Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren voor het eerst een kant en klare joint gehaald bij de coffeshop. Was alleen thuis me vriendin zou pas over een paar uur komen. Ben hem toen om 18.45 uur in de tuin gaan roken ik voelde er helemaal niks van en heb toch best stevig gehezen. MAAAAR toen ik eenmaal weer naar binnen ging knalde hij er heeeeeeel hard in. Voelde me raar overal tintelingen en kan bijna niet meer lopen. Me armen en benen werden heel erg zwaar en ik kon bijna niks meer oppakken. Ben toen ook meteen op de bank gaan liggen dat was om 19.00 uur. Toen bleef ik maar naar de klok kijken van oh jee hoop dat dit snel voorbij gaat want straks komt mijn vriendin thuis en ergste was dat ik haar misschien moest halen met de auto. En in deze staat kon ik echt niet rijden. Ook moest ik nog verschillende dingen in huis doen voordat ze kwam. Na een uur op de bank heb ik mezelf er toe gedwongen om die dingen snel te gaan doen. Maar dat koste me heel veel moeite alles was zo zwaar voelde me KUT !!!! En alleen die gedachte dit moet snel voorbij gaan. Heb in de tussentijd ook drie keer overgegeven (avondeten kwam er uit) Gelukkig rond een uur of 21.30 uur voelde ik me beter en ben rond 22.00 uur me vriendin gaan halen. Moest wel goed opletten met auto rijden want voelde nog niet helemaal lekker. Heb nu echt het gevoel dit nooit meer !!!!!!!!!!!! Geef mij maar een lekker pilletje dan voel je je lekker en je kan gewoon blijfen functioneren. Was ik nu stoned ??? of High ???? Wat deed ik verkeerd ?? Te veel genomen ???"
"Voelde echt dat ik aan het spacen was net zoals bij een pilletje. Alleen dit voelde niet lekker alles werd zwaar kon niet eens wat met me hand optillen. Zou het niet kunnen dat ik gewoon te veel heb genomen dat ik de joint helemaal in me eentje heb opgerookt ? Ik dacht altijd dat je er vrolijk van werd en je lekker ging voelen net zoals bij XTC. Het feit dat ik bijna niet meer kon lopen en alles zo zwaar werd dat overheerste boven het lekkere gevoel want die tintellingen voelde wel fijn. Heb nog een gram (gister ook gehaald) liggen maar voorlopig maar even niet !!!!"
"Nee normaal rook ik niet. Heb ook geen last van roken gehad dus niet gehoest of zo. Hij knalde er gewoon heel hard in met dus meer slechte gevoelens (alles zwaar en loom) dan fijne gevoelens (trillingen) Dus beter een keer hasj proberen ? dus het upper gevoel net zoals bij xtc. Ik heb nu echt zo iets van voor mij geen wiet meer want ik kan er gewoon een aantal uren niet op functioneren. Had alleen het gevoel ik wil liggen en slapen. En nu de dag erna nog steeds klote misselijk gevoel in me buik."
"Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??"
"Waarschijnlijk dan niet goed geinalleerd. Volgende keer nog maar een keer proberen kijken als het dan wel werkt :P"
"Heb ook poppers in me ijskast staan maar gebruik deze alleen als ik XTC op heb of heb geblowd. Want als je dan even aan de poppers snuift voel je alles weer lekker opkomen. Dat is echt heel lekker. Voor de rest is poppers niks zou het nooit zo maar gebruiken. Maar in combinatie heerlijk !!! Haal je echt het gevoel terug van wat je hebt gebruikt."
"Gewoon thuis !!"
"Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?"
"Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O) N2O= toch lachgas ??? Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop."
"Hmmm moet het toch eerst zeker weten voordat ik zo iets doe. Straks zijn het toch de verkeerde en dan........ ontploffen me longen Smaakte trouwens niet verkeerd en voelde heeeeeeeeeel licht iets maar niet wat hier allemaal beschreven staat vandaar dat ik vroeg doe ik iets verkeers of belangrijkste zijn het de goede patronen."