Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Het feestje maak je zelf"

"Het feestje maak je zelf"

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, thuis en bij vrienden.

Nee, niet in een publieke gelegenheid en je bent met z'n 2 of 3-en, dan is de muziek en sfeer erg bepalend voor mij. Slechte muziek, slechte sfeer of onaardige (te dronken?) mensen, dan is de lol er snel af. Ik kom dan ook vaak voor de muziek. Andere verwachtingen.

Een festival met een kudde bekenden is weer anders. Dan is de drugsvriendelijkheid van de bezoeker weer belangrijk.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de muziek kut is en het feest weinig sfeer heeft, dan vind ik dat de mensen met wie je bent het maken, haha. Uitgaan in het dorp waar ik eerst woonde vond ik ook niet leuk, maar met de mensen met wie ik was was het altijd gezellig.

Als het feest goed is, maak ik het feestje wél zelf :) Sta ik net zo goed in mijn eentje te dansen haha
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een DJ bent: zeker weten. Net zoals dat de DJ er ook zomaar een einde aan kan brouwen, als hij vind dat er genoeg feest gemaakt is. Onderstaande plaatje knallen is genoeg om de rest van de avond de muziek uit te laten. :)

L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben het eens met je uitspraak

Als je zelf positief en gezellig bent zijn of wirden andere dit ook en kan het rotste feest alsnog leuk worden
Ben je down en depri kan alles nog zo goed zijn maar kan je er niet lekker van genieten
M
MDmaneschijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat vinden jullie van deze uitspraak? Is natuurlijk wel deels waar maar ik ga me sowieso harder amuseren op een acid feestje dan op een boerenfuif.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDmaneschijn zei:
Wat vinden jullie van deze uitspraak? Is natuurlijk wel deels waar maar ik ga me sowieso harder amuseren op een acid feestje dan op een boerenfuif.
Klik om te vergroten...
Zoals je zelf zegt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."