Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. daar ben ik weer! Ik wil jullie even mededelen dat de eerste keer DMT een feit is geworden. Ik heb het rustig aan gedaan.En zoals met jullie besproken begonnen met 10mg. Nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. @Eik @Mindless @Zinnentuimel @Natozlato @Buu @Neo-Shulginist Ik ga er een uitgebreid report over schrijven als ik de 30mg heb gedaan. Van het begin tot het einde. Maar ik kan het niet laten om dit al met jullie te delen ik kan jullie vertellen dat de eerst kennismaken zeer aangenaam was. Heb het even onder de knie moeten krijgen. Maar dan heb je ook wat.. Ik heb dus 10mg gerookt met The Machine. Dat werkt als een malle. Na een lange goed hit, en 20sec vast te hebben gehouden (Wat prima ging) begon de kamer al snel te veranderen.. het begon een beetje te ademen. En wat mij meteen opviel was tijdens dat het opkwam, er ook een vreemd geluid ontstond. Ik kan niet zo goed uitleggen hoe dat klonk. Het was een soort ruis. Maar alsof het gemaakt was met een computer. Ik begon een beetje om mij heen te kijken of ik al geometrische patronen begon te zien? Helaas dat zag ik niet echt nog. Daar zal de dosis net even te laag voor zijn denk ik? Maar de kamer bewoog best wel inmiddels. Wij hebben een bar met 3 hang lampen er boven. Wat ik erg grappig vond was dat ik in mijn oog hoek de lampen steeds langer en dan weer korter zag worden. Dat ging heen en weer. Maar als ik er naar keek gebeuren er niets? Ik ben weer verder gaan kijken wat er nog meer te zien was. Maar in mijn ooghoek zag ik die lampen weer lang en kort worden. En weer als ik er naar keek hingen ze gewoon stil. Ze nemen me in de maling dacht ik. Toen viel mijn oog op de vloer. Dat is een visgraat vloer. En die was erg druk geworden. De houtnerven kwamen tot leven en draaide door elkaar. De hele vloer golfde. Toen keek ik naar het kleed wat op de grond lag. Dat leek net iets boven de vloer te zweven. Ik kon het niet zo goed zien. Erg vaag allemaal, maar wel leuk! Ik probeerden mijn ogen te sluiten. Ik dacht misschien zie ik dan wat patronen. maar dat lukte op de een of andere manier lastig. Normaal doe je ze gewoon dicht en nu moest ik er moeiten voor doen.? Dat was gek. Dus ik ben nog wat om me heen gaan kijken en al snel zwakte het ook weer af. Het was allemaal nog niet zo intens. Maar een leuke kennismaking vond ik. Ik laat het weer even met rust. En dan gaan we weer een stapje verder."
"@Eik Bedankt π Daar ben ik mij bewust van dat het veel heftiger zal worden. Ik ben benieuwd wat het mij gaat brengen? Heel interessant allemaal! The Machine is echt een aanrader! En dat is helemaal niet zo moeilijk. als je een boormachine kan hanteren gaat het zeker lukken. π"
"@Eik Ik weet niet of ik hier fotoβs van mag plaatsen? Maar het is gewoon een fles met een gaatje onderin de bodem en staalwol in de hals. Ik heb dan de liquid pad van de Mighty erin gepropt. En dat past prima! Ik was in 10min klaar. Dat kunnen jullie ook maken!"
"Buu zei: Mooi dat het gelukt is en goed dat je direct een van de beste rook technieken hebt gebruikt. dat gezoem had ik in het begin ook met Dmt en hebben meer lui, tegenwoordig heb ik het niet meer. Er staat je wat te wachten Klik om te vergroten... Dat had ik er nog niet bij verteld. Maar ik ben wel met de vaporizer begonnen π Maar dat is mij niet gelukt. En toen The Machine gemaakt. dat zet ik uitgebreid in het trip report. Maar ik wilde deze ervaring al met jullie delenπ"
"@Space Criminal @Mindless @Buu @Cerberus bedankt voor jullie reactie. Ik behandel het met respect en ga er liefdevol mee om. Ik ben sowieso niet echt een impulsieve gebruiker. Ik gebruik niet heel vaak. misschien 5a 6 keer per jaar. Maar dit kwam op mijn pad en heb het niet meer los kunnen laten. Heel bijzonder spul! En inderdaad zo ziet de mijne er ook uit. @Eik Maar ik doe de DMT niet aan de binnenkant. Maar als de fles gewoon staat zoals het eerste plaatje, er dan gewoon bovenop. De hals iets verwarmen ongeveer 50 Gr Als je de DMT erop gooit smelt het erin en dan omdraaien en flam eronder. En op 10cm afstand. En BAM rook. het lukte mij met deze techniek in een keer!! Met de vaporizer heb ik erg lopen kloten en je ziet ook niet of er rook ontstaat. mensen dit is echt een aanrader! Super simpel en werkt perfect. Zelfs newbies zoals ik kunnen hiermee roken. En uiteraard hou ik jullie op de hoogte van mijn DMT experiment. tot snel!!"
"Cerberus zei: Gebruik je een gewone aansteker? En heb je nog een actie moeten uitvoeren om een giftig deel van de staalwol weg te halen? Een coating ofzo. Klik om te vergroten... Ik gebruik een gewone aansteker. En ik heb een liquid pad gebruikt. Die is van RVS en was al schoon omdat het er speciaal voor is gemaakt. Staalwol moet je eerst uitbranden ivm de giftige dampen dat klopt. Je kunt de liquid pad bij storz bickel kopen.."
"Mindless zei: Ben ook wel benieuwd of ik dat gevoel terug zal herkennen in een pure DMT trip, of dat het meer het unieke changa gevoel is. Klik om te vergroten... Ik ben daar dus ook benieuwd naar maar dan andersom. Ik heb gelezen dat je bij een Changa trip dat typische DMT gevoel krijgt. Ik hoop daar dit weekend achter te komen. π"
"Space Criminal zei: Ik vind dat je het mooi verwoord hier @Mindless . Ik voel wat je bedoelt met je tekst. Klik om te vergroten... Ja dat heb ik ook. Leest heerlijk weg. Ben ik wel jaloers op π Space Criminal zei: Welke kruidenmix gaat het worden? Je gaat het zelf maken, toch? Klik om te vergroten... Het is al gemaakt en klaar voor gebruik π Ik heb jou lijstje gebruikt π maar dan de caapi weg gelaten. En alleen harmala gebruikt. 1/3 aangehouden van de DMT hoeveelheid. Mix van 1 Gr met 30% DMT is het geworden."
"Mindless zei: Gaat het er dit weekend van komen, de changa @Lucy100? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk vanavond! π Maar ik zit even met het fijt dat we bij ons thuis niet binnen roken, en dus buiten moet gaan staan. Het is best kloten weer buiten. En ik weet niet hoe het gaat aanvoelen. Ik heb geen bankje buiten staan waar ik even op kan zitten als ik ga roken. Bij pure DMT kan ik je echt niets meer. Maar het ligt klaar. En ik ben zooo benieuwd!"
"8οΈβ£6οΈβ£ zei: Als je voor korte tijd keihard wil gaan dan raad ik je 5MeO-DMT aan. Klik om te vergroten... Als een π"