Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tante-PeP zei: niet aan je jaapie te zitte. Klik om te vergroten... Haha je zegt het zo lekker."
"BUMP BUMP! In de zee Helaas niet gekomen maar alsnog wel leuk met al die mensen om je heen hihi"
"Gebruikt dit goedje hetzelfde stofje als MDMA? Serotonine geloof ik? Het lijkt me ook leuk om een keer te proberen van de smartshop, maar als dit me serotonine reserves opmaakt en het gevoel niet zo hevig is als pillen ga ik het niet doen natuurlijk."
"Ben benieuwd dit genotmiddel van de natuur staat als eerstvolgende op me to-do list"
"ZERO- zei: En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes. Klik om te vergroten... Haha lekker intiem en warm juist. Zij was alleen aan de alcohol, ze hield ook best snel op met zoenen, haha. Ach ik vond het leuk."
"Haha leuk om te lezen ."
"reverb zei: Geinspireerd door mdmaaapje deel ik mijn laatste xtc trip met jullie. Klik om te vergroten... Cool Echt vet dat je het thuis zo chill had haha. Ik heb het zelf nog nooit thuis gedaan. Ik wil wel, maar mn vrienden willen liever op feesten doen, en maar 1 x in de 4-6 weken. Denk thuis met een leuk muziekje en wat vrienden en vriendinnen dat het echt superchill is. Komt vast nog wel"
"Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari"
"fly-- zei: harry123 zei: HardBass Klik om te vergroten... Oh, ik ben zó verschrikkelijk jaloeers! Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle. dat móet wel goed wezen Klik om te vergroten... Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft"
"Tikken Af en toe vriend aantikken en strak aankijken = 'het is tijd'."