Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat vinden jullie van deze uitspraak? Is natuurlijk wel deels waar maar ik ga me sowieso harder amuseren op een acid feestje dan op een boerenfuif."
"Alleen als ik extreem koude handen heb krijg ik soms ook dat flauwval gevoel. Meestal na ff te zitten en gaat het wel beter. Ben trouwens nog nooit flauwgevallen"
"Ik heb ze alle 2 al gehad en het zijn beide goede snoepjes. Van elk een halfje nemen is inderdaad ook een goede optie. Steek ze best niet alle 2"
"Dour is voor mij toch het drugs festival alhoewel er op reggea geel ook een nice vibe hangt (eerste keer MDMA)."
"Ik weet nog mijne eerste keer 2cb, had maar een half nijntje genomen en zag sommige dingen lichtjes golven. Ik en men maat konden ook naar afbeeldingen blijven staren en praten erover. 2 de 1.5 nijntje was toch wel redelijk heftig voor mij. Ik kreeg soms een tunnelzicht als ik naar de grond keek en als ik een joint doorgaf zag ik constant "tracers". Jouw tripreport is idd heel herkenbaar."
"Toevallig niet deze mix? https://soundcloud.com/ranjivlad/class- ... e-key-to-1 of deze? https://soundcloud.com/ozora-festival/s ... tival-mini"
"Iemand die naar retro acid komt in de Vooruit in Gent? Ik heb er alvast zin in"
"1. MDMA Kristallen/ xtc 2. 2-CB 3. Jonko's omdat ze toch altijd zo lekker smaken"