Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke lost op in water... Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een coke-oplossing in een neusspray flesje? Lekker makkelijk en onopvallend af en toe een snuif nemen, lijkt me."
"Coke is tegenwoordig al zo duur bij de inkoop, dat de dealers wel moeten versnijden om iets te verdienen. Manitol is een goed product, een zoetstof met de zoetheid van 70% van suiker. Een gram 9-streeps coke is gewoon bijna niet meer te koop. Als je dit kunt vinden zul je er per gram behoorlijk meer voor moeten betalen. ca. 70 - 80 euro. Als je tegenwoordig 7 streeps te pakken hebt mag je je handen dichtknijpen. Als de trein dan nog een stationnetje verder gaat moet je het helaas doen met 4 of 5 streeps voor 50,-. Let wel, dit gaat natuurlijk alleen op bij de losse gram prijzen. Een onsje puur is nog wel te vinden voor een redelijk bedrag. Maar er zijn maar weinig eindgebruikers die zo veel geld ineens aan coke besteden."
"Ik heb hier echt hele goeie shit. Verkrijgbaar in normale straat kwaliteit en in VIP kwaliteit. Zelfs de straatkwaliteit overtreft het gemiddelde. VIP versie is niet voor beginners.... Om dit te kunnen krijgen heb ik Spaans moeten leren"
"Hebben we het bij € 5,- / gram dan over poeder of pasta???"
"Met z'n tweetjes twee gram, soms een halfje meer. Overhouden doen we niet. Anders komt er een vel op.... en da's zonde toch?"
"Zijn er eigenlijk nog verschillen tussen de seals? Op de site van Happy Holland bieden ze veel verschillende soorten aan. Maar zijn er bepaalde seals wel/niet geschikt voor sos/pep?"
"Kan deze draad niet dicht?"
"Hey allen! Een vriendin van mij heeft tot ca. 8 jaar geleden regelmatig gebruikt. XTC, speed, coke... Ze lustte het allemaal wel. Nu is ze een tijdje geleden weer begonnen met XTC. Na de eerste 2x was er niets aan de hand, maar vanaf de 3-de keer XTC begon ze last te krijgen van misselijkheid. Dit begon zeg maar anderhalf uur na het inslaan van het eerste pilletje. Ze heeft inmiddels ook zwaardere pillen afgewisseld met lichtere, maar het haalt niets uit. Zou dit een XTC intolerantie kunnen zijn? Of heeft iemand zulkgelijke ervaringen?"
"Klinkt misschien gek, maar ik heb echt nergens last van. Hooguit een beetje moe aan het einde van de volgende dag... maar dat is dan ook weer niet zo gek na een nachtje slaap overslaan.... Met XTC ben ik wel de volgende dag volledig naar de klote... C's my thing!"
"Coke is veeeeeeel te lekker! Probeer ook inet te veel in huis te hebben. Moet mezelf wel paal en perk stellen, anders gaat alles wat ik in huis heb door mijn eigen neus."