"Dank voor de reactie's mensen.
Zo te zien ben ik hier ook al de enige, snap er dan niks meer van. Zou het dan echt een illusie zijn? Onthoud wel degelijk alles elke nacht, misschien dat ik constant in de rem-slaap wakker word maar niet de hele gehele nacht droom? Blijft raar dat andere heroine gebruikers zelfs tottaal niet dromen (wat ik ook in de begin-peroide had, ook weer zoiets raars) vind het wel irritant dat iedereen je voor gek verklaard! Maar denk je dat ik het uit een duim zuig? Kom op zeg, heb wel wat plezierigers te doen.
Nee, heb er tottaal geen last van (alleen pijn aan m'n ogen bij het wakkerworden, alsof ze een mega-rollercoaster zijn gereden van hier tot tokio) in tegenstelling, heb al dat dromen vrij intressant gevonden aangezien ik de afgelopen jaren heb ontdenkt hoe groot, lang, en realistisch onze reike dromen-wereld eigenlijk is. Ieder mens heeft zo'n dromen alleen ik kan het op een of andere manier alles onthouden. En droom trouwens nooit meer echt eng (nuchter "vroeger" wel) heb vrij rustige dromen.
Dan je vraag, waar droom ik over? Over alles wat je in de buiten-wereld ziet/op aarde, en alles wat je op een dag doet! Elke nacht is het verschillend, maar doe extreem veel in een droom! Lopen, praten, eten, winkelen, vliegen, loop soms kilometers waarin ik alles wat ik tegenkom/alles wat ik ondertussen gedaan heb (alle details: de gesprekken met mensen, de huisjes, de lucht, dieren, de geluiden, kleren, kraampjes, blaadjes, tassen, auto's, gebouwen, alle mensen, reizen, rennen, wandelen, bomen, velden) alles wat je op een dag meemaakt van het s' morgens de deur uitgaan tot sávonds beleef ik ook in alle dromen. Allemaal doen we dat, alleen onthouden we normaal alleen het einde van de droom.
Droomde ook eens dat ik in een reuzerad kilometers in de lucht zat met velen mensen met allemaal snoep aan de stalingen, dingetjes in de verte, kleren/sieraden/horloges van andere mensen, alle gesprekken, de aarde gebouwen zag ik onder, probeerde te klimmen maar zo ontzettend veel kleine details zie je. En droom vaak over dat ik de trein van heel ver moet nemen na NL neem dat ik daar aan 't wachten op 't station ben met een massa aan mensen, alle bankjes, kraampjes, gesprekken, kleren, de klok op 't station, de wegen, dan de reis terug alle landschappen herinner ik uit de droom.
Maar vond het altijd intressant maar onderhand na al die honderden dromen wil ik weer eens een diepe slaap ervaren, ik word wel uitgeslapen wakker maar het is anders dan ik ervaarde toen dat dromen nog niet was. Op het begin van 't dromen was het intressant maar het fijne aan dat heroine roes-diepe-slapen vond ik altijd dat je écht helemaal slaapt en even tottaal weg/onbewust bent, dromen is weliswaar ook onbewust maar tóch anders, je geest is toch aan het werk. Die diepe slaap lijkt er niet meer te zijn. Maar lichamelijk gezien word ik trouwens wel uitgerust wakker, soms ziek maar niet moe, alleen ogen doen pijn. Maar los daarvan heb ik relatief geen last.
Ook ervaar ik de dromen heel realistisch, ben ook al jaren aan 't oefenen om lucide te dromen, het lukt maar is maar 3keer gelukt om ze eventjes te besturen maar vrijwel altijd direct bij het beseffen dat je droomt word ik direct wakker. Het is moeilijk uit te leggen maar onze dromen zijn nét hezelfde als het leven dat we leven hier op aarde. Maar dit dromen is echt anders dan toen ik "vroeger" bij het nuchter zijn droomde, toen herrinerde ik maar een HEEL klein deel, nu herriner ik teveel om op te noemen.
snap er ook niks meer van onderhand. Met name aangezien andere gebruikers dit niet hebben, dacht eerst dat 't kon komen omdat heroine de rem-slaap oproept omdat omgekeerd de rem-slaap ervoor zorgt dat ons lichaam verlamt. Gebruik trouwens niks anders (ook geen medicijnen, methadon) en drink niet. Maar andere bruin gebruikers dromen jullie écht nooit of wel soms?
Denk inderdaad dat ik maar eens na de dokter ga, wel eens fijn om eens iemand te hebben die je niet voor gek verklaard. Maar ik snap het wel, misschien als ik het zelf niet had en iemand anders dit hebben misschien zou ik dat dan ook denken omdat het onwaarschijnlijk is. Een ander makkelijk idee is dat ik eens m'n ogen onder de 10/12uur dat ik slaap opneem, als m'n ogen als een rollercoaster op en neer gaan zonder tussenpauze dan weten we genoeg.
Greetz!"