Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeren na een nacht MDMA. 9,5 op tentamen.

Leren na een nacht MDMA. 9,5 op tentamen.

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PoscaSquidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet je zeker dat het MDMA was en geen DZT?

:grin:

... sorry flauw maar ik moest even denken aan de film Limitless :)
L
LytseTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo medetrippers!

Ik had met een groep vrienden een nacht aan de MDMA gezeten.
Een fijne nacht, gezellig met iedereen, euforisch gevoel etc.
Wel dom omdat ik maandags een tentamen had, maar het boeide me even niets.

De volgende dag was ik erg kalm. Rustig in mijn hoofd, nadenkend over de nacht.
Ik heb de hele avond op de bank gelegen met mijn vriend om een film te zien.
Normaal kan ik totaal niet leren met de tv aan, of als mensen om me heen praten.
Maar nu lag ik lekker tegen mijn vriend aan, mijn leerboek te lezen.
Kalm en rustig heb ik het hele hoofdstuk doorgelezen terwijl mijn vriend de film keek.
Ik dacht, ik onthoudt toch niets. Maar goed, lezen kan geen kwaad.

De volgende dag had ik om half 12 het tentamen, dus ik kon lekker uitslapen.
Goed uitgerust en met een stevig ontbijt op ben ik naar school gegaan.
Toen ik het tentamen voor me kreeg, leek het voor mijn doen wel LWOO-niveau.
Ik doe de havo, waar ik soms ook moeite mee heb.
Ik las iedere vraag rustig, dacht even na, en wist het antwoord.
Iedere keer als ik de vraag in me opgenomen had, zag ik het stukje voor me uit het boek waar het antwoord stond.
Nog nooit had ik zo goed geleerd, in maar anderhalf uur.

De week erop kreeg ik het tentamen terug.
Mijn cijfer was een 9,5. ik schrok er gewoon van!

MDMA is natuurlijk geen middel om beter te kunnen leren.

Mijn conclusie:
Door het gebruik van MDMA was ik die nacht heel erg kalm in mijn hoofd.
Hierdoor kon ik goed leren. Normaliter ben ik erg snel gestresst.

Meer mensen die dit eens hebben gehad?
P
PsylopiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep. Ik heb het ook gemerkt, precies wat jij zegt. Door het ontbreken van stress na een avondje spacen deed ik belangrijke presentaties geweldig, terwijl ik normaal gezien door de grond zak van de zenuwen :grin:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook een keer een tentamen gemaakt na een nachtje MDMA (flinke MDMA kater, niet geslapen, nog steeds flinke doppen) en dat ging dus echt voor geen meter, kon me niet concentreren en was nogal paranoide. Maar bij jou zit er zo te lezen nog een dag tussen. Klinkt wel als iets om te proberen, de dag na MDMA leren, want dan heb je idd niks aan je hoofd. Maar meestal heb ik die dag dan ook nergens zin in behalve op de bank hangen met m'n vriend. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."