Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma + cocaïne = good business?

mdma + cocaïne = good business?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap je beweegredenen waarom dit je nou juist trekt. Maar neem maar van mij aan dat het sowieso zonde is om je MDMA weg te snuiven met wat coke! Dat is vaak het geval, zodra je een lijn coca naar binnen schuift nadat je MDMA hebt gebruikt, vlakt de werking van MDMA af tot een minimaal niveau. Wat jij beschrijft, de combinatie van gevoelens heb ik nooit ervaren! Ik vind het doodzonde geld! :wink:

Dus mijn advies.. niet doen!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cocaine gebruiken, tijdens mijn MDMA trip, zwakt bij mij alleen maar het werkzame effect van de MDMA af.
Het helpt me er wel bij om weer even bij m'n positieven te komen omdat het ' hard ' gaan soms even te veel word.
Cocainegebruik voordat MDMA word genuttigd zorgt de MDMA er weer voor dat mijn allertheid en spanning in mijn lichaam word geneutraliseerd.

Al met al, een perfecte combo :wink:
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze vraag kwam gewoon ineens spontaan in me op en ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van mensen die deze combi gedaan hebben.

MDMA is de love drug, right? Met MDMA in je bloed voel je je super gelukkig en ben je ineens 1000 maal optimistischer geworden, toch?

Van cocaïne word je volgens mij heel cocky, je vindt jezelf ineens heel slim en scherp enzo.

Ik vroeg me dus af, als je die 2 combineert, kom je dan niet in de perfecte staat terecht waarin je gelooft dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt bereiken? Ik bedoel, ik weet dat het heel cheesy klinkt, maar ik geloof dat de nummer 1 reden om te falen in het leven is dat mensen het al opgeven voordat ze er aan beginnen.

Daarom vroeg ik me opeens af, als je mdma+coke neemt, word je dan ineens heel gemotiveerd om iets van je leven te maken? Geloof je dan ineens veel meer in jezelf? Enzovoorts...?

Ik hoor graag jullie ervaringen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vaak gehoord dat mensen deze combinatie hebben gebruikt, maar zelf wil ik er niet aan. Dat is vooral omdat ik de ervaring van beide drugs zo verschillend vind, dat ik het niet wil mixen, het is of het één of het ander. Verder vinden sommige het wel een goede combi en andere niet, probeer het eens uit zou ik zeggen.

Ik vroeg me dus af, als je die 2 combineert, kom je dan niet in de perfecte staat terecht waarin je gelooft dat je alles kunt bereiken wat je maar wilt bereiken? Ik bedoel, ik weet dat het heel cheesy klinkt, maar ik geloof dat de nummer 1 reden om te falen in het leven is dat mensen het al opgeven voordat ze er aan beginnen.
Klik om te vergroten...

Het laatste wat je zegt is wel waar, maar zie je dit dan als een oplossing? Het lijkt me niet verstandig om mensen aan te raden om coke met MDMA te gaan combineren om zo iets uit hun leven te halen.
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Svali zei:
Het laatste wat je zegt is wel waar, maar zie je dit dan als een oplossing? Het lijkt me niet verstandig om mensen aan te raden om coke met MDMA te gaan combineren om zo iets uit hun leven te halen.
Klik om te vergroten...
Om heel eerlijk te zijn ben ik juist degene die nu in zo'n situatie zit. Ik faal in bijna elk aspect van mijn leven en ik ben me er van bewust dat de grootste reden dat ik faal is dat ik van te voren al verwacht dat ik zal falen. Een soort self-fulfilling-prophecy. Het kutte is dat ik nu ook niet zo snel hier een weg uit zie.
Nu denk je misschien dat ik deze drugs-combi als de oplossing zie, maar dat is helemaal niet zo. Ik kwam hier gewoon ineens op en ik werd gewoon nieuwsgierig of mijn theorie klopte, meer niet.

Sowieso heb ik nog steeds een gezonde angst voor drugs en combi's schijt ik al helemaal voor. Dus ik zou überhaupt niet zo gauw een combi gaan doen.
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kom op, er moeten toch wel mensen zijn met ervaring hier in?
Ik ben echt heel nieuwsgierig. :-P
(En ja, de inspirate voor deze vraag kwam ook onder andere van de film Limitless)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu denk je misschien dat ik deze drugs-combi als de oplossing zie, maar dat is helemaal niet zo. Ik kwam hier gewoon ineens op en ik werd gewoon nieuwsgierig of mijn theorie klopte, meer niet.
Klik om te vergroten...

Maar dan nog, stel al klopt de theorie, wat moet je er in de praktijk mee? Dus wat heeft het voor zin?

Om heel eerlijk te zijn ben ik juist degene die nu in zo'n situatie zit. Ik faal in bijna elk aspect van mijn leven en ik ben me er van bewust dat de grootste reden dat ik faal is dat ik van te voren al verwacht dat ik zal falen. Een soort self-fulfilling-prophecy. Het kutte is dat ik nu ook niet zo snel hier een weg uit zie.
Klik om te vergroten...

Gelukkig dat je inziet dat drugs je hier niet mee kunnen helpen. Ook is het goed dat je zelf weet wat het probleem is, dat scheelt al de helft. Vanuit dit punt kun je er zelf verder aan gaan werken. Praat erover met vrienden/kennissen of leg het voor aan de dokter, die kan je eventueel doorverwijzen als hij dat nodig vindt. De theorie die je voorlegt is natuurlijk wel interessant maar het zegt ook wat over jou dat je over iets dergelijks nadenkt. Ook al zijn er mensen die dit geprobeerd hebben (wat ook echt wel zo zou zijn) zullen ze allen beamen dat het hen uiteindelijk niet geholpen heeft.
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik loop al bij de studentenpsycholoog, maar dat gaat langzaaaaaaaam.
En ik zou het ook een wonder vinden als ze mij uit m'n negatieve spiraal zou kunnen halen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Evert zei:
Ja ik loop al bij de studentenpsycholoog, maar dat gaat langzaaaaaaaam.
En ik zou het ook een wonder vinden als ze mij uit m'n negatieve spiraal zou kunnen halen.
Klik om te vergroten...

Je moet ook wel beseffen dat er niemand is die dat kan behalve jij. Ik weet dat het een dooddoener is maar het is echt zo. Je kunt gaan wachten tot de hulpverlening jou gaat helpen en jouw problemen gaan oplossen maar zo werkt dat dus niet. Het is hulpverlening en geen probleemoplossing. Je moet het echt zelf doen anders blijf je in de vicieuze cirkel zitten.
e
euroshopperLid
01-01-2024, 00:00
#10
<Lijkt me geen goed idee.
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Svali zei:
Evert zei:
Ja ik loop al bij de studentenpsycholoog, maar dat gaat langzaaaaaaaam.
En ik zou het ook een wonder vinden als ze mij uit m'n negatieve spiraal zou kunnen halen.
Klik om te vergroten...

Je moet ook wel beseffen dat er niemand is die dat kan behalve jij. Ik weet dat het een dooddoener is maar het is echt zo. Je kunt gaan wachten tot de hulpverlening jou gaat helpen en jouw problemen gaan oplossen maar zo werkt dat dus niet. Het is hulpverlening en geen probleemoplossing. Je moet het echt zelf doen anders blijf je in de vicieuze cirkel zitten.
Klik om te vergroten...

yeah I know. Maar omdat ik degene ben die in de negatieve spiraal zit heb ik nou niet het gevoel dat ik ook de macht heb om mezelf eruit te halen. Als ik het gevoel had dat ik die macht wel had dan had ik het allang gedaan. :)

Ik voel me juist vrij machteloos op het moment.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeah I know. Maar omdat ik degene ben die in de negatieve spiraal zit heb ik nou niet het gevoel dat ik ook de macht heb om mezelf eruit te halen. Als ik het gevoel had dat ik die macht wel had dan had ik het allang gedaan. :)

Ik voel me juist vrij machteloos op het moment.
Klik om te vergroten...

Laat ik het anders stellen; je geeft aan dat je het een wonder zou vinden als iemand je van je faalangst zou verlossen, daarnaast ben je machteloos om jezelf er van te verlossen. Dus eigenlijk zeg je dat je niet te helpen bent?

Wonderen zijn leuk, maar ze gebeuren nooit als je er om verlegen zit. Hoe wil je dan verder?
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Svali zei:
Wonderen zijn leuk, maar ze gebeuren nooit als je er om verlegen zit. Hoe wil je dan verder?
Klik om te vergroten...
Hopen dat ik er compleet naast zit en dat die psycholoog me kan laten zien hoe ik mezelf uit deze zooi kan halen. Anders heb ik geen idee.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok, ik hoop dat het gaat lukken voor je. Daarbij is de ene psycholoog ook niet de andere. Ik heb zelf ook meerdere psychologen/therapeuten gehad en niet allen kunnen je helpen.

Blijf er in geloven!
L
Lid 28715Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks man! :)
J
JaikkedusLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zal er mee uit kijken kerel..

Juist als je al wat onzeker bent van jezelf, dan zijn dit soort drugs ONTZETTEND verslavend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."