Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag koffie?

Vraag koffie?

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MRSUITSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaal irriteer ik me dood aan hoe belachelijk veel cafeïne ze tegenwoordig in heroine duwen, maar weet niet wat het is met nieuw spul (heroine) voel me enorm zwak en futloos (normaal is het juist een goed teken dat het goede is en je in slaap valt maar deze is anders word eerder zwak) dacht nooit dat ik cafeïne zou snuiven maar m'n lichaam voelt zich zo zwak op het moment.

Maar heb énkel koffie in huis, nu is m'n vraag: hoeveel cafeïne zit erin? Of heeft het geen zin om te snuiven omdat je dan een belachelijke hoeveelheid nodig hebt ofzo? Of is één snuifje al genoeg? Koffie drinken vind ik te vies en dan moet je weer zo vaak naar de wc.

Lijkt me zowiezo raar koffie snuiven maar voel me zo zwak dat ik hoop wat meer energie te krijgen erdoor.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffie is om te drinken niet om te snuiven. Caffeine om te snuiven is chemisch bewerkt en wit poeder dat goed oplost maar koffiepoeder is een vermalen koffieboon. Dat lost niet eens op in je slijmvliezen of je moet oploskoffie hebben maar dan nog!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."