Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 1e keer XTC op Lowlands 2010

Mijn 1e keer XTC op Lowlands 2010

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het aangepast moderators/admins

in al mijn enthausiasme heb ik dus de regels overtreden. niet echt bij stil gestaan verder. Sorry!

(mag nu de ban er weer af?)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat: 1e keer XTC
Wanneer: 21 tot 23 augustus toch? =P
Waar: Lowlands
Wie: Ik en TH plus een hoop vrienden.


Jaja, eindelijk even de tijd gevonden om een reportje te schrijven van mijn nog vers in mijn geheugen staande herrinering van mijn 1e keer XTC. Het begon allemaal mooi.

Ik had geen kaartje voor lowlands en besloot om vrijdag ochtend toch maar is op marktplaats te gaan kijken =P samen met TH. wij kijken en ja hoor, meer als 800 kaartjes waren er nog te koop. Dus wij veel bellen en regelen en uit eindelijk konden we 1 kaartje krijgen voor 125 euro en 1 kaartje voor 100 euro. Dus wij vrijdag om 13:00 naar lowlands toe met de trein. We hadden niet eens een tent mee genomen haha gewoon omdat we zo spontaan weg zijn gegaan. Uiteindelijk sliep ik in de voortent van vrienden die al daar waren dus dat kwam allemaal goed.

Eenmaal daar aangekomen (rond 17:00) snel onze spullen in de tent gegooid en zijn we naar het terrein gehobbeld. tot aan die zaterdag had ik het idee dat feesten alleen leuk zijn met aqlcohol. dus ik veel bier drinken en uiteindelijk veel muziek gemist (wel Air Flying Lotus en Groove Armada gezien die avond) verder vooral lazerus geweest.

De volgende dag baalde ik hier enorm van en besloot niet meer te drinken.. En toen zag ik opeens dat die vrienden van ons echt een arsenaal aan drugs bij zich hadden waaronder MDMA kristallen, XTC, Speed, Cocaine en GHB. Zowiezo geen GHB voor mij. Ik heb een hekel aan snuiven dus geen coke en speed (dacht ik toen he). Dus was het kiezen tussen XTC en MDMA. Ik wilde zowiezo de hele dag nuchter blijven en genieten van de muziek en optredens en savonds tijdens de DJs pas los gaan.

Dus eenmaal savonds rond 21:00 stond ik bij Plasticman los te gaan en opeens zag ik TH (waarvan ik dacht dat hij het nooit zou doen) helemaal strak staan en die was maar aan het lullen over hoe fantastisch het was dus ik dacht nou ik doe het gewoon. Dus ik overlegt van hoe het zou voelen, hoe lang het duurde, wat te doen als het fout gaat enzo. En ik vergeet nooit meer dat hij zei: 80% van Lowlands zit nu aan de XTC, maar dat zie je pas als je zelf ook heb genomen. Ik dacht nou dat zal wel en ik nam de pil en gaf hem een paar drankjes als bedankje en betaling uiteraard.

En toen ging ik eigenlijk met vlinders in mn buik omdat ik het spannend vond gewoon weer verder dansen. Hij had gezegd dat het ongeveer 45min zou duren voor het insloeg. Nou, niet echt haha. Eerder 20min dus het kwam totaal onverwachts en overviel me echt enorm. Ik voelde me alsof ik klaarkwam haha en ik werd letterlijk van mijn tenen tot mijn hoofdhaar helemaal warm en gloeide een beetje en alles werd vaag. Maar omdat het zo plotseling was raakte ik een beetje in paniek en liep weer naar een vriend toe gewoon zodat hij me een beetje in de gaten kon houden, hij was nog nuchter en bleef nuchter. Toen ik naar hem toe liep kwam ik er ook achter dat ik op lucht liep gek! hahaha dat was zo apart! Dus ik was heel even bij hem gebleven en na 5 minuten was ik er zeker aan gewend. Dus ik ging weer terug de mensen massa in en ging helemaal los als een gek hahaha. Ik was de eerste 2 uur vooral met mezelf bezig en lette nog niet op andere mensen maar voelde wel de liefde en de samenhorigheid daarzo en ik voelde me zo intens gelukkig en voldaan. en ik danste, had ik dat al gezegd? dat is een unicum voor mij haha.

Daarna gingen we naar een andere tent waar een dj was, weet niet meer welke want ik vond alles goed maar het was een soort beach party en ik vond het echt geweldig. Daar was het ook wat lichter dus ik kon andere mensen goed zien. en toen ging ik dus om mij heen kijken en zag iedereen eventjes knikken, of knipogen of even glimlachen zo van, je hoort erbij weet je wel. Zo van wij begrijpen wat je voelt. ik heb zo veel vrienden daar gemaakt haha die ik nog steeds zie BTW. Ik heb gepraat met jan en alle man en ik kreeg later de bijnaam `de man die alles zo mooi vond` haha. Het fijnste vond ik dat ik geen pijn meer had in mn rug. Ik heb namelijk chronische rugklachten en ALTIJD enorm veel pijn in mn rug. Ik ben namelijk scheef gegroeid (nee geen boggel, je ziet het niet eens haha maar mn wervels staan scheef). Ik had nergens last meer van dus ik kon ongeremd blijven dansen en staan. Fantastisch! Uiteindelijk heb ik het 9:00 sochtends zien worden en was nog steeds niet moe. Ik had namelijk rond 4:00 een halve bij geslikt en ging helemaal los. Maar toen het 9:00 was besloot ik toch maar proberen te gaan slapen want ik moest de volgende dag ook nog he. Dus ik naar bed maar ik had gewoon plafon dienst want ik deed geen oog dicht haha. Ik was heel de avond opnieuw aan het beleven! =D Nadat het 12:00 was toch maar besloten om er gewoon uit te gaan. Die dag was ik helemaal vaag omdat ik XTC heel erg miste. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Wel goed gegeten btw en heel veel vitamine milkshakes gehaald bij oxfam novib van 1L ofzo haha. Die avond was de verleiding om nog een keer aan de pillen te gaan heel groot maar niet gedaan.

Oh ja, 1 dom dingetje. Ik had de TH zien knarsetanden en ik wilde dit niet dus ik dacht nou, dan hou ik toch gewoon altijd mn kaken op elkaar. Ja dom, dat heb ik dus met zo enorm fucking veel kracht gedaan dat ik 1 week last ervan heb gehad hahahahahaha. Kon niks hards kauwen hahahaha.

Verder was het GEWELDIG. Ook door de setting denk ik. Binnenkort maar weer is een keertje doen he, het is onderhand al weer 2 maanden geleden. Heb me goed in kunnen houden!

Nou bedankt voor het lezen! =P Ik ben blij dat ik het weer kwijt kon =D



oh is er binnenkort een groot feest ofzo waar ik ongestoord weer kan gebruiken? Zonder dat ik raar aangekeken word?

Groeten! MIck




EDIT: OH JA! HAHAHA Ik heb Willy Wartaal Gezoend hahahahaha
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oeh klinkt fijn :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja het was echt het beste wat ik in a long time heb meegemaakt.. wel enorme ruzie met mn vriendin gehad toen ik thuis kwam omdat ze mee wilde doen hehe.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
ja het was echt het beste wat ik in a long time heb meegemaakt.. wel enorme ruzie met mn vriendin gehad toen ik thuis kwam omdat ze mee wilde doen hehe.
Klik om te vergroten...

XTC :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
luchtigtoetje zei:
ja het was echt het beste wat ik in a long time heb meegemaakt.. wel enorme ruzie met mn vriendin gehad toen ik thuis kwam omdat ze mee wilde doen hehe.
Klik om te vergroten...

XTC :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja. ik denk al sinds toen aan niks anders meer hahahahaha :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klonk gezellig! Wel een beetje apart dat je vriend zei dat 't 45 minuten zou duren voordat 't in slaat, het kan ook goed 20 minuten duren. Dat verschilt een beetje per persoon, voor mij duurt 't zo'n half uurtje.

En goed dat je de volgende dag niet hebt bijgenomen, ik kan je garanderen dat je helemaal kapot zou gaan :grin:. Als je nog geen informatie over XTC had opgezocht dan raad ik je aan om dat nu te doen op 't forum, dan snap je wel waarom je kapot zou zijn :wink:.

En wat een liefdevolle drug is 't heh? :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
kaasbaas zei:
Klonk gezellig! Wel een beetje apart dat je vriend zei dat 't 45 minuten zou duren voordat 't in slaat, het kan ook goed 20 minuten duren. Dat verschilt een beetje per persoon, voor mij duurt 't zo'n half uurtje.

En goed dat je de volgende dag niet hebt bijgenomen, ik kan je garanderen dat je helemaal kapot zou gaan :grin:. Als je nog geen informatie over XTC had opgezocht dan raad ik je aan om dat nu te doen op 't forum, dan snap je wel waarom je kapot zou zijn :wink:.

En wat een liefdevolle drug is 't heh? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik had het er uitgebreid over gehad en ik werd geadviseerd om wat er ook gebeurt niet een tweede dag te nemen en goed te eten. Gewoon naar geluisterd en later opgezocht waarom idd.

En liefdevol, damn dat zeker. Wat voelde ik me fijn zeg!! :hearteyes:
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wooaaah zo vet! we hebben tegelijk onze eerste keer gedaan, op dezelfde plek :grin:
Jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen. Dat zou op dat moment zo vet geweest zijn.
Verleiding was idd heeel groot op zondag :mrgreen: Ben die avond ook maar helemaal nuchter gebleven.
Mijn 2e keer staat al geplanned voor I Love Techno in Gent. Daar staat ook iedereen strak. :rock:
Zit ook een mooie pauze tussen, bijna 3 maanden.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou als dat geen band schept weet ik het ook niet meer haha. Het was wel de perfecte setting daar zeg.

Ennuh.. zijn er nog kaartjes voor i love tekno? Hehe klinkt goed namelijk :P

Ik wilde ook al op lunapark in rotterdam weer gaan gebruiken.. lastige keuze hehe
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja der zijn nog tickets voor.. (hoop ik tenminste, ik moet ook nog halen :P )
En tsja, tis maar je van je houdt, Techno/Electro zou ik voor ILT gaan en als je meer van House/eclectic houdt zou ik voor LP gaan. En of je geld hebt :grin: LP is voor jou om de hoek en t ticket is paar maal goedkoper =P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan ook gewoon naar allebei gaan hehe
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zeg doen maar dan zou ik op ILT voor de pillen gaan :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja precies. nou. deal haha :hearteyes: oh en er zxijn nog kaarten.. 50 euro is wel een duit zeg!
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is vanmiddag helaas van mn bankrekening afgeschreven.. maar we hebben t er graag voor over :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
tsja ik moet eerst nog even een paar mensen charteren om mee te gaan.. ga liever niet alleen naar belgie toe.. :)

bij nader inzien is het maar 1 uur en 45 min rijden dus dat is wel goed te doen zeg. ben aan het twijfelen tussen trein en auto,...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."