Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""De 31-jarige Noah Smith werd in naakte toestand aangetroffen toen hij ergens aan het inbreken was. Een elektrische schok, een handvol politiemensen en een flinke dosis pepperspray kregen hem niet overmeesterd, daar was uiteindelijk een wapenstok voor nodig. Uit zijn holletje prijkte toen echter nog een staartje. Er werden röntgenfoto's gemaakt, waarop duidelijk een muis te zien was. In South Carolina vond een politieagent de man in de hal van andermans huis, op zijn buik gelegen. Toen hij de blote man vroeg wat hij daar deed, draaide die zich om en sloeg de agent. Met veel moeite werd Smith uitgeschakeld, zijn mond moest nog worden bedekt met een deken om bijten tegen te gaan. In het ziekenhuis bleek Smith hallucinogene paddenstoelen te hebben gebruikt. Ook vond men daar de staart van het knaagdier dat in zijn anus zat verstopt. Smith wordt verdacht van mishandeling en openbare zedenschennis." En ik wil morgen mn eerste keer truffels doen! Moet ik mij zorgen maken :P"
"http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... breke.html Niet de meest betrouwbare en professionele nieuwssite..."
"Na heeel verbaasd naar mn eigen telefoon gekeken te hebben: "Is dit jouw telefoon ofzo?" Tegen een maatje van me.. was flink hilarisch"
"Maar is er dan niemand die dit probeert die helemaal gek wordt als ie zeg maar 'inkickt'. Als je het probeert weet je wel wat ik bedoel. Toen ik dit net niets vermoedend en beetje sceptisch probeerde (donkere kamer, scherm uit, koptelefoon op, volume vrij hoog, op bed liggen en me in het geluid verplaatsen) zat ik 2 minuten later naar adem te happen, wou ik niets liever dat het stopte en had ik overal tintelingen.. nu een uurtje later ben ik er nog een beetje down van.. ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om hiervan de half uur versie te moeten uitzitten.. [youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/en1asB1haQM&hl=nl_NL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/en1asB1haQM&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]"
"Ik heb gehoord dat t wel met je serotonine speelt maar niet afbreekt. Serotonine vergiftiging zul je sowieso niet krijgen, t kan wel maar als je echt nog maar pas mdma op hebt zal t misschien een iets minder vrolijk tripje worden. Ik zou me er iig niet echt zorgen over maken. Qua dosering zal ik rond 20mg aanraden. Als die truffels je goed waren bevallen wat meer, en slecht misschien wat minder. Al wordt het snel een mildere trip."
"Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik*"
"Vrijdag ook mijn eerste keer truffels! Ben heel benieuwd. kga een driekwart bakje doen."
"[youtube]Z0XwOjSpdbc&[/youtube] 2C'tje erin en zweven maar!!!"
"luchtigtoetje zei: Zazuu. zei: woow nice, vorig jaar de minimal van plastikman moeten missen, ga deze wel checken dan. Klik om te vergroten... daar heb ik mn 1e keer xtc op gehad haha Klik om te vergroten... Tegelijk met mij! maar ik was bij LCD Soundsystem"
"Waarschijnlijk een stomend heet feestje hier in Almere waar ik veel goeds over hoor, of anders weer iets in amsterdam ofzo.."