#1
Ik ken dat gevoel, vaak gehad als ik teveel geblowd had of als ik een nachtje doorgehaald had en weinig gegeten had. Ik durfde dan soms niet eens meer te gaan lopen tot het helemaal over was. Ben nooit helemaal flauwgevallen maar heb er wel een paar keer dichtbij gezeten.
Vriend van me is eens in de kroeg in elkaar gestort recht voor mijn neus, zo van geschrokken dat ik er alles aan doe om niet ook onderuit te gaan
Als ik zo'n gevoel krijg ga ik altijd DIRECT zitten op de grond en gewoon hoofd tussen mijn knieën en even het bloed laten stromen. Gewoon geen stap meer zetten want als het lichtje wel even uitgaat kun je toch naar terecht komen.
Dat jij flauwviel komt waarschijnlijk omdat je nadat je gevallen was gelijk weer opgestaan bent. Je moet echt wachten tot dat gevoel weg is en dan langzaam opstaan. Waarschijnlijk zorgde de wiet voor die paniekreactie als ik het zo hoor.
Vriend van me is eens in de kroeg in elkaar gestort recht voor mijn neus, zo van geschrokken dat ik er alles aan doe om niet ook onderuit te gaan
Dat jij flauwviel komt waarschijnlijk omdat je nadat je gevallen was gelijk weer opgestaan bent. Je moet echt wachten tot dat gevoel weg is en dan langzaam opstaan. Waarschijnlijk zorgde de wiet voor die paniekreactie als ik het zo hoor.