze voor 1 maand totaal nergens op reageerde Achja"
"1 maand voor niks gewacht soort van dan ben wel lekker clean maar in die maand niks gehoord, behalve nu net Dag Zoals afgesproken hou ik je op de hoogte als er iets binnen is. Ik heb zojuist een bericht van het DIZ ontvangen. De indicatiestelling is binnen. Het is nu wachten op een match en vrij bed."
"sharing is caring"
"Ei-Salade zei: @MR_CHIP Ben jij dit niet toevallig? Wie weet🤣 Klik om te vergroten... Zeker niet Ik durf dat niet"
"Here we go again UWV opnieuw in de fout: 'kleine groep' arbeidsongeschikten de dupe Het gaat dit keer om de indexeringscijfers die gebruikt worden bij het vaststellen van wie in welke arbeidsongeschiktheidsklasse valt. nos.nl"
"als oplichter ken ik soms zeggen dat het de mensen die het doen echt vaak niet boeit vandaar dat ik dit ook zo kan zeggen hoe hard dat ook mogen klinken en niet respectvol bevat het wel een kern van waarheid en tuurlijk is de reden dat je oplichht vaak divers dat praat het nog niet goed"
"Lemmy zei: Waar licht je je klanten zoal mee op? Teruggedraaide tellers? Coke die eigenlijk Dafalgan is? Rolexen uit Turkijë? Valse Gucci kledij? Nu ben ik toch wel zeer benieuwd hoor. Klik om te vergroten... Oei ik ben geheid deze vraag vergeten dit ga ik natuurlijk niet beantwoorden"
"Ik ben zelfs uit de valkuil van mdphp gekomen ( dat was de drugs waarvan ik in rap tempo achteruit ging ) zelfs al deed ik het alleen via pellets van 25mg elk"
"Casrus zei: Weten de mensen die deze artikelen schrijven überhaupt om welke stof(fen) dit gaat? Klik om te vergroten... tuurlijk niet flakka is een verzamelnaam geworden"